00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
31606458
SAROUTE, s.r.o.
Mládežnícka 326, Považská Bystrica, 01701, SVK
Vodorovné dopravné značenie
Vodorovné dopravné značenie
Stavebná práca, Služba
1. Vodorovné dopravné značenie
|
|
---|---|
Funkcia |
vykonávanie opráv, obnova pôvodného a doplňovanie nového vodorovného dopravného značenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Biela farba - šírka 0,125 m | bm | 5000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.1 | € | 0,50 | ||
2. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Biela farba - šírka 0,25 m | bm | 3000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.2 | € | 0,90 | ||
3. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Biela farba - Symbol | m2 | 1500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako -za položku č.3 | € | 6,00 | ||
4. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Žltá farba - šírka 0,125 m | bm | 500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.4 | € | 0,70 | ||
5. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Žltá farba - Symbol | m2 | 250 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.5 | € | 7,00 | ||
6. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Zelená farba - šírka 0,125 m | bm | 500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.6 | € | 0,70 | ||
7. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Zelená farba - Symbol | m2 | 50 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.7 | € | 7,00 | ||
8. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Červená farba - podstrek priechodov | m2 | 500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.8 | € | 7,00 | ||
9. Vodorovné značenie krytu striekané farbou: Modrá farba - šírka 0,125 m | bm | 500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.9 | € | 0,70 | ||
10. Vyznačenie parkovacieho boxu V10d | ks | 100 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.10 | € | 12,00 | ||
11. Odstránenie vodorovného značenia – zatretím | m2 | 500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.11 | € | 8,00 | ||
12. Odstránenie vodorovného značenia – frézovaním | m2 | 200 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.12 | € | 15,00 | ||
13. Príplatok za reflexnú úpravu: 0,125 m | bm | 5000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.13 | € | 0,10 | ||
14. Príplatok za reflexnú úpravu: 0,25 m | bm | 3000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.14 | € | 0,10 | ||
15. Príplatok za reflexnú úpravu: Symbol | m2 | 3000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.15 | € | 0,50 | ||
16. Predznačenie čiar | bm | 10000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.16 | € | 0,21 | ||
17. Predznačenie plôch | m2 | 1000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.17 | € | 1,30 | ||
18. Zhotovenie vodorovného dopravného značenia z náterových hmôt hr. 2,5 - 3 mm: Štruktúrovaný plast | m2 | 50 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.18 | € | 20,00 | ||
19. Zhotovenie vodorovného dopravného značenia z náterových hmôt hr. 2,5 - 3 mm: Termoplast | m2 | 100 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.19 | € | 50,00 | ||
20. Signalizačné symboly pre nevidiacich - vodiaci pás | bm | 20 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č.20 | € | 30,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky technických a kvalitatívnych požiadaviek v zmysle zákona č.264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody. |
Dodávateľ (ďalej označovaný aj ako Zhotoviteľ) sa zaväzuje vykonať dielo v súlade s TNI 01 8020 a platnými predpismi o pravidlách cestnej premávky. |
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú len množstvá predpokladané. Objednávateľ bude vystavovať objednávky podľa svojich potrieb a finančných možností. |
Dodávateľ, resp. jeho oprávnený zamestnanec je povinný zúčastniť sa za účasti zamestnanca Objednávateľa obhliadky komunikácií, na ktorých sa budú práce realizovať. Obhliadka sa uskutoční v pracovných dňoch v čase 8-15 hod., pričom Objednávateľ vyzve Dodávateľa na účasť na obhliadke mailom, príp. telefonicky min. 2 pracovné dni pred požadovaným termínom obhliadky. Na základe záverov obhliadky bude následne Objednávateľom vystavená objednávka s uvedením rozsahu požadovaných prác, miesta a termínu realizácie. |
Zhotoviteľ je povinný zrealizovať vodorovné DZ vždy v rozsahu a v lehote uvedenej v písomnej objednávke (čiastkovej výzve) Objednávateľa. Dodávateľ je povinný zrealizovať čiastkové plnenie v lehote do 5 pracovných dní (ak nie je určené inak podľa nižšie uvedeného)od obdržania čiastkovej výzvy za predpokladu vhodných poveternostných podmienok pre realizáciu. V prípade, ak by si rozsah prác vyžadoval dlhšiu dobu realizácie ako je 5 pracovných dní, určí Objednávateľ dobu realizácie primerane rozsahu požadovaných prác. |
Objednávateľ je oprávnený určiť konkrétne dni realizácie prác (napr. v prípade, kde si VDZ vyžaduje informovanie verejnosti o konkrétnom dni značenia vopred). V prípade, ak sa vyskytne nepriaznivé počasie, ktoré podľa názoru Zhotoviteľa zhotoviteľovi znemožňuje realizáciu prác, je Zhotoviteľ povinný požiadať Objednávateľa o súhlas s nerealizovaním prác v daný deň/dni. Zhotoviteľ bude žiadať o súhlas mailom na adresy určené Objednávateľom a zároveň bude Objednávateľa informovať aj telefonicky. |
Ak sa pre vykonanie plnenia vyšpecifikovaného objednávateľom v čiastkovej výzve (objednávke) vyskytne potreba vykonania plnenia väčšieho rozsahu resp. obsahu nešpecifikovaného v čiastkovej výzve (ďalej len „naviac plnenie“), dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi (telefonicky/e-mailom). Dodávateľ bude pokračovať v plnení po tom, ako mu bude doručená čiastková výzva (objednávka) na naviac plnenie, v ktorej môže byť uvedený aj nový termín ukončenia prác, ak sa vzhľadom na naviac plnenie vyžaduje. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len práce, ktoré boli skutočne zrealizované na základe objednávky a ktoré sú uvedené v preberacom protokole. Dodávateľ nemá nárok na úhradu za plnenie, ktoré vykoná nad rámec objednávky doručenej mu Objednávateľom. |
Dodávateľ bude vykonávať plnenie bez vylúčenia cestnej premávky na dotknutej pozemnej komunikácii, len s jej čiastočným obmedzením. Dočasné dopravné značenie (ďalej len DDZ) potrebné pre označenie miesta plnenia obstará a dopraví na miesto použitia dodávateľ, ktorý zabezpečí jeho osadenie v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke v znení neskorších predpisov a vyhláškou MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke v znení neskorších predpisov a zákonom č. 135/1961 Zb. |
Dodávateľ zodpovedá aj za udržiavanie DDZ a jeho odstránenie po ukončení plnenia. /Ak si rozsah prác vyžiada použitie dočasných dopravných značiek alebo zariadení, zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady všetko potrebné k ich osadeniu, vrátane potrebných povolení v zmysle zákona č. 135/1961 Zb. (tzn. situáciu, vyjadrenie dopr. inšpektorátu, určenie vydané cestným správnym orgánom)/. |
Dodávateľ je povinný vykonávať plnenie tak, aby bol v čo najväčšej možnej miere zaistený bezpečný prístup/vjazd k jestvujúcim nehnuteľnostiam, aby svojou činnosťou nezasahoval do práv a právom chránených záujmov vlastníkov týchto nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou strojov a mechanizmov, nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach a majetku, neohrozoval zdravie alebo život ľudí, životné prostredie a bezpečnosť účastníkov cestnej premávky. |
Dodávateľ je povinný uhradiť všetky škody spôsobené na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb spôsobené pri vykonávaní plnenia alebo ako jeho dôsledok. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany dodávateľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a pracovníkov svojich subdodávateľov, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre stavebnú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, za bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, za ochranu životného prostredia a za zaistenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky v súvislosti s vykonávaním plnenia. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste vykonávania plnenia, bezodkladne odstráni odpady vznikajúce v súvislosti s vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutej pozemnej komunikácie spôsobené vykonávaním plnenia a po ukončení plnenia uvedie všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu/odpadu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť si zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto Dohody na poistnú sumu minimálne vo výške 30.000 €. Dodávateľ je povinný toto poistenie udržiavať a financovať počas celej platnosti tejto Dohody. Dodávateľ je povinný preukázať, že má uzavreté toto poistenie v požadovanej minimálnej výške a to do 3 dní odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť táto Dohoda (predloží objednávateľovi kópiu poistnej zmluvy alebo poistky). |
Súčasťou každej faktúry pre čiastkové plnenie bude preberací protokol k uskutočneným prácam podpísaný zamestnancom Objednávateľa. Preberací protokol vystaví Dodávateľ, pričom tento bude obsahovať min.označenie odovzdávajúcej a preberajúcej osoby, miesto realizácie prác, merné jednotky zrealizovaných prác. Objednávateľ je oprávnený nepodpísať protokol a teda neprevziať vykonané práce, pokiaľ nebudú zrealizované v súlade s čiastkovou výzvou a touto rámcovou dohodou. |
Prevzatie vykonaných prác sa uskutoční v pracovných dňoch v čase 8-15 hod., pričom Dodávateľ vyzve Objednávateľa na účasť na prevzatí mailom, príp. telefonicky min. 1 pracovný deň vopred. |
Náterová látka na vodorovné dopravné značenie musí mať platný certifikát na pozemné komunikácie. Dodávateľ je povinný práce realizovať v zmysle platných STN a všeobecne záväzných predpisov. |
Vodorovné dopravné značenie sa bude realizovať nástrekom náterovej látky na povrch komunikácie. |
Nedodržanie technologických postupov a platných STN pre vodorovné dopravné značenie bude považované za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Pokiaľ Zhotoviteľ neposkytuje dlhšiu záruku platí, že záruka je minimálne 12 mesiacov, pri studenom plaste 24 mesiacov. |
V prípade, že počas záručnej doby sa zistí vada na zrealizovanom diele, objednávateľ písomne upozorní zhotoviteľa na tento jav.Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu diela v čo najkratšom, technicky možnom čase, najneskôr do 2 pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľom. Zhotoviteľ je povinný bezplatne odstrániť tieto zistené a reklamované vady v termíne do 5 dní od uplatnenia reklamácie. |
Za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody sa považuje nedodržanie termínu realizácie vodorovného dopravného značenia a rovnako nedodržanie termínu odstránenia garančných vád. |
V prípade nepriaznivého počasia znemožňujúceho riadnu realizáciu objednaných prác, sa termín realizácie predlžuje o počet dní, počas ktorých nebolo možné práce realizovať. |
Nedodržanie požiadavky na predpokladanú jednotkovú cenu jednotlivých položiek môže byť považované za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotené ako podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Zhotoviteľ predloží v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody na EKS: údaje na kontaktnú osobu Zhotoviteľa pre účely tejto rámcovej dohody, kópiu certifikátu alebo vyhlásenia o zhode na použité farby, podrobný aktualizovaný rozpočet. |
V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným plnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z rámcovej dohody a osobitných požiadaviek objednávateľa vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné činnosti nevyhnutné pre plnenie ako sú napr.: dopravné náklady, náklady na použitie potrebných strojov/mechanizmov a zariadení, náklady na potrebný spotrebný materiál, náklady súvisiace s odstránením odpadov vrátane poplatkov za ich uskladnenie v zmysle platnej legislatívy, náklady na DDZ potrebné na označenie pracoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Žiadna zo zmluvných strán nie je oprávnená postúpiť práva a povinnosti, ktoré jej vyplývajú z tejto Rámcovej dohody na tretiu osobu bezpredchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Objednávateľ predpokladá periodicitu zasielania čiastkových výziev na plnenie počas platnosti Rámcovej dohody 2x mesačne s minimálnym množstvom plnenia na základe jednotlivej čiastkovej výzvy vo výške 500€. Uvedená periodicita a minimálne množstvá sa môžu meniť v závislosti od aktuálnych potrieb Objednávateľa v čase zaslania čiastkovej výzvy. |
Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v prípadoch súvisiacich so zaistením bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky, sa dodávateľ zaväzuje vykonávať plnenie aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní po uzatvorení rámcovej dohody na EKS predložiť Objednávateľovi 1 Referenciu pre zákazky, ktorých predmetom ( alebo súčasťou) bolo vodorovné dopravné značenie, uskutočnené za predchádzajúcich päť rokov od zverejnenia tejto zákazky na EKS ("rozhodné obdobie"), v hodnote min. 40.000 € bez DPH. Dodávateľ predloží referenciu potvrdenú odberateľom/originál alebo overená kópia/ alebo poukáže na referenciu vystavenú na UVO v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Predloženie 1 referencie v hodnote min. 40.000 € bez DPH podľa vyššie uvedeného je odkladacou podmienkou účinnosti rámcovej dohody. V prípade, ak Dodávateľ nepredloží referenciu vyhovujúcu požiadavkám Objednávateľa v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody na EKS, rámcová dohoda zaniká. |
V prípade, ak budú v referencii zarátané aj iné stavebné práce ako je predmet tejto zákazky (VDZ), je Dodávateľ povinný uviesť cenu len za vodorovné dopravné značenie. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo rozhodného obdobia, je Dodávateľ povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. |
Dodávateľ je povinný za účelom zabezpečenia svojich záväzkov vyplývajúcich z rámcovej dohody, nárokov Objednávateľa na náhradu škody a/alebo úhradu sankcii v zmysle platných právnych predpisov a OPET, zložiť na účet Objednávateľa v lehote do 7 pracovných dní po uzatvorení rámcovej dohody na EKS sumu vo výške 1200 €. V prípade, ak vzniknú počas trvania rámcovej dohody Objednávateľovi finančné nároky voči Dodávateľovi, je Objednávateľ oprávnený si tieto nároky voči Dodávateľovi jednostranne započítať. |
O každom započítaní bude Objednávateľ Dodávateľa informovať oznámením. V prípade, ak dôjde na základe započítania k vyčerpaniu tejto sumy, je Dodávateľ povinný ju doplniť do pôvodnej výšky v lehote do 7 dní od obdržania výzvy Objednávateľa. Číslo účtu a variabilný symbol pre účely zloženia vyššie uvedenej sumy budú Dodávateľovi oznámené v lehote do 3 pracovných dní po uzatvorení rámcovej dohody na EKS. Zložená suma resp. jej zostávajúca hodnota bude Dodávateľovi vrátená do 15 dní po ukončení rámcovej dohody. |
VDZ, ktoré sa má realizovať v rámci rekonštrukcie a výstavby komunikácii, nie je predmetom tejto Rámcovej dohody na VDZ, nakoľko je predmetom samostatnej Rámcovej dohody na výstavbu a rekonštrukciu komunikácii. Objednávateľ má právo v rámci tejto Rámcovej dohody na VDZ požadovať realizáciu toho VDZ (tých položiek uvedených vyššie v technickej špecifikácii), ktoré nie je predmetom Rámcovej dohody na rekonštrukciu a výstavbu komunikácii. |
Predmetom tejto rámcovej dohody je vykonávanie opráv, obnova pôvodného a doplňovanie nového vodorovného dopravného značenia v rámci bežných potrieb Objednávateľa. V prípade, ak počas účinnosti tejto Rámcovej dohody rozhodne Objednávateľ rozšírení regulovaného (plateného) parkovania aj do iných zón, ako sú spoplatnené v čase uzatvorenia tejto Rámcovej dohody, je oprávnený zadať realizáciu VDZ súvisiaceho s rozšírením plateného parkovania za základe samostatného verejného obstarávania. |
Vzhľadom na prednastavenie objednávkového formulára na EKS (kde je možné zadať lehotu platnosti rámcovej dohody len v počte mesiacov) sa upresňuje doba trvania tejto Rámcovej dohody nasledovne: Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2017, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
miestne komunikácie, parkovacie a iné plochy, podľa požiadaviek Objednávateľa, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
8
1,00 celok podľa vyššie uvedeného
49 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2017 13:28
28.04.2017 13:30
28.04.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2017 13:35 - Vstupná ponuka | 49 980,00 | € | Cena s DPH |
28.04.2017 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: