• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2017 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2017 09:50

Detail zákazky Z201719110

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2017 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2017 09:50

Základné údaje

Z201719110

OF-129666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2911163

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky - Nitriansky kraj

Chlieb, rožok, závin, vianočka, bábovka, žemľa, brioška, buchta

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky - Nitriansky kraj
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov
Dodanie tovaru do zariadenia obstarávateľa v Nitrianskom kraji, konkrétne miesto plnenia bude špecifikované po uzatvorení zmluvy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšenično-ražný 1000 g krájaný ks 4250
Chlieb pšeničný 1000 g krájaný ks 1150
Chlieb celozrnný 900 g krájaný ks 20
Rožok obyčajný 40 g ks 4300
Rožok grahamový 60 g ks 1100
Závin 400 g balený kakao,mak,orech,jablko ks 150
Vianočka 400 g balená ks 360
Vianočka DIA 350 g ks 70
Bábovka 400 g ks 150
Bábovka DIA balená ks 10
Žemľa obyčajná 100 g ks 120
Granát graham 50 g ks 120
Makovka 80 g ks 1400
Sendvič 400 g krájaný ks 40
Buchta 80 g mak,marmeláda,orech,kakao,tvaroh ks 1200
Moravský koláč 80 g ks 300
Raňajkové sladené pečivo DIA 3 druhy 80g ks 250
Pečivo pre celiatikov ks 80
Štrúdľa 80 g krupicová,maková,tvarohová - s ovoc. ks 180
Bratislavské rožky 50 g orech,mak ks 180
Pizza rožok 60 g ks 80
Pagáč 50 g zemiakový,oškvarkový,kukuričný,syrový ks 300
Croissant 70 g sladký, slaný ks 200
Zákusok DIA - rez, roládka 50 g ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Predpokladané množstvá pekárenských výrobkov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov.
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Chlieb, pečivo, rožky, pekárske výrobky"
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Doba trvania zmluvy je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 1.5.2017 - 30.4.2019.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny v dodacom liste a následne vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a v sobotu vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Objednávky sa predložia deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.05.2017 05:00 — 30.04.2019 19:00

2,00 podľa rozpisu v objednávke

11 979,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.04.2017 08:22

27.04.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2017 11:10 - Vstupná ponuka 11 978,50 € Cena s DPH
24.04.2017 11:10 - Najvýhodnejšia ponuka 11 978,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS