31755194
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
opravy
Služba
1. Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
P1. Servis počítačov a notebookov | h | 100 | ||
P2. Servis serverov a diskových polí | h | 30 | ||
P3. Servis malých tlačiarní | h | 50 | ||
P4. Servis veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení | h | 60 | ||
P5. Servis príslušenstva | h | 50 | ||
P6. Administrácia OS a podpora koncových užívateľov | h | 100 | ||
P7. Konzultačný a projektový manažment HW | h | 15 | ||
P8. Konzultačný a projektový manažment SW | h | 15 | ||
P9. proaktívna činnosť, starostlivosť a správa NOD-ov v rámci SRNástup na servis u objednávateľa do | mesiac | 12 | ||
Doprava | ks | 160 | ||
Nx. Výrobca, model, súčiastka, Part Number: | - | - | ||
N1, Lenovo, 6066-A6G, System board, PN: 46R8635 | ks | 10 | ||
N2, Lenovo, 6066-A6G, Power Supply, PN: 41A9717 | ks | 5 | ||
N3, Lenovo, 7360-A5G, System board, PN: 64Y3055 | ks | 10 | ||
N4, Lenovo, 7360-A5G, Power Supply, PN: 45J9418 | ks | 5 | ||
N5, Lenovo, 7360-A5G, DVD+/-RW, | ks | 2 | ||
N6, HP, WU569EA , HP, Pro 3120, Power supply, 300 W, PFC, PN: 592502-001 | ks | 5 | ||
N7, HP, WU570EA , HP, Pro 3120, System board, PN: 615594-001 | ks | 2 | ||
N8, HP, QB345EA , HP, Pro 3500 MT, power supply, PN: 656721-001 | ks | 5 | ||
N9, HP, QB289EA , HP, Pro 3500 MT, System board, PN: 687577-001 | ks | 10 | ||
N10, HP, C5X65EA , HP, Pro 3500 MT, Heat sink, PN: 667727-001 | ks | 5 | ||
N11, HP, D5T98EA , HP, ProDesk 400 G1, Power Supply, PN: 715184-001 | ks | 5 | ||
N12, HP, D5T98EA , HP, ProDesk 400 G1 , Memory modules (PC3,12800, CL11) 8GB, PN: 689375-001 | ks | 15 | ||
N13, HP, D5T98EA , HP, ProDesk 400 G1, System board, PN: 718413-601 | ks | 5 | ||
N14, HP, J8S83EA , HP, ProDesk 405 G2, System board, PN: 754091-601 | ks | 5 | ||
N15, HP, J8S83EA , HP, ProDesk 405 G2, Power Supply, PN: 715184-001 | ks | 10 | ||
N16, HP, J8S83EA , HP, ProDesk 405 G2, Wireless LAN 802.11b/g/n, Bt interface card, PN: 717384-201 | ks | 10 | ||
N17, HP, Elite 800G1, Power Supply, PN: 702455-001 | ks | 10 | ||
N18, HP, Elite 800G1, Heat sink fan, PN: 727150-001 | ks | 5 | ||
N19, HP, Elite 800G1, System board, PN: 727722-001 | ks | 5 | ||
N20, HP, Elite 800G1, nVidia Quadro NVS310 PCIe x16 graphics card, 512MB, PN: 707252-001 | ks | 10 | ||
N21, HP, Probook 4740s, Battery, Li-ion, 8-cell (73 WHr, 2.55 Ah), PN: 633807-001 | ks | 5 | ||
N22, HP, Probook 4740s, 2GB discrete graphics memory, PN: 683494-001 | ks | 10 | ||
N23, HP, Probook 4740s, Display panel, 43.9 cm (17.3 in), HD+, anti-glare, with webcam, PN: 684631-001 | ks | 5 | ||
N24, HP, LaserJet400 M401d, touchscreen control panel, PN: CF285-60101 | ks | 5 | ||
N25, HP, LaserJet400 M401d, pickup assy, PN: RM1-9168-000CN | ks | 10 | ||
N26, HP, LaserJetPRO400 M425dw, formater, PN: CF229-67018 | ks | 10 | ||
N27, HP, LaserJetPRO400 M425dw, pickup assy, PN: RM1-9168-000CN | ks | 10 | ||
N28, HP, 1320n, Pick-up roller, PN: RB2-2891-000CN | ks | 10 | ||
N29, HP, 1320n, Fuser assy, PN: RM1-0716-030CN | ks | 10 | ||
N30, HP, 2025, Formatter base assy, PN: Q7804-69003 | ks | 10 | ||
N31, HP, 2025, Fuser assy, PN: RM1-4248-000CN | ks | 10 | ||
N32, HP, 2025, Roller MP tray, PN: RL1-2120-000CN | ks | 10 | ||
N33, HP, 2025, Fuser assy, PN: RM1-6406-000CN | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
P1. Servis počítačov a notebookov | Servis bežných počítačov a notebookov s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
P2. Servis serverov a diskových polí | Servis serverov, diskových polí s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
P3. Servis malých tlačiarní | Servis malých tlačiarní s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
P4. Servis veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení | Servis veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení s diagnostikou a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
P5. Servis príslušenstva | Servis príslušenstva s diagnostikou a opravou vykonanou u poskytovateľa |
P6. Administrácia OS a podpora koncových užívateľov | Zahŕňa podporu a administráciu, koncových užívateľov a ich pracovných staníc najmä na úrovni operačného systému, kancelárskych aplikácií, ochrany pracovných staníc, špecializovaných aplikácií |
P7. Konzultačná činnosť a činnosť projektového manažéra pre HW | Činnosť zameraná najmä na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch HW, ako aj poradenská činnosť a činnosť projektového manažéra |
P8. Konzultačná činnosť a činnosť projektového manažéra pre SW | Činnosť zameraná najmä na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch SW, ako aj poradenská činnosť a činnosť projektového manažéra. |
P9. Proaktívna činnosť, starostlivosť a správa NODov v rámci SR. | Súhrn činností vykonávaných za mesačný poplatok zahŕňa: telefonickú pohotovosť 24/7, proaktívne kroky vedúce k zlepšeniu stavu infraštruktúry, udržiavanie dokumentácie, 20 pracovných hodín nad rámec v |
Vysvetlenie k telefonickej pohotovosti 24/7 | Dodávateľ je povinný zabezpečiť telefonickú pohotovosť 24 hodín 7 dní v týždni. |
vysvetlenie k telefonickej pohotovosti 24/7 | V prípade nahlásenia poruchy poverenou osobou, je povinný zabezpečiť prítomnosť technika na mieste poruchy na ktoromkoľvek pracovisku v rámci SR do 4 h, ktorý začne s odstraňovaním závad. |
Vysvetlenie k servisu u obstarávateľa | Dodávateľ odstraňuje vady priamo u obstarávateľa a len v prípade, ak toto nie je realizovateľné alebo efektívne, môže dodávateľ odstrániť vadu v svojej prevádzke. |
Vysvetlenie k náhradným dielom | Náhradné diely sa naceňujú výlučne originálne od výrobcov HP a Lenovo. |
Vysvetlenie k náhradným dielom | Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy dodržať ponúknuté ceny. |
Vysvetlenie k celkovej cene | Celková cena je súčet cien za servis (všetky hodiny všetkých druhov servisu) súčet všetkých druhov a kusov náhradných dielov a súčet všetkých dopravných nákladov |
Vysvetlenie k celkovej cene | V cene musia byť zahrnuté všetky náklady, vrátane nepriamych nákladov. |
Vysvetlenie k servisu | Jednotlivé servisné úkony treba vykonať v štandardných a bežných časoch. |
Vysvetlenie k servisu | Neštandardne dlhé opravy nebudú akceptované. |
Vysvetlenie k servisu | Ide o servis techniky značiek najmä HP, Lenovo a iných. |
Vysvetlenie k servisu | Miestami plnenia je do 25 lokalít v rámci celej SR |
Výpočet ceny servisu jednej položky P1 až P8 | Px=h*EUR/h; (počet hodín x hodinová sadzba) |
Výpočet ceny položky P9 | P9=mesiac*EUR/mesiac; (počet mesiacov x mesačná sadzba) |
Výpočet ceny položky P10 | P10=ks*EUR/ks; (počet výjazdov x sadzba za 1 výjazd) |
Výpočet ceny servisu celkovo | P=P1+P2+P3+P4+P5+P6+P7+P8+P9+P10 |
Výpočet ceny jednej položky náhradných dielov | Nx=ks*EUR/ks (počet kusov x cena za 1 kus) |
Výpočet ceny náhradných dielov celkovo N | N=súčet N1 až N33 (všetky kusy všetkých položiek) |
Výpočet celkovej ceny X | X=P+N |
Názov |
V technickej špecifikácií, alebo v OP môže byť inak súvislí text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty, iné vyžadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto OP na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty), je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky dodania tovaru, alebo služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Obstarávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť Obstarávateľovi kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloženie originálov. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Certifikátmi sa preukazuje odbornosť požadovaných špecialistov a schopnosť dodávateľa plniť v požadovanej kvalite. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym plnením |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Všetky záruky musia byť riešené minimálne NBD. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy Obstarávateľ od zmluvy odstúpi. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa k predmetu zákazky |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad o elektrotechnickej spôsobilosť minimálne podľa § 21, § 22, § 23 vyhlášky MPSVaR SR 508/2009 aspoň pre 3 technikov |
Dodávateľ predloží objednávateľovi certifikáty, alebo vyhlásenia výrobcu Hewlett-Packard, že disponuje aspoň 3 technikmi oprávnenými inštalovať a servisovať počítače, notebooky a tlačiarne značky Hewlett-Packard |
Dodávateľ predloží objednávateľovi certifikáty, alebo vyhlásenia výrobcu Lenovo, že disponuje aspoň 3 technikmi oprávnenými inštalovať a servisovať počítače, notebooky a tlačiarne značky Lenovo |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad, že disponuje aspoň jedným servisným technikom spôsobilým inštalovať a servisovať bežnú výpočtovú techniku certifikát CompTIA A+ Certified Professional IT Technician alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad, že disponuje aspoň jedným servisným technikom spôsobilým inštalovať a servisovať serverovú výpočtovú techniku certifikát CompTIA Server+ alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad, že disponuje aspoň jedným servisným technikom spôsobilým administrovať produkty spoločnosti Microsoft certifikát MC IT Professional: Enterprise Administrator alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad, že disponuje aspoň jedným servisným technikom spôsobilým administrovať produkty na báze UNIX/Linux certifikát LPIC-2 alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad, že disponuje aspoň jedným projektovým manažérom na požadovanej úrovni certifikát ITIL Expert Certificate in IT Service alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad, že disponuje aspoň jedným servisným technikom spôsobilým administrovať produkty spoločnosti Eset certifikát Certifikovaný technik Eset alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam vlastných autorizovaných servisných stredísk, ktorý bude obsahovať po jednom servisnom stredisku na východnom Slovensku(Prešovský, Košický kraj), strednom Slovensku (Banskobystrický, Žilinský, Trenčianský kraj) a západnom Slovensku (Nitrianský, Trnavský, Bratislavský kraj), celkovo 3 výrobcami autorizované servisné strediská |
Zoznam poskytnutých služieb, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v celkovom sumárnom objeme v minimálnej hodnote 50.000,- Eur bez DPH, poskytnutých v posledných 36 mesiacoch od posledného dňa lehoty určenej na predkladanie ponúk. |
Dodanie, služieb bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti rámcovej dohody. |
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa). |
Objednávateľ bude služby podľa tejto rámcovej dohody objednávať u dodávateľa na základe písomnej, alebo elektronickej objednávky (e-mailom), v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh, množstvo tovaru a cena alebo požiadavka na službu. |
Uvedené množstvá sú len predpokladané a orientačné. Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien, ktoré tvoria súčet všetkých kusov alebo hodín, poprípade iných jednotiek všetkých položiek spolu. Objednávateľ je oprávnený objednať iné množstvá za ponúkanú jednotkovú cenu do výšky vysúťaženého rámca. |
V cene servisu musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady a pod. |
Objednávateľ môže objednať akýkoľvek náhradný diel k uvedeným, alebo podobným zariadeniam, ktoré vlastní. Cena náhradných dielov podlieha schváleniu Obstarávateľa a nemôže byť vyššia ako cena obvyklá na trhu, alebo výrobcom odporúčaná cena |
Vzorce na spätné určenie jednotkových cien: X=P+N; N=súčet N1 až N33; P=P1+P2+P3+P4+P5+P6+P7+P8+P9+P10; Px=h*EUR/h, Nx=ks*EUR/ks , P10=ks*EUR/ks |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho vysúťaženého finančného limitu predmetu zmluvy za podmienky dodržania jednotkových cien, a to podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou vyčerpať predpokladaný finančný limit rámcovej dohody, pričom za nevyčerpanie maximálneho finančného limitu predmetu zmluvy rámcovej dohody si nemôže Dodávateľ uplatňovať voči Obstarávateľovi žiadne sankcie. |
Ak dodávateľ nepredloží Obstarávateľovi doklad, alebo certifikát ktorý bol vyžadovaný, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, poprípade ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia alebo nepresnosti (posúdi Obstarávateľ). Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania zákazky, vrátane všetkých pridružených procesov. |
Zmluvná pokuta je splatná podľa bodu 13.4 OPET. |
Táto zmluva nadobúda účinnosť v súlade s bodom 4.3 OPET, po kladnom vyhodnotení splnenia podmienok, alebo požiadaviek, v technickej špecifikácií a OP obstarávateľom. |
Obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok zákazky a najneskôr do 6 pracovných dní zašle informáciu o splnení, alebo nesplnení podmienok, elektronicky e-mailom Dodávateľovi. V prípade nesplnení podmienok Obstarávateľ od zmluvy odstúpi. |
!!! UPOZORNENIE !!! Zákazka sa skladá z Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky, osobitných podmienok na plnenie. Dôsledným naštudovaním zákazky sa vyhnete nedorozumeniam. |
!!! UPOZORNENIE !!! UVO uloží v zmysle § 182 ods. 3 písm. d) zákona o VO uchádzačovi, záujemcovi alebo hospodárskemu subjektu zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu jedného roka, ak pri využívaní elektronického trhoviska poruší ustanovenia tohto zákona alebo obchodné podmienky elektronického trhoviska a spôsobí verejnému obstarávateľovi škodu alebo získa pre seba majetkový prospech; |
!!! UPOZORNENIE !!! UVO uloží v zmysle § 182 ods. 3 písm. e) zákona o VO uchádzačovi, záujemcovi alebo hospodárskemu subjektu pokutu do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska poruší ustanovenia tohto zákona alebo obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
Cesta na Červený most 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.05.2017 10:09 — 04.05.2018 10:09
12,00 mesiac
119 393,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2017 10:14
02.05.2017 10:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2017 08:20 - Vstupná ponuka | 119 392,80 | € | Cena s DPH |
02.05.2017 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 113 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: