00164429
Ústredie ľudovej umeleckej výroby
Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK
31727590
GALARMTECH s.r.o.
Pod Šiancom 4, Košice-Sever, 04001, SVK
Servisná činnosť elektrickej zabezpečovacej signalizácie a kamerového systému, pravidelná odborná prehliadka a skúška EZS a CCTV - revízia, pravidelná polročná funkčná skúška EZS a CCTV, v zmysle STN EN 50 131-7, TNI 33 4591 a ostatných platných predpisov a noriem - KE
Odborná prehliadka, odborná skúška, technická kontrola, technické skúšanie,servis, údržba, zabezpečovacia signalizácia, kamerový systém
Služba, Tovar
1. Servisná činnosť elektrickej zabezpečovacej signalizácie a kamerového systému, pravidelná odborná prehliadka a skúška EZS a CCTV - revízia, pravidelná polročná funkčná skúška EZS a CCTV, v zmysle STN EN 50 131-7, TNI 33 4591 a ostatných platných predpisov a noriem - KE
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis elektrickej zabezpečovacej signalizácie (EZS) a kamerového systému (CCTV): |
- pravidelná odborná prehliadka a skúška EZS a CCTV |
- kontrola činnosti elektrickej zabezpečovacej signalizácie |
- kontrolná činnosť kamerového systému |
Miesto plnenia - Košice |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. Elektrický zabezpečovací systém - EZS, servis a prehliadka pre: | súbor činností | 1 | ||
1.Siréna s majákom BM200 | ks | 1 | ||
2. Expander zón G8P | ks | 7 | ||
3. Snímač trieštenia skla GLASSTREG DG | ks | 3 | ||
4. Magnetický kontakt napríklad QST-GN | ks | 9 | ||
5. Panik tlačidlo bezdrôtové P-2 | ks | 4 | ||
6.Bezdrôtový koncentrator /prijímač/ RX-1K | ks | 2 | ||
7. Snímač pohybu NV 500 | ks | 39 | ||
8. Bezkontaktná čítačka iCLASS SE R10 | ks | 6 | ||
9.Bezkontaktná čítačka iCLASS SE 2K | ks | 10 | ||
10.Klávesnica CP 041 | ks | 1 | ||
11.Riadiaca jednotkaMAXM 2000 | ks | 5 | ||
B. Kamerový systém - CCTV | súbor činností | 1 | ||
12.IPC-HDBW2100RP-Z - 1,3 MPx kamera IP dome | ks | 13 | ||
13.IPC- HDBW5100P - 1.3 MPx kamera IP dome | ks | 1 | ||
14.NVR5416-16P Videorekordér IP sieťový 16-kanálový | ks | 1 | ||
15.HDD 3TB | ks | 2 | ||
16.EATON 1500 Zdroj | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prehliadka/kontrola zariadení 1. - 16. | 1x ročne v zmysle platných noriem |
Servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy | Na základe objednávky, náhradné diely v cene |
Názov |
1. Cena za predmet zmluvy zahŕňa: Vykonanie pravidelnej odbornej prehliadky a skúšky – revízie zariadenia EZS a CCTV v zmysle platných noriem 1x za rok vrátane dopravných nákladov. Termín vykonania: IV. - V. mesiac ( Apríl - Máj) príslušného kalendárneho roku. A vykonanie pravidelnej polročnej funkčnej skúšky zariadenia EZS a CCTV v zmysle platných noriem 1x za rok vrátane dopravných nákladov. Termín vykonania: IV. - V. mesiac ( Apríl - Máj) príslušného kalendárneho roku. |
2. Dodávateľ zabezpečí výkon údržby alebo opravy zariadenia v lehote do 24 hodín od objednávateľovej výzvy |
3. Zápis o vykonanej činnosti resp. opis zisteného stavu uskutoční dodávateľ v prevádzkovej knihe zariadenia a objednávateľ potvrdí jej vykonanie dodávateľovi na osobitnom doklade – zázname o výkone prác. |
4. Na vykonanú pozáručnú opravu poskytuje dodávateľ 6-mesačnú záručnú lehotu |
5. Pravidelná odborná prehliadka a skúška je ukončená predložením alebo doručením správy o vykonaní pravidelnej odbornej prehliadky a skúšky najneskôr 20-ty kalendárny deň po jej vykonaní. |
6. Pravidelná polročná prehliadka je ukončená odovzdaním protokolu o pravidelnej prehliadke ihneď po jej vykonaní. |
7. Pravidelná funkčná skúška a odborná prehliadka a Pravidelná polročná prehliadka sa vykonajú v termíne dohodnutom obidvomi zmluvnými stranami. |
8. Po vykonaní úkonov podľa tejto zmluvy a po odstránení poruchy dodávateľ individuálne predvedie objednávateľovi prevádzkyschopnosť kontrolovaného, resp. opravovaného zariadenia. |
9. Dodávateľ je povinný všetky zásahy do zariadenia uviesť písomne v prevádzkovej knihe, prípadne vykonať zmenu v príslušnej projektovej dokumentácii. Dodávateľ sa zaväzuje utajovať údaje: a) o zariadeniach, na ktoré sa vzťahujú práce podľa tejto zmluvy, b) o prevádzkových a priestorových pomeroch objednávateľa, c) o ďalších skutočnostiach, ktoré sa v súvislosti s výkonom prác podľa tejto zmluvy dozvie. |
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (cenovú kalkuláciu) do 7 dní od účinnosti zmluvy, jednotková cena vrátane a bez DPH |
11. Vystavenie faktúry po poskytnutí služby, splatnosť faktúr do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
12. Základná doba pre poskytovanie služieb je od 8,30h do 16,30h v pracovné dni |
13. Nástup na servisný zásah v prípade poruchy do 12 hodín od nahlásenia poruchy, odstránenie vzniknutej poruchy a sfunkčnenie zariadenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Odstránenie vád plnenia najneskôr do 24 hodín od nahlásenia vád plnenia |
14. Dĺžka trvania zmluvného vzťahu: 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, maximálne však do dosiahnutia celkovej ceny plnenia |
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu ( náhradné diely) |
16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej obstarávateľom |
17. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
18. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií |
19. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy |
20. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu |
Mäsiarska 52, Košice, Košice I, Košický, Slovenská republika
15.05.2017 08:00 — 14.05.2019 15:00
1,00 Rozsah v zmysle technickej špecifikácie
1 970,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2017 15:04
04.05.2017 10:00
04.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2017 15:54 - Vstupná ponuka | 1 968,00 | € | Cena s DPH |
04.05.2017 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 789,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: