31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Pozáručná servisná podpora pre IBM a LENOVO zariadenia
pozáručný servis, hardvérová podpora, podpora IKT zariadení
Služba
1. Pozáručná servisná podpora pre IBM a LENOVO zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie hardvérovej podpory pre zariadenia používané objednávateľom v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, oprava zariadenia do 24 hodín od riadneho nahlásenia poruchy. |
Trvanie autorizovanej podpory 24 mesiacov od uzatvorenia zmluvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Defenícia servisných parametrov IKT zariadení používaných objednávateľom: | |
IBM zariadenia | |
1. V3700 LFF DUAL CONTROL - 1 kus | typ 2072, model L2C |
2. STORWIZE V7000 EXPANSION 12 - 1 kus | typ 2076, model 212 |
3. STORWIZE V7000 EXPANSION 24 - 1 kus | typ 2076, model 224 |
4. STORWIZE V7000 CONTROLLER 24 - 1 kus | typ 2076, model 124 |
5. TS3100 TAPE LIB. DRIVELESS - 1 kus | typ 3573, model 2UL |
LENOVO zariadenia | |
1. IBM Flex System Enterprise Chassis - 1 kus | číslo zariadenia (PN): 8721A1G |
2. IBM Flex System Fabric 10 Gb Switch - 2 kusy | číslo zariadenia (PN): 95Y3311 |
3. IBM Flex System Fabric 16 Gb SAN Switch - 2 kusy | číslo zariadenia (PN): 88Y6376 |
4. IBM Flex System x240 - 8 kusov | číslo zariadenia (PN): 00AE560 |
B. Rozsah pozáručnej servisnej podpory IKT zariadení: | |
1. Podpora riešenia akútnych a kritických stavov nepretržite, odstraňovanie porúch on-site alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu | 24 hodín x 7 dní v týždni. |
2. Možnosť eskalácie priamo na výrobcu hardvérového vybavenia. | |
3. Pravidelná kontrola vybavenia odborníkom zaškoleným pre túto činnosť výrobcom hardvérového vybavenia alebo jeho partnerom alebo inou oprávnenou osobou. | |
4. Update firmware a microcodes na úrovni hardvérových komponentov. | |
5. Proaktívna on-line kontrola hardvérového vybavenia. | |
6. Eskalácia problémov na vyššie úrovne servisnej podpory. | |
7. Poskytovanie služieb Service Desku | v režime 24 x 7. |
C. Definícia časových parametrov (typy odozvy na nahlásenie prevádzkovej poruchy): | |
1. Doba odozvy (maximálne 1 hodina) | časový interval meraný od doby, kedy objednávateľ ohlásil prevádzkovú poruchu na Service Desk po dobu, kedy je objednávateľ spätne kontaktovaný dodávateľom. |
2. Začiatok riešenia problému - nástup na riešenie (maximálne 4 hodiny) | doba trvania medzi časom spätného hlásenia poruchy na miesto zadania a začatím ich riešenia lokálne (in-site) alebo vzdialeným prístupom. |
3. Doba opravy (maximálne 24 hodín) | časový interval meraný od doby, kedy objednávateľ ohlásil prevádzkovú poruchu na Service Desk po dobu, kedy je služba, ktorá bola nedostupná, opäť v prevádzke. |
D. Garantované servisné parametre IKT zariadení: | |
1. Pozáručné servisné pokrytie výrobcu | s úrovňou 24 hodín, 7 dní v týždni s garantovaným odstránením poruchy do 24 hodín v mieste inštalácie hardvéru a softvéru. |
2. Potvrdením výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory IKT zariadení výrobca garantuje opravu všetkých zariadení, ktoré spadajú pod túto servisnú zmluvu. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na odstránenie riadne nahlásenej poruchy v nasledujúcich lehotách: |
7 dní v týždni, 24 hodín denne, oprava zariadenia do 24 hodín od riadneho nahlásenia poruchy. |
Za nástup na odstránenie riadne nahlásenej poruchy sa pre účely tejto zmluvy rozumie pripojenie dodávateľa na vzdialený prístup alebo príchod k objednávateľovi na miesto výskytu poruchy. |
Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
O poskytnutí služieb hardvérovej podpory pre IKT zariadenia vyhotoví dodávateľ protokol. Jeho podpisom objednávateľom sa bude považovať záväzok na poskytnutie služieb hardvérovej podpory za riadne splnený. |
Objednávateľ sa zaväzuje pre riadne plnenie záväzkov dodávateľa poskytnúť dodávateľovi potrebnú súčinnosť v rozsahu: |
- umožní dodávateľovi vzdialený prístup do systému v dodávateľom požadovanej lehote, |
- zabezpečí prístup povereným pracovníkom dodávateľa na pracoviská objednávateľa v rozsahu potrebnom na plnenie záväzkov dodávateľa, |
- poskytne dodávateľovi protokoly a chybové výpisy, inštalačné médiá, dokumentáciu na požiadanie zodpovedného pracovníka dodávateľa, |
- na vyžiadanie zabezpečí poskytnutie podkladov potrebných na analýzu poruchy v rozsahu požadovanom dodávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o skutočnostiach, ktoré sa dozvedel pri poskytovaní služieb. |
Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na poskytnutie hardvérovej podpory nemohol byť riadne a včas splnený z dôvodu, že objednávateľ mu neposkytol z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas požadovanú potrebnú súčinnosť. |
Lehoty na poskytnutie hardvérovej podpory sa predĺžia o dobu trvania neposkytnutia súčinnosti. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia. |
Platba bude realizovaná 2 x za obdobie trvania zmluvy (2 x 1/2 zmluvnej ceny) nasledovne: |
1. platba bude realizovaná do 30 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy na základe vystavenej faktúry dodávateľom, |
2. platba bude realizovaná do 30 dní po uplynutí 12 kalendárnych mesiacov od uzatvorenia tejto zmluvy na základe vystavenej faktúry dodávateľom. |
Splatnosť vystavenej faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je minimálne 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným platobným stykom. |
Uchádzač, ktorého ponuka bude vyhodnotená elektronickým trhoviskom ako úspešná, musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.05.2017 07:00 — 14.05.2019 17:00
1,00 súbor služieb na 24 mesiacov
96 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2017 13:54
10.05.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2017 09:58 - Vstupná ponuka | 95 760,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2017 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: