00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
46869042
Rescue - BH, s. r. o.
Dunajská 43/A , Šamorín, 93101, SVK
Zdravotná služba
zdravotná služba
Služba
1. Zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie počas Folklórneho festivalu Východná 2017 (ďalej len "festival") od 29.6.2017 až 2.7.2017 |
Všetky náklady spojené so zabezpečením zdravotníckych služieb sú vrátane nákladov: liekov, zdravotníckeho materiálu, prepravy pacientov do nemocnice a návrat sanitky späť na stanovište v mieste konania festivalu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie počas festivalu v termíne od 29.6.2017 až 2.7.2017 podľa rozsahu 1-6 | súbor činností | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie dňa 29.06.2017(štvrtok) od 18.00h do 23.00h | rozsah: 1x sanitné vozidlo, 2x záchranár, 1x lekár |
2. Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie dňa 30.06.2017 (piatok) od 08.00h do 24.00h | Stanovište: 1x lekár + 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra: 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra a sanitné vozidlo+2x záchranár |
3. Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie dňa 01.07.2017 (sobota) od 00.00h do 08.00h | Stanovište: 1x lekár + 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra: 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra a sanitné vozidlo + 2x záchranár |
4. Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie dňa 01.07.2017 (sobota) od 08.00h do 24.00h | Stanovište: 1x lekár + 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra: 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra a sanitné vozidlo + 2x záchranár. |
5. Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie dňa 02.07.2017 (nedeľa) od 00.00h do 08.00h | Stanovište: 1x lekár + 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra: 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra a sanitné vozidlo + 2x záchranár |
6. Komplexné zabezpečenie zdravotnej asistencie dňa 02.07.2017 (nedeľa) od 08.00h do 17.00h | Stanovište: lekár + 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra : 2x záchranár. Hliadka v areáli amfiteátra a sanitné vozidlo + 2x záchranár |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov spojených so zabezpečením zdravotníckych služieb, vrátane nákladov na lieky, zdravotnícky materiál a prepravu pacientov do nemocnice |
Fakturácia: faktúra bude vystavená po poskytnutí služby. Lehota splatnosti je 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry bude príloha, ktorá bude obsahovať zoznam poskytnutých služieb, potvrdená objednávateľom |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky požadované služby. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby prostredníctvom štandardných technických prostriedkov s dostatočným množstvom pohonných látok, štandardným zdravotníckym materiálom a s dostatkom pohotovostných liekov s prihliadnutím na charakter, miesto a čas konania festivalu. |
Reklamáciu na kvalitu poskytnutej služby, prípadne nezabezpečenie služieb v požadovanom rozsahu si objednávateľ uplatní u poskytovateľa ústne ihneď a písomne do siedmych pracovných dní po dodaní služby. Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu bezodkladne. |
Zmluvné pokuty: Objednávateľ je oprávnený od poskytovateľa požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške: 300,00€ za neposkytnutie služieb, 100,00€ za neposkytnutie služieb v plnom rozsahu, 100,00€ za omeškanie s poskytnutím ktorejkoľvek služby, 100,00€ za poskytnutie ktorejkoľvek služby s vadou/vadami, 50,00€ za omeškanie s odstránením vady/vád reklamovanej služby, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Verejný obstarávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní faktúrou so splatnosťou 14 dní odo dňa jej doručenie poskytovateľovi. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu porušením uvedených povinností vznikla |
Námestie SNP č. 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.06.2017 18:00 — 02.07.2017 17:00
1,00 rozsah v zmysle technickej špecifikácie
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2017 15:00
04.05.2017 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2017 12:39 - Vstupná ponuka | 3 399,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2017 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 399,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: