37920413
Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín
Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK
31617131
JAMP, s.r.o.
Pivovarská 458, ILAVA, 01901, SVK
Nákup vretenovej kosačky
kosačka, vretenová
Tovar, Služba
1. Nákup vretenovej kosačky
|
|
---|---|
Funkcia |
Vretenová kosačka určená na intenzívne kosenie a údržbu náročných trávnatých plôch športových ihrísk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vretenová kosačka | ks | 1 | ||
Šírka pracovného záberu vretien - kosenia | mm | 1810 | ||
Šírka jedného vretena | mm | 650 | ||
Otáčky vretena | ot/min | 800 | ||
Počet vretien | ks | 3 | ||
Objem motora | cm3 | 390 | ||
Výkon motora | HP | 12 | ||
Otáčky motora | ot/min | 3600 | ||
Celková hmotnosť | kg | 950 | ||
Výška kosenia | mm | 17 | ||
Počet strihov | na 1 m | 53 | ||
Rýchlosť | km/hod. | 11 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 6 | ||
Polomer zatáčania | mm | 360 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo | benzín |
Prevod pojazdu | hydraulický |
Prevod vretien | mechanický |
Zdvíhanie vretien | hydraulické |
Štart | elektrický aj mechanický aj ručný-lankom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Zaučenie obsluhy - max. 3 osôb v mieste dodania predmetu zákazky v rozsahu min. 1 hod. |
Servis na mieste (v prípade požiadavky Objednávateľa) do 24 hodín od momentu uplatnenia reklamácie. Uplatnením reklamácie sa rozumie odoslanie reklamácie predávajúcemu (stačí odoslanie e-mailu predávajúcemu). |
V prípade, ak by bola reklamácia uplatnená mimo pracovných dní Po-Pia, mimo času od 08,00 hod. do 15,00 hod., platí, že predávajúci musí začať s odstraňovaním vád predmetu kúpy najneskôr do 09,00 hod., najbližšieho pracovného dňa. |
Každoročné prehliadky v mieste dodania (počas trvania záručnej doby) |
Dodanie všetkých dokumentov v slovenskom alebo českom jazyku |
Dodávateľ poskytne záruku na stroj 2 roky |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Vyššie uvedené technické parametre sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (nedodržanie rozmeru sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary – nie je prípustné dodať tovary staršie, repasované, použité a pod. |
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky a všetky jeho časti dosahovali všetky určené parametre počas celej záručnej doby predmetu zákazky. Poskytnutie záručného servisu vrátane dopravných nákladov s dodávkou originálnych náhradných dielov počas záručnej doby. |
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných technických a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa platnej úpravy požadované. |
Predávajúci je povinný predložiť kupujúcemu najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy všetky doklady potrebné na prihlásenie častí predmetu zmluvy do evidencií vedených štátnymi alebo samosprávnymi orgánmi, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania premetu kúpy kupujúcemu pasporty, záručné listy, a návody na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, českom jazyku. |
V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich Kupujúcemu nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov vzťahujúcich sa na dodávaný tovar ak sú nevyhnutné na jeho užívanie ako napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ ponúkaného stroja vrátane príslušenstva. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vr. podrobnej technickej špecifikácie, technickými listami, špecifikáciou jednotlivých zariadení. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára. |
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadaviek na plnenie, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci musí zabezpečiť, aby servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky, opravy, na požiadanie aj výmeny oleja a pod. po dobu trvania záručnej doby ako aj riešiť reklamácie počas trvania záručnej doby bol od miesta sídla verejného obstarávateľa (aktuálneho v čase uzavretia tejto zmluvy) vzdialený max. 70 km (vzdušnou čiarou). |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve predávajúceho, musí však byť oprávnený prijať a vybaviť všetky reklamácie ako aj poskytovať štandardne servisné služby pre kupujúceho. |
Objednávateľ požaduje predložiť doklad o stanovení spotreby predmetu zákazky na 1 MH, do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky pripomienky požadované podľa § 32 ods. 1, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2, v lehote do 5 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra. |
Soblahovská 65, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.05.2017 07:00 — 31.05.2017 10:00
1,00 ks
17 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2017 09:11
05.05.2017 12:00
05.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2017 11:23 - Vstupná ponuka | 16 999,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2017 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 749,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: