00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač brožúr, publikácií a časopisu
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, publikácie, časopis, brožúra
Služba
1. Tlač brožúr, publikácií a časopisu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač brožúr, publikácií a časopisu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Brožúra č. 1 - Úspechy objednávateľa v programe Erasmus (v SJ) | ks | 200 | ||
2. Brožúra č. 2 - Úspechy objednávateľa v programe Erasmus (v AJ) | ks | 300 | ||
3. Brožúra č. 3 - Welcome Guide | ks | 500 | ||
4. Brožúra č. 4 - Časopis | ks | 500 | ||
5. Publikácia č. 1 - Publikácia v edícii Dr.h.c. pre 2 inaugrantov apríl 2017 | ks | 200 (2 x 100 ks) | ||
6. Publikácia č. 2 - Vymenúvacie konania za profesora v počte 6 vymenúvacích konaní - materiál na zasadnutie Vedeckej rady objednávateľa, november 2017 | ks | 300 (6 x 50 ks) | ||
7. Publikácia č. 3 - Univerzitná knižnica - včera a dnes | ks | 100 | ||
8. Publikácia č. 4 - Vyhodnotenie akčného plánu za rok 2015 | ks | 100 | ||
9. Publikácia č. 5 - Vyhodnotenie akčného plánu za rok 2016 | ks | 100 | ||
10. Publikácia č. 6 - Aktualizácia dlhodobého zámeru | ks | 200 | ||
11. Publikácia č. 7 - Akčný plán na rok 2017 | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Brožúra č. 1 - Úspechy objednávateľa v programe Erasmus (v SJ) | |
1.1. Formát | A5, rozmer 148 x 210 mm |
1.2. Väzba | V4 |
1.3. Farebnosť obálky | 4+4 |
1.4. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
1.5. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
1.6. Papier - vnútro | 80 g BO FSC |
1.7. Farebnosť - vnútro | 4+4 |
1.8. Rozsah | 50 strán |
1.9. Náklad | 200 ks (v SJ) |
2. Brožúra č. 2 - Úspechy objednávateľa v programe Erasmus (v AJ) | |
2.1. Formát | A5, rozmer 148 x 210 mm |
2.2. Väzba | V4 |
2.3. Farebnosť obálky | 4+4 |
2.4. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
2.5. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
2.5. Papier - vnútro | 80 g BO FSC |
2.6. Farebnosť - vnútro | 4+4 |
2.7. Rozsah | 50 strán |
2.8. Náklad | 300 ks (v AJ) |
3. Brožúra č. 3 - Welcome Guide | |
3.1. Formát | A6 brožúrka, rozmer 14,7 x 10,5 cm |
3.2. Farebnosť | 4+4 |
3.3. Väzba | V1 |
3.4. Papier - obálka | 250 g ONL |
3.5. Papier - vnútro | 150 g ONL |
3.6. Rozsah | 60 strán |
3.7. Náklad | 500 ks (vydávané max. 1x ročne) |
4. Brožúra č. 4 - Časopis | |
4.1. Formát | A4 brožúrka, plnofarebná, spinková väzba (len v AJ) |
4.2. Rozsah | cca 72 strán |
4.3. Farebnosť | 4+4 |
4.4. Papier - obálka | 175 g NPL |
4.5. Papier - vnútro | 135 g NPL |
4.6. Náklad | 500 ks (vydávané max. 1x ročne) |
5. Publikácia č. 1 - Publikácia v edícii Dr.h.c. pre 2 inaugrantov apríl 2017 | |
5.1. Dva názvy publikácie | |
5.2. Formát | A5, rozmer 148 x 210 mm |
5.3. Väzba | V2 |
5.4. Farebnosť obálky | 4+0 |
5.5. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
5.6. Papier obálky | OLIN SMOOTH FSC 300 g, FSC papier |
5.7. Papier - vnútro | OLIN SMOOTH 135 g |
5.8. Farebnosť - vnútro | 4+4 |
5.9. Rozsah | 60 - 70 strán |
5.10. Náklad | 2 x 100 ks |
6. Publikácia č. 2 - Vymenúvacie konania za profesora v počte 6 vymenúvacích konaní - materiál na zasadnutie Vedeckej rady objednávateľa, november 2017 | |
6.1. Formát | A4 |
6.2. Väzba | V4 |
6.3. Farebnosť obálky | 4+4 |
6.4. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
6.5. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
6.6. Papier - vnútro | 80 g, BO FSC |
6.7. Farebnosť - vnútro | 4+4 |
6.8. Rozsah | 60 - 70 strán |
6.9. Náklad | 300 ks (6 x 50 ks) |
7. Publikácia č. 3 - Univerzitná knižnica - včera a dnes | |
7.1. Forma | tlačená |
7.2. Formát | A4 brožúrka, plnofarebná, spinková väzba, 135 g NP |
7.3. Rozsah | cca 32 strán |
7.4. Náklad | 100 ks |
8. Publikácia č. 4 - Vyhodnotenie akčného plánu za rok 2015 | |
8.1 . Forma | tlačená |
8.2. Formát | A5 |
8.3. Väzba | V2 |
8.4. Farebnosť obálky | 4+0 |
8.5. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
8.6. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
8.7. Papier - vnútro | 80 g, BO FSC |
8.8. Farebnosť - vnútro | 1+1 |
8.9. Rozsah | 50 - 60 strán |
8.10. Náklad | 100 ks |
9. Publikácia č. 5 - Vyhodnotenie akčného plánu za rok 2016 | |
9.1. Forma | tlačená |
9.2. Formát | A5 |
9.3. Väzba | V2 |
9.4. Farebnosť obálky | 4+0 |
9.5. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
9.6. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
9.7. Papier - vnútro | 80 g, BO FSC |
9.8. Farebnosť - vnútro | 1+1 |
9.9. Rozsah | 40 - 50 strán |
9.10. Náklad | 100 ks |
10. Publikácia č. 6 - Aktualizácia dlhodobého zámeru | |
10.1. Formát | A5 |
10.2. Väzba | V4 |
10.3. Farebnosť obálky | 4+0 |
10.4. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
10.5. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
10.6. Papier - vnútro | 80 g, BO FSC |
10.7. Farebnosť - vnútro | 1+1 |
10.8. Rozsah | 20 strán |
10.9. Náklad | 200 ks |
11. Publikácia č. 7 - Akčný plán na rok 2017 | |
11.1. Formát | A5 |
11.2. Väzba | V1 |
11.3. Farebnosť obálky | 4+0 |
11.4. Povrchová úprava obálka | 1+0 matné lamino |
11.5. Papier obálky | 250 g ONM FSC |
11.6. Papier - vnútro | 80 g, BO FSC |
11.7. Farebnosť - vnútro | 1+1 |
11.8. Rozsah | 20 strán |
11.9. Náklad | 100 ks |
12. Požaduje sa: | |
12.1. zabezpečovať kvalitu v súlade s normou ISO 9001 alebo iným rovnocenným certifikátom systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu, | |
12.2. zabezpečovať kvalitu v súlade s normou ISO 14001 alebo iným rovnocenným certifikátom systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
1.1.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 9001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 9001. |
1.2. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 14001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam v rámci príslušnej normy environmentálneho manažérstva. |
1.2.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 14001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 14001. |
1.3. rozpis cien - jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, sadzba DPH, ktoré ako údaj v zmluve chýbajú (jednotková cena musí byť zaokrúhlená maximálne na 2 desatinné miesta, rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.4. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania (2. poschodie v sídle objednávateľa v budove bez výťahu). |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
9.1. baliť vytlačený predmet zákazky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
9.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať službu v celom rozsahu. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
8 807,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2017 13:52
04.05.2017 10:00
04.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2017 14:26 - Vstupná ponuka | 8 800,11 | € | Cena s DPH |
28.04.2017 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: