36022047 03
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod
Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK
10835016
Miroslav Greško - BIELOSTAV
Tajov 1, Tajov, 976 34, SVK
Zmluva o nájme pracovného stroja pre akciu: "Banská Bystrica - údržba ĽOH na Selčianskom potoku, r. km 0,000 - 0,375"
prenájom stavebného stroja s obsluhou
Stavebná práca, Služba
1. Zmluva o nájme pracovného stroja pre akciu: "Banská Bystrica - údržba ĽOH na Selčianskom potoku, r. km 0,000 - 0,375"
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie prenájmu stavebného stroja na kolesovom mobilnom podvozku, pre výkon stavebných prác na ochranu plánovaného „Priemyselného parku Banská Bystrica –Šálková“, ktorý bude vybudovaný na pravom brehu Hrona. |
Stavebný stroj bude vykonávať nasledovná práce : odstraňovanie ornice s premiestnením na medziskládku na území vymedzenom obvodom staveniska, v celkovom množstve 851,83 m3 , ukladať dovezenú zeminu, následne prehadzovať zeminu v celkovom množstve 2 859,45 m3 , svahovať trvalé svahy v násype v celkovom množstve 2 274 m2 , rozprestierať ornicu na svahu v celkovom množstve 2 306,20 m2, rozprestierať ornicu v rovine o hrúbke do 150 mm a o hrúbke do 200 mm v celkovom množstve 2 163 m2 (práce stanovené výkazom výmer a kubatúr). |
Parkovanie pracovného stroja v lokalite staveniska počas vykonávania prác bude zabezpečované na vlastné náklady Dodávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú v mieste plnenia (stavenisko) inak. |
Dodávateľ je povinný vybaviť pracovný stroj spôsobilou obsluhou, mazadlami a pohonnými hmotami, zabezpečiť tak plynulosť plnenia predmetu zmluvy. Doplňovanie PHM a ostatných materiálov nevyhnutných na prevádzku pracovného stroja zabezpečí Dodávateľ vo svojej réžii. |
V prípade nepriaznivých poveternostných podmienok, kedy bude Objednávateľ nútený stavebné práce prerušiť, bude Dodávateľ písomne upozornený na túto skutočnosť. Počas prerušenia prác Dodávateľ bude môcť opustiť stavenisko. Objednávateľ nebude počas prerušenia prác znášať nebezpečenstvo škody na veci. Dodávateľ bude po ukončení prerušenia prác písomne vyzvaný na pokračovanie v plnení predmetu zmluvy. |
Predpokladaná doba prenájmu pracovného stroja - približne 55 pracovných dní, čo predstavuje cca 390 hodín (v mesiacoch máj až október). |
Ubytovanie a stravovanie obsluhy si zabezpečí Dodávateľ vo vlastnej réžii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pracovná hmotnosť | kg | 21500 | 21800 | |
dĺžka stroja | mm | 8800 | 8830 | |
výška s kabínou | mm | 3800 | 4000 | |
výkon motora | kW | 205 | 210 | |
polomer otáčania zadnej časti nadstavba | mm | 3000 | 3050 | |
celková šírka | mm | 2450 | 2500 | |
svetlá výška otočnej nadstavba | mm | 1480 | 1500 | |
nájazdový uhol predný | stupeň | 31 | ||
nájazdový uhol zadný | stupeň | 27 | ||
pohonná jednotka vozidla - zdvihový objem | cm3 | 15820 | 15850 | |
nadstavba : výkon motora | kW | 80 | 85 | |
nadstavba : objem motora | cm3 | 6840 | 6850 | |
nadstavba - dosah pracovního ramene - vodorovný | mm | 10400 | 10500 | |
nadstavba - dosah pracovního ramene - hloubkový | mm | 6400 | 6500 | |
nosnost pracovného ramena - zasunutého | kg | 6400 | 6500 | |
nosnost pracovného ramena - vysunutého | kg | 2300 | 2400 | |
pracovný výkon stroja nadstavby | m3/h | 105 | 110 | |
vysýpacia výška ramena s vysunutým teleskopom | m | 5,0 | 5,5 | |
výškový dosah ramena s vysunutým teleskopom | m | 6,5 | 7,0 | |
otočný rádius nadstavby na kolesovom mobilnom podvozku | stupeň | 360 | ||
šírka svahovacej lyžice | mm | 2460 | 2480 | |
objem svahovacej lyžice | m3 | 0,6 | 0,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
palivo | nafta motorová |
parkovacia brzda | vzduchová |
rotačný výstražný maják | áno |
bezpečnostný alarm pri jazde vzad | áno |
certifikácia CE pre EU | áno |
Názov |
Podľa § 663 a nasl. Občianskeho zákonníka Dodávateľ prenecháva za odplatu Odberateľovi pracovný stroj, aby ho dočasne užíval. Dodávateľ sa zaväzuje prenajať pracovný stroj v stave spôsobilom na dohodnuté užívanie. |
V prípade poruchy pracovného stroja sa Dodávateľ zaväzuje na vykonanie prác zabezpečiť náhradný stroj spĺňajúci technické parametre požadované Objednávateľom, a to v lehote do 48 hodín. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, že pracovný stroj bude v dobe platnosti zmluvy v stave spôsobilom na dohodnuté užívanie a v tomto stave sa ho zaväzuje na svoje náklady udržiavať. Odstraňovanie porúch pracovného stroja zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady. |
Objednávateľ oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu potrebu opráv pracovného stroja, ktoré zabezpečí Dodávateľ, pričom v prípade, ak Objednávateľ vynaložil na opravu pracovného stroja akékoľvek náklady, má nárok na náhradu týchto nákladov od Dodávateľa. |
Parkovanie pracovného stroja v blízkosti staveniska zabezpečí na vlastné náklady Dodávateľ, ak sa zmluvné strany v priebehu vykonávania stavebných prác nedohodnú inak. |
Predpokladaná doba prenájmu stavebného stroja - približne 55 pracovných dní, čo predstavuje cca 390 hodín (v mesiacoch máj až október). |
Ubytovanie a stravovanie obsluhy počas vykonávania prác zabezpečí Dodávateľ vo vlastnej réžii. |
V prípade nepriaznivých poveternostných podmienok, kedy bude Objednávateľ nútený stavebné práce prerušiť, bude Dodávateľ na túto skutočnosť písomne včas upozornený. Počas prerušenia prác Dodávateľ bude môcť opustiť stavenisko. Objednávateľ nebude počas prerušenia prác znášať nebezpečenstvo škody na veci. Dodávateľ bude po ukončení prerušenia prác písomne vyzvaný na pokračovanie v plnení predmetu zmluvy. |
Začiatok prenájmu pracovného stroja bude oznámený Dodávateľovi minimálne 5 dní pred začatím stavebných prác, pričom Dodávateľ je povinný dostaviť sa v určený deň na stavenisko za účelom plnenia predmetu zmluvy. |
Dopravu stroja na stavenisko a zo staveniska v prípade prerušenia prác, alebo počas prestojov, zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Za prestoj na strane Dodávateľa sa považuje čas v hodinách, kedy nie je stavebný stroj využitý z titulu prekážok na strane Dodávateľa, doba opravy stavebného stroja, pričom počas prestoja nevzniká Dodávateľom nárok na zaplatenie nájmu. |
Fakturácia bude vykonaná 1x mesačne na základe prvotných podkladov – záznam o prevádzke pracovného stroja, ktorý bude odsúhlasený a podpísaný strojníkom zo strany Dodávateľa a technickým pracovníkom na strane Objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúr je min. 30 dní. |
Faktúra musí obsahovať odvolanie na túto zmluvu s uvedením čísla zmluvy, obchodné meno Objednávateľa a Dodávateľa, sídlo alebo miesto podnikania zmluvných strán, IČO, DIČ, IČ DPH, číslo faktúry, deň jej vystavenia a splatnosti, IBAN, označenie banky, fakturovanú sumu, názov zákazky, pečiatku a podpis oprávnenej osoby a Súpis skutočne vykonaných prác. |
Ak faktúra bude obsahovať nesprávne cenové a iné údaje, alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti podľa údajov v zmluve, alebo v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady, alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší splatnosť faktúry a nová splatnosť začína plynúť od doručenia faktúry, ktorá bude vyhotovená riadne. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúcej písomnej dohody (súhlasu) s Objednávateľom postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky, práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe. Akékoľvek takéto postúpenie pohľadávky (pohľadávok), práv alebo povinností z tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné a ide o podstatné porušenie tejto zmluvy. |
V prípade, ak dôjde k skončeniu zmluvy z dôvodov na strane Objednávateľa, je Dodávateľ oprávnený fakturovať Objednávateľovi výlučne plnenie predmetu zmluvy vykonané ku dňu skončenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy s odbornou starostlivosťou s prihliadnutím na záujmy Objednávateľa, ktoré musia alebo by mali byť Dodávateľovi s ohľadom na charakter predmetu zmluvy známe. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škodu, ktorá vznikla Objednávateľovi alebo tretej osobe v dôsledku alebo v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, a to najmä nie však výlučne za škodu, ktorá vznikla Objednávateľovi alebo tretej osobe v dôsledku toho, že Objednávateľ neplní predmet zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Túto zmluvu je možné skončiť pred uplynutím doby, na ktorú sa uzatvára: a) písomnou dohodou zmluvných strán; b) písomným odstúpením od zmluvy zo strany Objednávateľa alebo Dodávateľa v prípade, ak niektorá zo zmluvných strán poruší svoje zmluvné povinnosti podstatným spôsobom, alebo v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú momentom jeho doručenia druhej zmluvnej strane; c) písomnou výpoveďou zo zmluvy bez udania dôvodu zo strany Objednávateľa, pričom výpovedná doba je jeden mesiac a plynie od doručenia výpovede Dodávateľovi. |
Dodávateľ svojim podpisom dáva Objednávateľovi v súlade s ust. § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov svoj súhlas na spracovanie osobných údajov uvedených v záhlaví tejto zmluvy. Súhlas dáva za účelom použitia týchto údajov v tejto zmluve a v súvislosti s realizáciou tejto zmluvy a to na dobu jej platnosti. Dodávateľ vyhlasuje, že poskytnuté osobné údaje sú pravdivé a aktuálne, v súlade s § 16 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
09.05.2017 08:29 — 31.07.2017 08:31
390,00 hod
13 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2017 08:35
28.04.2017 08:40
28.04.2017 08:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2017 08:16 - Vstupná ponuka | 12 990,00 | € | Cena bez DPH |
28.04.2017 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 989,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: