30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31434347
ENVI-GEOS Nitra, s.r.o.
Korytovská 20, Lužianky, 95141, SVK
Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov
Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov
Služba
1. Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Odber ostatných odpadov, preprava odpadov a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
020204 kaly zo spracovania kvapalného odpadu v mieste jeho vzniku | tona | 80 | ||
Počet vývozov počas účinnosti zmluvy | vývoz | 8 |
Názov |
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania zmluvy, ktoré budú doručené elektronicky a následne poštou, |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30.6.2017 alebo do naplnenia zmluvného finančného objemu podľa tohto, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v čase účinnosti tejto zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní (ak nebude v písomnej objednávke určený iný termín) od doručenia písomnej objednávky objednávateľa v skenovej podobe na e-mailovú poskytovateľa poskytne službu v celom rozsahu podľa akceptovanej objednávky |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov a spôsob ich prepravy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude spracovávať a viesť predpísanú dokumentáciu a doklady týkajúce sa poskytnutej služby v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov pre vlastnú potrebu. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude vykonávať všetky činnosti súvisiace s touto zmluvou v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Po odobratí odpadov v mieste plnenia a ich odovzdaní príjemcovi odpadu na zhodnotenie/zneškodnenie vyhotoví poskytovateľ faktúru za poskytnuté služby v súlade s zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia. |
Súčasťou faktúry musí byť doklad o zhodnotení, zlikvidovaní odpadu oprávnenou osobou spolu s vážnym lístkom (Fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedeným druhom odpadu) |
Dve prevádzky v Bratislave III. z ktorých sa bude realizovať odber odpadov. |
Zber odpadov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
09.05.2017 09:00 — 30.06.2017 15:00
1,00 súbor položiek zákazky
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2017 08:01
02.05.2017 08:30
02.05.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2017 08:16 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2017 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: