00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Zabezpečenie mimozáručného servisu výpočtovej techniky
údržba, oprava, výpočtová technika, náhradné diely, spotrebný materiál
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie mimozáručného servisu výpočtovej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Službami mimozáručného servisu hardvéru (notebooky, stolné počítače, tlačiarne, multifunkčné zariadenia) sa zabezpečuje odstraňovanie porúch jednotlivých hardvérových zariadení. Jedná sa o servis, opravu počítačov, multifunkčných zariadení, tlačiarní vrátane dodávky náhradných dielov a súvisiaceho spotrebného materiálu. |
Služba obsahuje mimozáručný servis v priestoroch Objednávateľa a ďalších 19 lokalitách v rámci SR (v mestách Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Michalovce, Nitra, Prešov, Trenčín, Trnava, Žilina), diagnostika chyby HW zariadenia, zabezpečenie náhradného komponentu a oprava zariadenia, profylaktika, spätné doručenie opraveného zariadenia. Prevádzkovaných je cca 1100 zariadení a ďalších cca 300 je rozmiestnených vo viacerých lokalitách v rámci Slovenskej republiky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
P1. Servis počítačov a notebookov | hod. | 150 | ||
P2. Servis serverov a diskových polí | hod. | 20 | ||
P3. Servis malých tlačiarní | hod. | 120 | ||
P4. Servis veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení | hod. | 150 | ||
P5. Servis príslušenstva | hod. | 70 | ||
P6. Konzultačná činnosť HW | hod. | 30 | ||
P7. Konzultačná činnosť SW | hod. | 30 | ||
N1. HP Pro 3500; 687577-001; System board | ks | 2 | ||
N2. HP Pro 3500; 656721-001; PSU 300-W, active Power Factor Correction (PFC) | ks | 3 | ||
N3. HP Pro 3500; 667852-001; FIO reader | ks | 1 | ||
N4. HP Pro 3500; 634906-001; Card PCIe MINI WLAN | ks | 2 | ||
N5. Lenovo M93z ; 03T7276; MB FRU Memphis Q87 MB w/o GPU for Win8 Pro | ks | 1 | ||
N6. Lenovo M93z ; 54Y8893; PSU CRU,AIO 180W 92% PSU | ks | 1 | ||
N7. Lenovo M93z ; 03T9706; FAN Plan | ks | 2 | ||
N8. Lenovo T540; 04X5256; Planar Integrated Entry W8-PRO | ks | 1 | ||
N9. Lenovo T540; 45N0242; 90W 3pin AC Adapter | ks | 2 | ||
N10. Lenovo T540; 04X5482; LCD 15.6"HD | ks | 2 | ||
N11. Lenovo T540; 45N1145; 6cell battery | ks | 5 | ||
N12. Lenovo T530; 04W6823; MB Pln Integ TPM AES | ks | 1 | ||
N13. Lenovo T530; 45N0314; PSU 65W 3pin | ks | 2 | ||
N14. Lenovo X250; 00HT365; MB NOK,i3-5010,TPM,Dock | ks | 1 | ||
N15. Lenovo X250; 00HM611; PSU 45W,20VDC,3P | ks | 2 | ||
N16. Lenovo X250; 04X0325; LCD 12.5"HD | ks | 2 | ||
N17. Lenovo X230; 04W6804; MB Pln i7-3520M wTPM | ks | 1 | ||
N18. Lenovo X230; 42T4417; PSU 65W20V3P | ks | 2 | ||
N19. Lenovo X230; 04W3087; CS12 B/L KBD SLK | ks | 1 | ||
N20. Lenovo R500; 42W7982; MB System board assembly, Intel integrated graphics 4500MHD for TPM | ks | 1 | ||
N21. Lenovo R500; 92P1104; PSU 3-pin (90 W, 20 V) adapter | ks | 2 | ||
N22. Lenovo T500; 42W7978; MB 500MHD, non-AMT, TPM | ks | 1 | ||
N23. Lenovo T500; 42T0589; LCD panel, 15.4-in. WXGA LED | ks | 2 | ||
N24. Lenovo L512; 75Y4098; MB PLN HM55 dock tpm | ks | 1 | ||
N25. Lenovo L512; 42T4425; PSU 3-pin (90 W, 20 V) adapter | ks | 2 | ||
N26. Lenovo L512; 42T0743; LCD module, 15.6-inch HD+ anti-glair | ks | 2 | ||
N27. Lenovo X301; 42W8256; MB 1.6 GHz CPU, AMT, TPM | ks | 2 | ||
N28. Lenovo X301; 92P1212; PSU 3-pin (65W, 20v) adapter OP | ks | 2 | ||
N29. Lenovo X301; 42T0476; LCD module, 13.3-inch WXGA+ | ks | 2 | ||
N30. Lenovo X301; 41W0522; SATA solid state drive assembly, 160 GB | ks | 1 | ||
N31. HPJL 6030; Q3931-67941; Fixing Assembly Kit | ks | 1 | ||
N32. HPJL 6030; Q3938-67937; Fan,Sleeve,DC24V,0.17A | ks | 1 | ||
N33. HPJL 6030; Q3931-67923; CASSETTE Tray | ks | 1 | ||
N34. HPJL 6030; Q3938-67965; Image Transfer Kit | ks | 1 | ||
N35. HPJL 3027; RM1-3761-000CN; Assembly-Fuser 220v | ks | 1 | ||
N36. HPJL 3027; CB414-67918; ADF roller kit | ks | 2 | ||
N37. HPJL 9000; C9153-67908; Fuser Assembly 220v RoHS | ks | 1 | ||
N38. HPJL 9000; CQ890-67007; AmpXL Accessory tray SV | ks | 1 | ||
N39. HPJL 9000; CN727-67042; T2300/T790/T1300 Formatter SV | ks | 1 | ||
N40. HPJL 9000; RF5-3338-000CN; Tray 2 roller | ks | 1 | ||
N41. HPJL 4700; RM1-3146-070CN; Fuser unit (200V) | ks | 1 | ||
N42. HPJL 4700; RM1-3161-130CN; EL. TRANSPORT BELT ASSY | ks | 1 | ||
N43. HPJL 3700; RM1-0430-130CN; Assembly-Fixing, 220V | ks | 1 | ||
N44. HPJL 3700; J7934-69011; JetDirect 620n | ks | 1 | ||
N45. HPJL 9040; C9153-67908; Fuser Assembly 220v RoHS | ks | 1 | ||
N46. HPJL 9040; RF5-3338-000CN; Tray 2 roller | ks | 1 | ||
N47. HPJL 4525; CC493-67909; Intermediate transfer belt (ITB) kit | ks | 1 | ||
N48. HPJL 4525; CC493-67912; 220V Fuser Kit | ks | 1 | ||
N49. HPJL 6015; Q3931-67941; Fixing Assembly Kit | ks | 1 | ||
N50. HPJL 6015; Q3938-67965; Image Transfer Kit | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
P1. Servis počítačov a notebookov | Servis bežných počítačov a notebookov s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u Objednávateľa |
P2. Servis serverov a diskových polí | Servis serverov, diskových polí s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u Objednávateľa |
P3. Servis malých tlačiarní | Servis malých tlačiarní s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u Objednávateľa |
P4. Servis veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení | Servis veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u Objednávateľa |
P5. Servis príslušenstva | Servis príslušenstva s diagnostikou a opravou vykonanou u Objednávateľa |
P6. Konzultačná činnosť HW | Činnosť zameraná najmä na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch HW, ako aj poradenská činnosť. |
P7. Konzultačná činnosť SW | Činnosť zameraná najmä na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch SW, ako aj poradenská činnosť. |
Vysvetlenie k servisu u Objednávateľa | Dodávateľ odstraňuje vady priamo u Objednávateľa, po dohode s Objednávateľom môže vadu odstrániť vo svojej prevádzke. |
Vysvetlenie k servisu | Ide o servis techniky značiek najmä HP, Lenovo a iné. Miestami plnenia je 19 lokalít v mestách Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Michalovce, Nitra, Prešov, Trenčín, Trnava, Žilina. |
Vysvetlenie k celkovej cene | Celková cena je súčet cien za servis (všetky druhy servisu a konzultačnej činnosti za všetky hodiny) a náhradné diely. |
Výpočet ceny servisu jednej položky P1 až P7 | Px=h*EUR/h; (počet hodín x hodinová sadzba) |
Výpočet ceny servisu celkovo P | P=P1+P2+P3+P4+P5+P6+P7 |
Výpočet ceny náhradných dielov | Nx=ks*EUR/ks; (počet kusov x cena za kus) |
Výpočet ceny náhradných dielov celkovo N | N=súčet N1 až N50 |
Výpočet celkovej ceny X | X=P+N |
Názov |
1. Tieto obchodné podmienky (OP) majú prednosť pred ustanoveniami uvedenými v obchodných podmienkach elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") v prípade, ak vznikne rozpor medzi OP a OPET. Účelom týchto OP je upresniť a rozšíriť podmienky uvedené v OPET v nutnej miere. |
2. V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla, alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo, alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku, ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
3. Všetky dokumenty/doklady, certifikáty, ktoré sú vyžadované v týchto OP nižšie (ďalej aj ako dokumenty), je Dodávateľ povinný mať k dispozícii v deň účinnosti tejto rámcovej dohody a predložiť ich originály Objednávateľovi v ním požadovaných lehotách. |
4. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky dodania tovaru alebo služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky, a to už v momente predloženia ponuky. |
5. Do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť ich originály. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
6.1. Do 3 pracovných dní od účinnosti tejto rámcovej dohody je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť prospekt/prospekty Plnenia podľa tejto rámcovej dohody, ktorý/ktoré musí/musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto rámcovej dohody (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. |
6.2 Spolu z prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti náhradných dielov (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
7. Všetky ponúkané parametre musí mať možnosť Objednávateľ overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach, kde daný výrobca obvykle zverejňuje k svojim výrobkom rovnakého/porovnateľného druhu doklady, vzťahujúce sa na tovar/výrobok, vrátane prospektov alebo obdobných špecifikácií. V prípade ak Dodávateľ doručí spolu s tovarom/výrobkom doklady, ktoré sa vzťahujú na tovar, pri ktorých správnosť ponúkaných parametrov Objednávateľ nevie overiť z verejne dostupných zdrojov, môže ich Dodávateľ nahradiť príslušným vyhlásením výrobcu. |
8. Objednávateľ má právo v prípade pochybností žiadať od Dodávateľa poskytnutie náhradného dielu na otestovanie, ktorý je Dodávateľ povinný poskytnúť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od vyžiadania. |
9. Ak má Objednávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom, že dodaný náhradný diel nezodpovedá požadovanej špecifikácií, Dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody s ponúkanou špecifikáciou od výrobcu originálneho náhradného dielu. |
10. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody zo strany Dodávateľa sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami znemožňujúcimi riadne užívanie dodaného náhradného dielu alebo opravovaného zariadenia,omeškanie s riadnym dodaním predmetu Plnenia a predloženie dokladov vzťahujúcich sa na tovar,v ktorých ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra Plnenia bude v rozpore s požadovanými parametrami podľa tejto rámcovej dohody, nedodanie požadovaných dokumentov/dokladov/certifikátov,ako aj nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek Objednávateľa na plnenie. |
11. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady Dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutým plnením, vrátane nákladov na výjazd, techniku, dopravné náklady a pod. |
12. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, t.j. nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný alebo testovaný. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade opravy Dodávateľ zabezpečí, že žiadne údaje uchované v opravovanom zariadení neopustia sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na nutnosť zálohovania a vymazania dát. |
14. Dodávateľ dodá náhradný diel, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
15. Dodávateľ môže poskytnúť Objednávateľovi aj ekvivalent v prípade, že je niekde požadovaná konkrétna položka. Ekvivalentom sa rozumie tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný náhradný diel bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu s požadovaným bez akýchkoľvek obmedzení alebo zmien. Ak má Objednávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom, že dodaný ekvivalent nezodpovedá požadovanej špecifikácií, Dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody s ponúkanou špecifikáciou od výrobcu originálneho zariadenia. |
16. Dodávateľ predloží Objednávateľovi doklad o elektrotechnickej spôsobilosť minimálne podľa § 21, § 22, § 23 vyhlášky MPSVaR SR 508/2009. |
17. Dodávateľ predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 27001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii, pri údržbe a opravách výpočtovej techniky. |
18. Dodávateľ predloží Objednávateľovi certifikát, alebo vyhlásenia výrobcu Hewlett-Packard, že disponuje technikmi oprávnenými inštalovať a servisovať počítače, notebooky a tlačiarne značky Hewlett-Packard. |
19. Dodávateľ predloží Objednávateľovi certifikát, alebo vyhlásenia výrobcu Lenovo, že disponuje technikmi oprávnenými inštalovať a servisovať počítače, notebooky a príslušenstvo značky Lenovo. |
20. Objednávateľ bude tovar, alebo služby podľa tejto rámcovej dohody objednávať u Dodávateľa na základe písomnej, alebo elektronickej objednávky (e-mailom), v ktorej bude špecifikovaný druh, množstvo tovaru, alebo požiadavka na službu. Dodávateľ sa zaväzuje dodať celý predmet príslušnej objednávky naraz (jedným dodaním). |
21. Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa), ktoré si navzájom oznámia nasledujúci pracovný deň od účinnosti tejto rámcovej dohody. Dodávateľ je taktiež povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto rámcovej dohody/príslušnej objednávky. |
22. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia požiadavky na opravu zabezpečiť nevyhnutnú prehliadku zariadení. |
23. Dodávateľ bezodkladne po prehliadke, oznámi cenu tovarov a služieb nevyhnutných na opravu zariadenia. |
24. Objednávateľ po oznámení ceny tovaru a služieb nevyhnutných na opravu zariadenia vystaví objednávku. |
25. Dodávateľ najneskôr do dvoch pracovných dní od objednania zabezpečí opravu zariadenia, prípadne náhradné zariadenie, ktorým bude zabezpečená prevádzka. |
26. Ak by cena opravy presiahla 50% hodnoty nového zariadenia v ekvivalentnej špecifikácii opravovaného zariadenia, je Dodávateľ povinný bezodkladne o tejto skutočnosti informovať Objednávateľa. |
27. Dodávateľ bude fakturovať mesačne na základe dodaných tovarov a poskytnutých služieb, a to začiatkom kalendárneho mesiaca za predchádzajúci mesiac. |
28.1 Množstvá uvedené v tejto rámcovej dohode sú predpokladané a orientačné. Nasledujúci pracovný deň od účinnosti tejto rámcovej dohody je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien, ktoré tvoria súčet všetkých kusov alebo hodín, poprípade iných jednotiek všetkých položiek spolu. |
28.2 Jednotkové ceny všetkých položiek predloženého rozpisu tovaru a služieb po prenásobení ich predpokladaným množstvom musia spolu tvoriť celkovú cenu tejto rámcovej dohody. Objednávateľ je oprávnený objednávať tovary a služby podľa svojej potreby do výšky celkovej ceny tejto rámcovej dohody, nie je však povinný vyčerpať celkovú cenu rámcovej dohody. |
29. Objednávateľ môže objednať akýkoľvek náhradný diel k uvedeným, alebo podobným zariadeniam, ktoré má v správe majetku štátu. Cena náhradných dielov podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Objednávateľa a nemôže byť vyššia ako cena obvyklá na trhu, alebo výrobcom odporúčaná cena. |
30. V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi vadný tovar alebo tovar iný ako objednaný, alebo opravené zariadenie nefunguje riadne, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z hodnoty príslušnej objednávky, minimálne však 50 EUR za každý takýto prípad. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, prevyšujúcej výšku zmluvnej pokuty. |
31. Nepredloženie ktoréhokoľvek z dokumentov, ktoré je Dodávateľ v zmysle týchto OP povinný predložiť Objednávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľa oprávňuje k okamžitému odstúpeniu od tejto rámcovej dohody. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
54 998,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 08:06
22.05.2017 10:00
22.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2017 10:19 - Vstupná ponuka | 54 997,92 | € | Cena s DPH |
22.05.2017 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 997,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: