00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
00604127
GastroMarket - Linorex s.r.o.
Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK
Nábytok pre kuchyne
stôl nerezový, stôl na prípravu jedál, pracovný stôl
Tovar, Služba
1. Nábytok pre kuchyne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kuchynské vybavenie k zlepšeniu úrovne plynulého chodu stravovacej prevádzky v zariadení študentskej jedálne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný stôl so zásuvkami a policou do kuchyne | ks | 2 | ||
rozmery | mm | 1900 x 700 x 850 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | nerež AISI 445 |
farba | nerez |
ďalší vlastnosti | vystužená pracovná plocha s lemom, 2 police, 3 zásuvky, stôl na nohách |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami. |
Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zástupcami zmluvných strán. Ak objednávateľ zistí pri odovzdávaní predmetu zmluvy vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy. |
Fakturácia sa uskutoční po potvrdení protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy. Súčasťou dokumentácie je záručný list, vyhlásenie o zhode alebo certifikát kvality, návod na používanie v slovenskom jazyku. Doba splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. |
Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záručnú dobu min. 2 roky. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu. Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
15.05.2017 14:20
1,00 kpl
1 116,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2017 14:28
28.04.2017 09:19
28.04.2017 09:34
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2017 15:09 - Vstupná ponuka | 1 115,00 | € | Cena s DPH |
28.04.2017 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: