• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2017 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2017 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2017 14:45

Detail zákazky Z201719999

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2017 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2017 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2017 14:45

Základné údaje

Z201719999

OF-130130

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2921480

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36044822

BÁBOLNA BIO SLOVENSKO, s.r.o.

Ul. Mieru 5912, Lučenec, 89401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

deratizácia a dezinsekcia objektov

deratizácia, dezinsekcia, deratizačné služby, dezinsekčné a hubiace služby

  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 90922000-6 - Hubenie škodcov
  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. deratizácia a dezinsekcia objektov
Funkcia
deratizácia (likvidácia hlodavcov) a dezinsekcia (likvidácia hmyzu)
deratizácia a dezinsekcia v objektoch objednávateľa v rámci SR v nasledovných krajoch: Bratislavský, Nitriansky
rámcová dohoda na 1 rok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objekt č. 1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov vrátane zberu uhynutých hlodavcov) m2 1 170
Objekt č.2 m2 820
Objekt č.3 m2 670
Objekt č.4 m2 863,62
Objekt č.5 m2 1 093,68
Objekt č.6 m2 1 037,40
Objekt č.7 m2 3 500
Objekt č.8 m2 1 500
Objekt č.9 m2 500
Objekt č.10 m2 123,69
Objekt č.11 m2 499,15
Objekt č.12 m2 1 177
Objekt č.13 Deratizácia vrátane zberu m2 2 961
Ďalších 10 objektov - nástrahy požerové 1060 ks + lepové vaničky 40 ks ks 1 100
Dezinsekcia - ošetrenie podlahovej plochy ohniskový zásah proti ploštici posteľnej m2 1600
Dezinsekcia - celoplošná m2 153 526
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov sa dodajú v jednom vyhotovení pre všetky objekty spoločne do troch pracovných dní od vykonania deratizácie
deratizácia objektov 1 až 13 - opakovanie v roku 2
deratizácia ďalších 10 objektov - opakovanie v roku 1
dezinsekcia celoplošná - opakovanie v roku 1
dezinsekcia proti ploštici posteľnej - opakovanie v roku 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto dodania predmetu zákazky - presné miesto realizácie služby oznámi objednávateľ dodávateľovi služby ihneď po uzatvorení zmluvy
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba).
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o vykonaní prác potvrdený a podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru objednávateľovi, pokiaľ nie je protokol o riadnom vykonaní služby podpísaný oprávnenou osobou za objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa.
Po vykonaní služby bude dodávateľom spolu s faktúrou doručený Protokol o vykonanej deratizácii a dezinsekcii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve.
Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ doručí kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii a dezinsekcii.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ doručí kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii a dezinsekcii.
Navrhnutá hodnota Doplniť: Dodávateľ musí predložiť potvrdenie podľa zákona č. 39/2007 Z.z. a nariadenia ES 1069/2009 súhlas na sklad VŽP kategórie 1 – uhynuté hlodavce z deratizačnej činnosti a musia byť splnené podmienky podľa zákona č. 355/2007 Z.Z. – súhlas na tieto sklady z RÚVZ a zároveň je nutné predložiť doklad o pridelení úradného čísla COLC/CAD schválenie prevádzkarní ŠVPS SR. Poskytovateľ predloží rozhodnutie Obvodného úradu životného prostredia na nakladanie s nebezpečným odpadom v danom obvode sídla spoločnosti a súhlas presahujúci územný obvod sídla spoločnosti

doplnenie v zmysle legislatívy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavský, Nitriansky kraj - mesto Bratislava a obec Virt, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

21 771,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2017 13:14

05.05.2017 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2017 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 72
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2017 09:24 - Vstupná ponuka 21 769,99 € Cena s DPH
05.05.2017 07:21 - Najvýhodnejšia ponuka 21 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS