00350656
Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom
Banská 6279/1, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Plastový kontajner 1100 l zelený, modrý
Plastový kontajner, kontajner na zber odpadu
Tovar, Služba
1. Plastový kontajner 1100 l zelený, modrý
|
|
---|---|
Funkcia |
1100-litrové plastové kontajnery vhodné na zber komunálneho a priemyselného odpadu - zelené, modré |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kontajner 1100-litrový plastový zelený | ks | 30 | ||
kontajner 1100-litrový plastový modrý | ks | 10 | ||
šírka | mm | 1275 | ||
výška | mm | 1115 | ||
dĺžka | mm | 1470 | ||
objem | liter | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Manipulácia s kontajnerom | 4 pojazdné otočné kolieska, z toho dve predné s brzdou, po bokoch kontajnera sú rukoväte |
Veko | oblé |
Uzamykanie kontajnera | nie |
Materiál | vysokoodolný HDPE plast |
Umiestnenie v exteriéri | odolný voči UV žiareniu, chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám |
Zodpovedá norme | EN840-2,3 |
Zátka na odtok | umiestnená v spodnej časti kontajnera |
Úprava kontajnera na papier - modrý | vo veku pozdĺžny otvor so strieškou pre vhodenie papiera |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa v Novom Meste nad Váhom |
Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme a v termíne určenom verejným obstarávateľom, vrátane dodacieho listu a certifikátu. |
Preberanie predmetu obstarávania sa uskutoční za prítomnosti zástupcov objednávateľa aj dodávateľa počas pracovných dní v čase od 8.00- 14.00 hod. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej lehote bezplatne výmenou vadného tovaru za nový tovar a dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet plnenia spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá skryté vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu, prípadne by znižovali schopnosť jeho riadneho užívania. |
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru dlhšie ako 30 dní bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a tým aj trvať na jej odstúpení. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy, v prípade dodávky iného tovaru, tovaru iných špecifikácií, poškodeného alebo nekompletného tovaru má verejný obstarávateľ právo tento tovar neprevziať a v prípade, že nepríde k náprave, má právo odstúpiť od zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia, celkovú cenu za položku, za faktúru. |
Klčové 34, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
11.05.2017 10:43
40,00 ks
11 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2017 10:48
02.05.2017 10:41
02.05.2017 10:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2017 10:53 - Vstupná ponuka | 11 899,99 | € | Cena s DPH |
02.05.2017 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 896,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: