37813030
Základná škola s materskou školou Rosina
Rosina 624, Rosina, 01322, SVK
44137761
EUROGASTROP s.r.o.
Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK
Univerzálny kuchynský robot model RE 22 s príslušenstvom a prídavnými zariadeniami, alebo ekvivalent
univerzálny kuchynský robot, profesionálne zariadenie, hromadné stravovanie, dodávka, inštalácia
Tovar, Služba
1. Univerzálny kuchynský robot model RE 22 s príslušenstvom a prídavnými zariadeniami, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny šľahací a hnetací stroj s príslušenstvom, pre použitie v profesionálnej veľkokapacitnej kuchyni na spracovanie potravín, pohonná jednotka pre prípojné zariadenia na mletie, rezanie a strúhanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Univerzálny šľahací a hnetací stroj model RE 22 s príslušenstvom, kotol 60 L, sada príslušenstva obsahuje: kotol objem 60 L, metla, miesič, hák, vozík pod kotol, podstavec, sada vyrovnávacích nožičiek . | ks | 1 | ||
Položka č. 1: Hmotnosť brutto | kg | 430 | ||
Položka č. 1: Objem brutto | m3 | 1,03 | ||
Položka č. 1:Vonkajší rozmer - šírka | mm | 570 | ||
Položka č. 1:Vonkajší rozmer - hĺbka | mm | 1070 | ||
Položka č. 1:Vonkajší rozmer - výška | mm | 1140 | ||
Položka č. 1:Napätie | V | 400 | ||
Položka č. 1: Krytie | IP | 34 | ||
Položka č. 2: Redukčný kotlík pre typ RE22/, objem kotlíka 30 litrov Sada obsahuje:- kotlík 30 litrov - 1ks- redukčná obruč - 1 ks- metla na šlahanie 30 - 1 ks- hák na miesenie 30 - 1ks- miešadlo na miešanie 30 - 1ks | ks | 1 | ||
Položka č. 3: Nástavec mlynček na mäso RMa27 (prídavné zariadenie pre RE 22 )- jemné mletie mäsa 220 až 250 kg/hod.- mäso na guláš 450 kg/hod.- držky 300 kg/ hod. | ks | 1 | ||
Položka č. 4: Nástavec na mletie maku RMm22 hmotnosť 3kg, výkon 12kg/hod.nastaviteľná hrubosť mletia | ks | 1 | ||
Položka č. 5:Krájač zeleniny RUs22 - Prídavné zariadenie pre RE22 ,strúhací kotúč: 2,3,4,7a12 mm, rezací kotúč: 2, 3 a 8 mm | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1:Počet prevodových stupňov - motor pohonu | minimálne 3 rýchlosti |
Položka č. 1: Vypínanie stroja pomocou tlačidla Stop | požaduje sa |
Položka č. 1:Výstup na prídavné zariadenia | požaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia kvalifikovanou osobou Dodávateľa. |
Vrátane odskúšania funkčnosti, praktického predvedenia bežne používaných postupov a zaškolenia obsluhy. |
Položky č. 2 - 5 sa Objednávateľ zaväzuje odobrať, len ak bude mať na ne dostatočné množstvo finančných prostriedkov. V prípade nezískania týchto prostriedkov je Objednávateľ povinný túto skutočnosť oznámiť dodávateľovi. V takom prípade nie je Objednávateľ povinný tieto položky odobrať a Dodávateľ ich nebude dodávať ani faktúrovať. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať položky aj jednotlivo, na základe čiastkovej objednávky. |
Objednávateľ požaduje fakturáciu Položky č. 1 samostatne na samostatnej faktúre. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území Okresu Žilina. Predkladá sa sken originálu uvedeného dokladu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. |
Požaduje sa garancia poskytnutia bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu a nástup autorizovaného servisného technika na opravu zariadenia maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Počas plynutia 24 mesačnej záručnej doby sa požaduje od Dodávateľa bezplatné vykonanie servisnej prehliadky a výmena oleja vrátane dopravných nákladov a to v intervaloch odporúčaných/predpísaných výrobcom zariadenia. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať predmet zmluvy v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Predmet zákazky, príslušenstvo a prídavné zariadenia podľa technickej špecifikácie musia byť dodané nové, nepoužívané, nerepasovane. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi e-mailom alebo telefonicky minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod do 14.00 hod. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbu DPH a jednotkové ceny s DPH |
c) fotografie, obchodný názov a typové označenie jednotlivých položiek, ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazk, respektíve splnenia ekvivalentnosti |
Objednávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi emailovú adresu a telefónny kontakt poverenej osoby objednávateľa, na účely prevzatia tovaru. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo predmet zákazky (zmluvy) neprebrať a tovar vrátiť dodávateľovi na jeho náklady v prípade nedodržania technickej špecifikácie, nesplnenia akejkoľvek technickej alebo osobitnej požiadavky. Uvedené platí aj v prípade, ak sa nesplnenie preukáže až po uvedení predmetu zákazky do prevádzky. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť negatívnu referenciu. |
Súčasne s dodávkou predmetu zákazky (zmluvy) Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami a technickú dokumentáciu v slovenskom, alebo českom jazyku. |
Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Za splnenie dodávky sa bude považovať riadne a včasné dodanie predmetu zákazky a podpísanie odovzdávacieho/preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostnou platbou na účet Dodávateľa. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola stanovená ako úplná a konečná, zahŕňala kúpnu cenu tovaru, príslušenstva a prídavných zariadení vrátane dopravných nákladov, nákladov na vyloženie, inštaláciu, zaškolenie obsluhy a odovzdanie kompletnej dokumentácie a iných relevantných nákladov. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy a to aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 7 dní odo dňa ukončenia verejného obstarávania. V takom prípade nie je dodávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi náklady spojené s prípravou cenovej ponuky a ani nijaké ďalšie výdavky. |
Dodávateľ predložením ponuky súhlasí so všetkými ustanoveniami opisného formulára zákazky. |
Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.05.2017 08:00 — 19.05.2017 15:00
1,00 Celkom
9 599,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2017 10:41
05.05.2017 10:39
05.05.2017 10:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2017 10:56 - Vstupná ponuka | 9 599,88 | € | Cena s DPH |
04.05.2017 23:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: