00352489
Zariadenie pre seniorov Komárno
Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK
26297850
IRESOFT s.r.o.
Cejl 62, Brno, 60200, CZE
Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( licencia )
Informačný systém, software, sociálne služby, stravovanie, dochádzka
Služba, Tovar
1. Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( licencia )
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Starostlivosť o klientov : |
1.1. Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb, aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť. |
1.2. Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov. Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravín. |
1.3. Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán). Automatické pripomienky naplánovaných kontrol formulárov a individuálnych plánov. |
1.4. Možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi. |
1.5. Evidencia poskytovanej zdravotnej starostlivosti a vykonaných zdravotných výkonov, evidencia diét a diagnóz. Vykazovanie zdravotných výkonov na zdravotné poisťovne. |
1.6. Možnosť zaznamenávania a sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov na čiarové kódy. Evidencia denných záznamov ku klientom a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň (denné hlásenie) |
2. Stravovacia prevádzka : |
2.1. Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok). |
2.2. Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín). |
2.3. Nástroje pre objednávanie stravy (pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov), vyúčtovanie stravného vrátane tlače stravných lístkov a pokladničných dokladov. Objednávka a normovanie pro klientov prepojené na evidenciu neprítomnosti. Každý zamestnanec bude mať možnosť objednávania stravy elektronicky v systéme. Možnosť pripojenia s externým stravovacím systémom pre objednávku stravy. |
3. Personalistika a mzdy : |
3.1. Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy apod.) zamestnancov |
3.2. Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v zmennej/nepretržitej prevádzke |
3.3. Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd. |
3.4. Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému. |
3.5. Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania. |
3.6. Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov. |
4. Manažérske nástroje : |
4.1. Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému. |
4.2. Štatistické výstupy z evidencie klientov, starostlivosti aj ekonomiky. Prehľad o využití jednotlivých častí systému. |
4.3. Nástroj pre vytvorenie popisov, pravidiel a podmienok dodržiavania vlastných štandardov kvality poskytovateľa sociálnych služieb. |
5. Iné: |
5.1. Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania a počítačovej siete. Možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov . |
5.2. Možnosť generovania dokumentov pomocou iných programov ( Word, Excel, Pdf a pod. ). |
5.3. Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku. |
5.4. Všetky funkcionality v rámci jedného systému/softvéru. |
5.5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Informačný systém pre 200 klientov v členení podľa funkčných celkov: | sada | 1 | ||
1.1. Starostlivosť o klientov | celok | 1 | ||
1.2. Stravovacia prevádzka | celok | 1 | ||
1.3. Personalistika a mzdy | celok | 1 | ||
1.4. Manažérske nástroje | celok | 1 | ||
2. Prenosné ručné elektronické zariadenie na zaznamenávanie vykonanej starostlivosti klientom v reálnom čase. Zariadenie umožní prenos záznamov do PC s inštalovaným SW časť Starostlivosť o klientov . | ks | 10 | ||
3. HW a SW vo forme čítačky bezkontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Záznamy budú z čítačky sťahované do programu automaticky v pravidelných intervaloch. | ks | 1 | ||
4. Čipový prívesok na identifikáciu zamestnancov | ks | 90 |
Názov |
Vrátane dopravy a cestovného na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane zaškolenia 60 osôb |
Vrátane inštalácie systému, prevod dát zo súčasných SW riešiacich predmetnú funkciu do nového informačného systému na mieste plnenia |
Nastavenie dochádzkovej čítačky. |
Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
01.07.2017 15:12 — 30.06.2019 15:12
2,00 rok
13 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2017 15:17
02.05.2017 15:08
02.05.2017 15:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.05.2017 21:45 - Vstupná ponuka | 13 242,24 | € | Cena s DPH |
01.05.2017 21:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 242,24 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: