00603317
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Časopis /mesačník/ - polygrafické služby na rok 2017 - 2018
Polygrafické služby, tlač, tlač časopisu, tlačiarenská služba, mesačník, doručovanie,
Služba
1. Časopis /mesačník/ - polygrafické služby na rok 2017 - 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Polygrafické služby súvisiace s vydávaním mesačníka - 10 vydaní /jún 2017 - máj 2018/ v mesačnom náklade 23 200 kusov |
Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách a propagácii |
Tlač časopisu - mesačne (8 vydaní 4 obálka+16 vnútorných strán) a (2 vydania 4 obálka + 20 vnútorných strán) |
Doprava vytlačených časopisov - zhotoviteľ odovzdá 23 000 ks mesačníkov k distribúcií na pošte hromadného podania a 200 ks mesačníka do sídla objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát A4 | mm | 210X297 | ||
Papier - obálka | g/m² | 135 | ||
Papier - vnútorné stravy | g/m² | 90 | ||
Farebnosť tlače - obálka | farba | 4+4 | ||
Farba tlače - vnútro | farba | 4+4 | ||
Počet | vydaní | 10 | ||
Balenie - počet kusov v balení | ks | 50 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papier | ONM |
Farebnosť | 4X4 (CMYK) |
Tlač - obálka | obojstranná |
Tlač - vnútro | obojstranne |
Väzba | V1 |
Tlačové podklady | PDF súbor alebo cez FTP server / podklady doručené elektronicky/ |
Termín dodania | v lehote do 5 pracovných dní od okamihu uloženia grafických podkladov vo formáte tlačového PDF na FTP |
1. požiadavka - 8 vydaní mesačníka 20 strán | obálka 4 strany + 16 strán vnútorných |
2. požiadavka - 2 vydania mesačníka 24 strán | obálka 4 strany + 20 vnútorných |
Náklad jedného čísla / mesačníka / | 23 200 kusov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky pozostáva z tlače 10 vydaní mesačníkov /tlač, viazanie, expedícia na miesto plnenia/. |
Lehota dodania 10 vydaní mesačníkov je postupne podľa harmonogramu, špecifikovaných v jednotlivých písomných objednávkach, tlačených v období jún 2017 - máj 2018. |
Objednávateľ odovzdá dodávateľovi hotové grafické spracovanie mesačníka v elektronickej podobe. Zaslanie graf. návrhov, následných odpovedí a stanovísk bude prebiehať formou elektronickej pošty. V zákazke sa jedná len o tlač a dodanie mesačníka ( 10 vydaní ). |
Objednávateľ trvá na dodržaní tech. parametrov predmetu zákazky, dodržaní STN, kvalite papiera, dodržaní sýtosti farieb, rozmeru, úplne väzby, tlače a orezu. Zoradenie strán musí byť správne a úplne. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom.Tlač musí byť bez viditeľných chýb. |
Oprava chybnej tlače alebo väzby je do 2 pracovných dní od vrátenia čiastkového plnenia zákazky. |
Za odovzdanie predmetu objednávky sa považuje, keď najneskôr v piaty (5) deň lehoty k vykonaniu predmetu objednávky na základe každej jednotlivej čiastkovej písomnej objednávky, zhotoviteľ doručí 200 ks na adresu objednávateľa a 23 000 ks zhotoviteľ odovzdá k distribúcií na pošte hromadného podania. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabaliť predmet plnenia do takých obalov, aby bol chránený pred poškodením pri expedovaní a preprave do sídla objednávateľa alebo na pošte hromadného podania. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje predmet zmluvy vykonať v lehote do 5 pracovných dní od okamihu uloženia grafických podkladov vo formáte tlačového PDF na FTP server zhotoviteľa, a to v rozsahu podľa objednávky objednávateľa; toto uloženie zhotoviteľ obratom mailovou formou potvrdí na mail objednávateľa . |
Objednávateľ vystaví samostatnú objednávku na vyhotovenie každého jednotlivého vydania mesačníka. |
Zhotoviteľ vystaví a doručí objednávateľovi faktúru za zhotovenie každého jedného vydania samostatne. Zhotoviteľ vystaví faktúru najneskôr do 15 dní po dni dodania titulu mesačníka. Preddavky sa nebudú poskytovať. |
Cena obsahuje všetky náklady od tlače až po dodanie tlačoviny. Zmeny ceny len v prípade zmeny DPH. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Od 1.11.2015 je účinný zákon č. 252/2015 Z. z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných užívateľov výhod. |
Junácka č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.05.2017 12:03 — 30.04.2018 12:03
23 200,00 náklad 10 čísiel
32 637,62
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2017 12:05
05.05.2017 12:02
05.05.2017 12:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2017 17:34 - Vstupná ponuka | 32 628,00 | € | Cena s DPH |
05.05.2017 12:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: