00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
47638389
LEXMAN EU, s. r. o.
Škultétyho 3030/1 , Bratislava, 83103, SVK
Prekladateľské služby
Súdne preklady, úradne overené preklady, analýza, úradné dokumenty, zákony, smernice
Služba
1. Prekladateľské služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prekladov v zmysle zákona č. 382/2004 Z. z. o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to odborných textov, najmä zákonov, analýz, úradných dokumentov a smerníc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preklad odborných textov z oblasti justície – normostrana (NS) pôvodného textu | normostrana | 862 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh prekladu | Preklad v zmysle zákona č. 382/2004 Z.z. o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov z/do anglického jazyka a z/do slovenského jazyka |
Výsledné finálne texty (preklady) | Budú dodávané na elektronických nosičoch v spracovateľských formátoch, v programoch kancelárskeho balíka MS Office, napr. MS WORD, v bežných –štandardných fontoch písma, zároveň v tlačenej podobe. |
. | vo forme úradne overeného prekladu s pečiatkou. |
Požadovaný termín dodania služby je definovaný v závislosti od rozsahu textu v počte normostrán (NS): | |
. | - 1 – 5 NS zdrojového textu – dodanie nasledujúci pracovný deň od doručenia čiastkovej výzvy (objednávky), |
. | - 6 – 10 NS zdrojového textu – dodanie do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy (objednávky), |
. | - 11 – 49 NS zdrojového textu – dodanie do 10 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy (objednávky), |
. | - 50 – 199 NS zdrojového textu – dodanie do 15 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy (objednávky) |
- | Odborný slovník dodávateľa musí zahŕňať odbornú terminológiu z oblasti justície |
Normostrana | Normostrana (NS) je jedna strana s 1 800 znakmi textu (vrátane medzier) |
Názov |
Plnenie tejto Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe čiastkových výziev (objednávok) podľa potrieb objednávateľa počas platnosti a účinnosti tejto Rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za vykonávanie a koordináciu poskytovania služby počas celej doby trvania Rámcovej dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto Rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto Rámcovej dohody predložiť objednávateľovi identifikačné údaje prekladateľov, ktorí sú zapísaní v zozname znalcov tlmočníkov a prekladateľov v zmysle zákona č. 382/2004 Z. z., a prostredníctvom ktorých bude dodávateľ plniť túto Rámcovú dohodu. Akúkoľvek zmenu uvedených osôb (ich nahradenie/doplnenie inou osobou, prípadne zmena ich identifikačných údajov) je dodávateľ povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
Každá čiastková výzva (objednávka) môže obsahovať viacero samostatných dokumentov v zdrojovom jazyku. Pre zamedzenie pochybností, v prípade ak bude čiastková výzva (objednávka) obsahovať viacero samostatných dokumentov, pre účely určenia lehoty plnenia v zmysle časti „Technická špecifikácia predmetu“ sa vychádza zo súhrnného počtu normostrán všetkých zaslaných dokumentov. |
Objednávateľ je oprávnený vystaviť a zaslať dodávateľovi ďalšiu čiastkovú výzvu (objednávku) aj pred uplynutím lehoty na poskytnutie plnenia na základe predchádzajúcej čiastkovej výzvy (objednávky). V takom prípade sa lehota na poskytnutie plnenia na základe zaslanej (ďalšej) čiastkovej výzvy (objednávky) predlžuje o čas, kým nedôjde k poskytnutiu plnenia na základe predchádzajúcej čiastkovej výzvy (objednávky), najdlhšie však o čas do uplynutia lehoty na poskytnutie plnenia na základe predchádzajúcej čiastkovej výzvy (objednávky). |
Cena plnenia v zmysle príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) bude stanovená ako súčin počtu normostrán zdrojového textu a jednotkovej ceny za normostranu zdrojového textu. |
Dodávateľ je povinný odstrániť vady poskytnutej služby (poskytnutého čiastkového plnenia) bezodkladne, najneskôr však do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie/oznámenia vád dodávateľovi. |
Župné námestie 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
23 687,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2017 14:31
15.05.2017 14:45
16.05.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2017 15:36 - Vstupná ponuka | 23 687,75 | € | Cena s DPH |
15.05.2017 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 119,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: