30810710
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Štefanovičova 3, Bratislava, 81005, SVK
35776251
ISTER CENTRUM s.r.o.
Beňadicka 9, Bratislava, 85106, SVK
Upratovacie a čistiace služby
Upratovanie Čistenie (upratovanie) budov Umývanie okien Tepovanie kobercov
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kvalitné poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v období 12 mesiacov od 1.5.2016 do 30.4.2018 v admistratívnej budove s 90 zamestnancami. |
Zamestnanec v upratovacej pohotovosti zabezpečuje pohotovostné upratovacie a čistiace zásahy, na základe pokynov Objednávateľa, v spoločných, osobitných a reprezentatívnych priestoroch počas konania mimoriadnych akcií. Nejedná sa o cenu prác navyše. |
Objednávateľ vyžaduje upratovanie a čistenie priestorov ako služby vykonávané v termínoch: denné, 1x v týždni, 1x za mesiac, 1x za 2 mesiace, 1x ročne a služby vykonávané 2 x ročne. |
Denné a týždenné upratovanie bude zabezpečované v čase od 06:00 hod do 12:00 hod. |
Mesačné upratovanie a čistenie na ročnom základe bude zabezpečované počas pracovných dní v čase od 06:00 hod. do 18:00 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objekt určený na upratovanie a čistenie - 4-podlažná budova (celková plocha) | m2 | 2 105,00 | ||
koberce | m2 | 660,00 | ||
Priestory: kamenná podlaha, dlažba, linoleum, parkety (chodba, schody,WC) | m2 | 1 445,00 | ||
toalety | ks | 8 | ||
WC misy | ks | 14 | ||
WC pisoáre | ks | 4 | ||
WC umývadlá | ks | 15 | ||
kuchynské linky | ks | 10 | ||
smetné koše | ks | 95 | ||
parapety okenné vnútorné | m2 | 52 | ||
dvere | ks | 88 | ||
sklenené plochy (mimo okien) | m2 | 208 | ||
Sklenené plochy (okná) | m2 | 410 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
umývanie toaliet | denne v ranných hodinách |
vyleštenie zrkadiel v toaletách | denne v ranných hodinách |
umývanie kuchynských liniek | denne v ranných hodinách |
vysypanie smetí zo smetných košov, ich vynesenie, výmena plastových vreciek do odpadkových košov (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) | denne v pracovné dni |
vynesenie sústredeného odpadu do kontajnera vo dvore (dodávka vriec na sústredenie odpadu je zahrnutá v cene za upratovanie) | denne v pracovné dni |
zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov | denne v pracovné dni |
umývanie kabíny výťahu | denne v pracovné dni |
umývanie a vyleštenie skiel vstupných dverí do budovy (4 m2) | denne v pracovné dni |
umývanie podláh nekrytých kobercami vrátane schodísk | denne v pracovné dni |
dopĺňanie papierových utierok do zásobníkov (nie dodávka) | denne v ranných hodinách |
dopĺňanie toaletného papiera do zásobníkov (nie dodávka) | denne v ranných hodinách |
dopĺňanie tekutého mydla do zásobníkov (nie dodávka) | denne v ranných hodinách |
utretie, napustenie a vyleštenie vstavanej drevenej dosky v sociálnych zariadeniach (sú v nej osadené umývadlá) | denne v ranných hodinách |
dôkladné vyčistenie a dezinfekcia toaliet (umývadlá, pisoáre, WC misy, dávkovače a pod.) a kľučiek dverí a miest okolo nich | denne v ranných hodinách |
vysávanie kobercov, čistiacich rohoží a drážok dvier výťahovej šachty | 1 krát v týždni |
utretie prachu z nábytku, zariadení, stoličiek a pracovných stolov na voľných miestach (na dosah z podlahy) | 1 krát v týždni |
utretie telefónov, stolných svietidiel a PC | 1 krát v týždni |
utretie parapetných dosiek a horizontálnych častí krytov radiátorov | 1 krát v týždni |
umytie madiel zábradlí | 1 krát v týždni |
ošetrenie a preleštenie povrchu zasadacieho stola v zasadačke na 1. poschodí | 1 krát v týždni |
umytie a dezinfekcia všetkých obkladov v sociálnych zariadeniach | 1 krát za mesiac |
vysávanie čalúneného nábytku | 1 krát za mesiac |
dezinfekcia schodiska a chodieb | 1 krát za mesiac |
umývanie a ošetrenie konzervačným prípravkom dverí a zárubní | 1 krát za mesiac |
umytie prachu na skrinkách (nedostupné z podlahy) a na stoličkách | 1 krát polročne |
čistenie osvetľovacích telies | 1 krát polročne |
umytie a napúšťanie drevených dverí a drevených častí dverí v celej ploche | 1 krát polročne |
umytie a vyleštenie sklenených plôch (nie okná) | 1 krát polročne |
ošetrenie koženého sedacieho nábytku | 1 krát ročne |
umývanie sklenených plôch (okien) | 1 krát ročne |
vyčistenie žalúzií (horizontálne, vertikálne) | 1 krát ročne |
vytepovanie kobercov (všetkých) | 1 krát ročne |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť si na vlastné náklady dopravu na miesto výkonu služby, čistiace a dezinfekčné prostriedky, strojové vybavenie a náradie potrebné pre plnenie predmetu zmluvy a vykonať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích úkonov. |
2. Dodávateľovi bude cena za službu platená za základe mesačnej fakturácie služieb v sume 1/12 z celkovej hodnoty zákazky |
2.1 Prílohou faktúry je zoznam skutočne poskytnutých služieb vykonávaných na dennej, týždennej a mesačnej báze a rovnako za služby poskytnuté 1 x za 6 mesiacov ak v danom mesiaci boli poskytnuté s uvedením jednotlivej miestnosti v objekte a dátumu poskytnutia danej služby. |
2.2 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
2.3 Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej či formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne doplnenej alebo prepracovanej faktúry. |
2.4 Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
2.5 Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej preukázaného doručenia Objednávateľovi. |
2.6 Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
3. Dodávateľ zodpovedá za včasné, riadne a kvalitné poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb a pri plnení predmetu bude postupovať s odbornou starostlivosťou. |
4. Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží menný zoznam fyzických osôb - pracovníkov, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby. V prípade zmeny pracovníka, túto skutočnosť oznámi Objednávateľovi najmenej 7 dni vopred. |
5. Dodávateľ je zodpovedný za dodržiavanie všeobecných záväzných predpisov, technických noriem a podmienok zmluvy, najmä ale nielen ochrany ŽP a nakladania s odpadmi a požiarnej ochrany. |
5.1 Dodávateľ je zodpovedný za čistotu a poriadok v mieste poskytovania služieb; za odstránenie odpadov, ktoré sú výsledkom jeho činností na vlastné náklady; za zamestnancov správajúcich sa podľa legislatívy týkajúcej sa ochrany životného prostredia platnej na území SR. |
5.2 Dodávateľ je zodpovedný za odpady a znečistenie, ktoré vzniknú jeho činnosťou. |
5.3 Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní dodržiavať predpisy o Bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a Protipožiarnej ochrany, ako aj príslušné interné predpisy Objednávateľa. |
5.4 Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní riadiť sa pokynmi oprávnených riadiacich zamestnancov Objednávateľa. |
6. Objednávateľ môže po vzájomnej konzultácii s Dodávateľom požadovať výmenu pracovníka Dodávateľa, ktorý poskytuje konkrétnu službu v prípade, že tento pracovník nevykonáva službu v súlade s požiadavkami Objednávateľa. |
7. Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sa zaväzujú k mlčanlivosti o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedeli v súvislosti s plnením služby. Tento záväzok trvá aj po skončení zmluvného vzťahu. |
8. Pracovníci dodávateľa poskytujúci upratovacie a čistiace služby majú zakázané nahliadať do písomných dokladov Objednávateľa a využívať technické prostriedky Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti je dôvodom pre zmenu pracovníka podľa bodu 5. |
9. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi priestor pre uskladnenie čistiacich prostriedkov a iných nevyhnutných vecí k plneniu povinností podľa zmluvy ako aj miestnosť na prezliekanie pracovníkov Dodávateľa. |
10. Dodávateľ je povinný kontrolovať, či jeho zamestnanci nie sú v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok, či dodržiavajú zákaz fajčenia v priestoroch Objednávateľa, riadne používanie osobných ochranných prostriedkov, ochranných zariadení a ochranných opatrení. |
11. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať realizáciu predmetu plnenia prostredníctvom zodpovednej osoby Objednávateľa, prípadne prostredníctvom inej osoby určenej Objednávateľom. |
12. Dodávateľ pri výkone upratovacích služieb bude mať po celú dobu trvania zmluvy kryté škody poistnou zmluvou Dodávateľa o poistení zodpovednosti za škody. Najneskôr do 7 dní od účinnosti zmluvy Dodávateľ preukáže, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody. |
13. Objednávateľ upozorní Dodávateľa na prípadné nedostatky písomným zápisom v "Knihe závad", ktorá je dostupná Dodávateľovi v budove. |
14. Dodávateľ a jeho pracovníci sú povinní Objednávateľovi bezodkladne oznámiť počas výkonu prác zistené závady, nedostatky a škody na nábytku, zariadeniach, vodovodných inštaláciách v miestach výkonu upratovacích a čistiacich prác. |
15. Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výškach uvedených v bodoch 15.1, 15.2 a 15.3. |
15.1 V hodnote 150 eur v prípade neposkytnutia upratovacích a čistiacich služieb riadne, t. j. v rozsahu predmetu zmluvy a včas, t. j. v rozpore s dohodnutým časom plnenia služby, a to za každé porušenie jednotlivo. |
15.2 V hodnote 1000 eur v prípade konania v rozpore s bodom 6, a to za každé porušenie jednotlivo. |
15.3 V hodnote 500 eur v prípade konania Dodávateľa v rozpore s bodom 7, a to za každé porušenie jednotlivo. |
16. Čistenie rôznych povrchov musí byť prevedené odborne s použitím čistiacich prostriedkov a pomôcok vyhovujúcich hygienickým štandardom a zaručujúcich zachovanie kvality čisteného povrchu. |
17. Za podstatné porušenie zmluvy sa rozumejú body 17.1 a 17.2. |
17.1 Porušenie povinnosti poskytovať upratovacie a čistiace služby riadne alebo včas, počas platnosti zmluvy, podľa požiadaviek Objednávateľa. |
17.2 V prípade porušenia povinnosti mlčanlivosti zo strany Dodávateľa. |
18. Dodávateľ je povinný pri realizácii služieb urobiť také opatrenia, aby nedošlo ku škodám na zdraví a majetku na strane Objednávateľa i Dodávateľa. |
19. V prípade akejkoľvek škody na majetku Objednávateľa je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bez odkladu oznámiť Objednávateľovi a zároveň o vzniku škody bez zbytočného odkladu spolu s Objednávateľom vyhotoviť záznam o škode. |
20. Dodávateľ bude používať najmä environmentálne šetrné prostriedky v súlade so Zeleným obstarávaním, na ktoré sa vzťahuje environmentálna značka EÚ. |
21. Čistenie rôznych povrchov musí byť prevedené odborne s použitím čistiacich prostriedkov a pomôcok vyhovujúcich hygienickým štandardom a zaručujúcim zachovanie kvality čisteného povrchu. |
22. Dodávateľ je povinný kontrolovať, či jeho zamestnanci nie sú v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok, či dodržiavajú zákaz fajčenia v priestoroch Objednávateľa, riadne používanie osobných ochranných prostriedkov, ochranných zariadení a ochranných opatrení. |
23. Dodávateľ je povinný zabezpečiť nahlásenie každého pracovného úrazu, alebo iného ako pracovného úrazu, ktorý vznikne niektorému z jeho zamestnancov na spoločnom pracovisku. |
24. V prípade akejkoľvek škody na majetku Objednávateľa je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bez odkladu oznámiť Objednávateľovi a zároveň o vzniku škody bez zbytočného odkladu spolu s Objednávateľom vyhotoviť záznam o škode. |
25. Dodávateľ zodpovedá za škody vzniknuté Objednávateľovi neplnením si povinností vyplývajúcej z tejto zmluvy a bude povinný plniť náhradu za vzniknuté škody podľa ustanovení Obchodného zákonníka o náhrade škody. |
26.Čistiace prostriedky nesmú obsahovať žiadne zložky, ktoré boli identifikované ako látky zaradené do zoznamu uvedeného v nariadení ES č. 1907/2006. Nesmú byť použité rozprašovače obsahujúce hnacie plyny. |
27. Objednávateľ si uplatní nároky zo zodpovednosti Dodávateľa za vady pri poskytovaní upratovacej služby, alebo vzniknutých prípadných škôd na majetku Objednávateľa (ďalej len ,,reklamácia“) mailom alebo písomne. |
28. Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy uvedie zoznam čistiacich prostriedkov, na ktoré sa vzťahuje environmentálna značka EÚ: univerzálne čistiace prostriedky, sanitárne čistiace prostriedky, čistiace prostriedky na okná. |
29. Čistenie rôznych povrchov musí byť prevedené odborne s použitím čistiacich prostriedkov a pomôcok vyhovujúcich hygienickým štandardom a zaručujúcich zachovanie kvality čisteného povrchu. |
30. V prípade dotykových plôch bude nutné zachovávať čistiace pomôcky v hygienicky vyhovujúcom stave, prípadne ich často meniť, aby sa týmto spôsobom nešírili nečistoty. |
31. Úspešný uchádzač predloží Objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy zoznam strojového a technického vybavenia v jeho vlastníctve a ktoré bude využívať pri poskytovaní upratovacej služby - úspešný uchádač musí mať k dispozícii upratovacie vozíky minimálne v počte 2 ks a vysávač minimálne 1 ks. |
32. Úspešný uchádzač predloží Objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy zoznam minimálne 5 objektov resp. prevádzok (administratívne priestory, objekty ÚO ŠS, banky), v ktorých vykonával doteraz upratovacie služby. Musia to byť organizácie s minimálnym počtom 80 zamestnancov. Predložený zoznam musí obsahovať meno a kontakty na osobu, oprávnenú poskytnúť informácie o dodávke upratovacích služieb (štatúra alebo štatutárneho zástupcu organizácie pre ktorú úspešný uchádzač poskytoval službu) |
33. Úspešný uchádzač predloží Objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy referencie o poskytovaní upratovacích služieb. Referencie musia obsahovať poskytovanie upratovacích služieb min. v predchádzajúcich 3 rokoch, t.j úspešný uchádzač už poskytoval požadovanú službu nepretržite v predchádzajúcich 36 mesiacoch do lehoty na predkladanie ponúk v EKS. Potvrdené (zmluvným partnerom) referencie musia obsahovať meno a kontakty na osobu, oprávnenú poskytnúť informácie o dodávke upratovacích služieb (štatúra alebo štatutárneho zástupcu organizácie) |
Štefanovičova 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2017 06:00 — 30.04.2018 18:00
1,00 súbor
19 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2017 10:54
28.04.2017 10:55
28.04.2017 11:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2017 11:33 - Vstupná ponuka | 19 898,40 | € | Cena s DPH |
25.04.2017 20:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: