36836567
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Majerská cesta 94, Banská Bystrica, 97496, SVK
31559123
KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
Materiál na aplikáciu postrekových technológií - drvené kamenivo
Drvené kamenivo vhodné do strojov TURBO 5000, frakcie 2-4 (až 5 mm), na aplikáciu postrekových technológií na vysprávky ciest-opravy povrchov vozoviek.
Tovar, Služba
1. Materiál na aplikáciu postrekových technológií - drvené kamenivo
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Drvené kamenivo frakcie 2-4 mm (až 5 mm), vhodné do stroja TURBO 5000 po zmiešaní s asfaltovou emulziou určené na vysprávky ciest. Dodávka tovaru bude s naložením na dopravný prostriedok, dovozom a vyložením z dopravného prostriedku na miesto určenia. |
2. Dodávka tovaru bude v čiastkových dodávkach počas trvania zmluvy do oblasti Banská Bystrica a okolie (Lučatín), Zvolen, Lučenec, Veľký Krtíš a okolie (Čebovce), Rimavská Sobota, Tornaľa, Jelšava, Hnúšťa, Krupina, Žiar nad Hronom. |
3. Ku kúpnej zmluve predávajúci doloží originál, alebo overenú kópiu certifikátu výrobku v zmysle zákona č.133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a a vyhlášky MDVRR SR č.162/2013 Z.z., alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami a kartu bezpečnostných údajov výrobku (do 5 pracovných dní). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Drvené kamenivo frakcie 2-4 - 5 mm | tona | 7900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme dodať drvené kamenivo podľa kvalitatívnych parametrov STN EN 13043-Kamenivo do bitúmenových zmesí a na nátery ciest, letísk. | Požadovaná nasýtenosť, prašnosť, obsah ílu, hlinené hrudky, otlkovosť, modul zrnitosti, teda predpísané materiálové vlastnosti pre technol. postup pre vyspr. ciest s kation. emulziou str. TURBO 5000. |
1. Drvené kamenivo frakcie 2-4-5 mm | normy GC |
-trieda zrnitosti | 90/10 |
-medzné hodnoty a tolerancie pre zrnitosť hrubého kameniva sita veľkosti | G25/15 |
- obsah jemných zŕn | f1 |
- tvar zŕn kameniva | NPD |
- % podiel drvených alebo lámavých plôch v hrubom kamenive | C100/0 |
- odolnosť proti drveniu | NPD |
- odolnosť hrubého kameniva proti vyhladzovaniu | PSV56 |
- nasiakavosť | WA24 1 |
Názov |
1. Predmetom kúpnej zmluvy je dodávka tovaru drveného kameniva, určeného na vysprávky ciest spolu s kationaktívnou asfaltovou emulziou do strojov TURBO 5000 (ďalej len „predmet zákazky“) s dovozom na miesta určenia podľa požiadaviek kupujúceho, na základe čiastkových objednávok kupujúceho. |
2. Množstvá tovaru sú len orientačné, uvedené množstvá nie je záväzné odobrať počas trvania zmluvy. Odber tovaru bude podľa potreby kupujúceho. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 24 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu vysúťaženej ceny. |
3. Kupujúci sa zaväzuje objednaný tovar v čiastkových dodávkach odobrať a včas zaň zaplatiť kúpnu cenu. |
4. Cena predmetu zákazky je stanovená v zmysle zákona č.18/1996 Z.z.v znení neskorších predpisov. Cena predmetu zákazky je stanovená bez DPH, DPH, s DPH. DPH bude účtovaná v zákonnej výške. |
5. Cena za dodaný tovar platí pre celú dobu trvania kúpnej zmluvy. Zmena ceny podlieha predloženiu dokladov ovplyvňujúcich úpravu ceny. Zmena ceny je možná len na základe písomného dodatku. V takomto prípade sa kupujúci a predávajúci zaväzujú rokovať o zmene ceny, ak by zmena mala byť spôsobená nezávisle od ich vôle, napr. zmena daňových a ostatných s vecou súvisiacich predpisov. |
6. Právo predávajúceho na vystavenie faktúry vzniká dňom prevzatia tovaru kupujúcim a potvrdením o prevzatí na dodacom liste kupujúcim alebo ním poverenou osobou. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s uvedením odberného miesta. |
7. Faktúry za dodanie predmetu kúpnej zmluvy budú uhradené za preukázateľne dodaný tovar na základe predloženej faktúry. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi alebo odo dňa poskytnutia riadneho plnenia, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom pripísania úhrady na účet predávajúceho. |
8. V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry zo strany kupujúceho, zaplatí kupujúci predávajúcemu pokutu vo výške 0,03 % z fakturovanej ceny za každý aj začatý deň omeškania. Kupujúci neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. |
9. Ak ku dňu dodania tovaru, bude predávajúci uvedený na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR v zmysle § 52 ods. 6 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) v znení neskorších predpisov ako platiteľ DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie registrácie podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov, výška DPH uvedená na faktúre bude kupujúcim uhradená do 5 pracovných dní odo dňa, v ktorom predávajúci kupujúcemu preukáže zaplatenie tejto dane príslušnému daňovému úradu. |
10. Za preukázanie zaplatenia DPH uvedenej na faktúre príslušnému daňovému úradu sa považuje predloženie originálu potvrdenia daňového úradu, z ktorého musí jednoznačne vyplývať, že predávajúci nemá evidovaný daňový nedoplatok na dani z pridanej hodnoty za zdaňovacie obdobie, v ktorom predávajúcemu vznikla daňová povinnosť na dani z pridanej hodnoty za zdaniteľný obchod, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
11. Predávajúci poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. |
12. Realizácia dodávky predmetu zmluvy je maximálne do 48 hodín od prijatia čiastkovej objednávky telefonicky, e-mailom, faxom. Objednávka musí byť prijatá najneskôr do 12,00 hod. pracovného dňa. |
13. Kupujúci môže odmietnuť prevzatie predmetu zákazky, ak preberaný predmet zmluvy/tovar nespĺňa požadované kvalitatívne parametre. |
14. Dodávka tovaru bude v čiastkových dodávkach počas trvania zmluvy do oblasti Lučatín (900 t), Zvolen (300 t), Lučenec (1400 t), Veľký Krtíš (900 t), Rimavská Sobota (1200 t), Tornaľa (600 t) , Jelšava (600 t), Hnúšťa (600 t), Krupina (500 t), Žiar nad Hronom (900 t). Dovoz na 1 dodávku min. 25 ton. Nie je povinnosť odobrať celé množstvá, sú to len predpokladané množstvá. |
15.Predávajúci počas celej doby platnosti zmluvy je povinný garantovať kupujúcemu pôvod a kvalitu predmetu zákazky. |
16. Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy je certifikovaný v zmysle zásad zákona č.264/1999 Z.z. v platnom znení. Predávajúci sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania tejto rámcovej dohody predmet tejto rámcovej dohody v zmysle predložených certifikátov (musí spĺňať podmienky normy STN EN 13043. |
17. Kupujúci je povinný skontrolovať si preberaný predmet zmluvy ihneď. Zjavné vady je kupujúci povinný u predávajúceho reklamovať okamžite, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru. |
18. Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov od dodania. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nevhodnou manipuláciou, skladovaním alebo užitím predmetu zmluvy zo strany kupujúceho. |
19. Kupujúci je povinný vady predmetu zmluvy reklamovať u predávajúceho na základe zápisu o reklamácii, v ktorom budú doložené preukázateľné vady dodávky tovaru, číslo dodacieho listu a číslo daňového dokladu. |
20. Vzťahy neupravené touto zmluvou sa upravujú ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
21. Predávajúci predloží jednotkové ceny tovaru v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy spolu so všetkými požadovanými dokladmi a dokumentami. |
22. Predtým ako kupujúci doručí predávajúcemu objednávku na dodanie tovaru, je kupujúci oprávnený realizovať prieskum trhu za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú by bolo možné tovar aktuálne kúpiť na trhu. |
23. Prieskum trhu musí byť realizovaný min. prostredníctvom 3 nezávislých ponúk na jednotlivé položky tovaru podľa predmetu tejto zmluvy, ktorý má byť predmetom objednávky podľa zamýšľanej požiadavky na dodanie tovaru. Ponuky, ktoré je kupujúci oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. O prieskume trhu musí mať kupujúci písomnú dokumentáciu. |
24. V prípade, ak priemer celkovej ceny za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky určenej z troch najlacnejších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu je nižší ako cena tovaru tejto zmluvy, je kupujúci oprávnený zrušiť zmluvu. |
25. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: a)nedodržanie lehoty dodania tovaru; b)nedodržanie kvality dodaného tovaru; c)nedodržanie jednotkových cien; d)nepredloženie dokladov podľa funkčnej špecifikácie predmetu zákazky bodu 3 až 5. |
Banská Bystrica, Lučatín, Zvolen, Lučenec Veľký Krtíš, Čebovce, Rimavská Sobota, Tornaľa, Jelšava, Hnúšťa, Krupina, Žiar nad Hronom, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
05.06.2017 00:00 — 04.06.2019 00:00
7 900,00 tona
129 965,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2017 13:59
10.05.2017 13:52
10.05.2017 14:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2017 07:19 - Vstupná ponuka | 129 965,00 | € | Cena bez DPH |
10.05.2017 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 965,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: