42391385
Viacúčelové zariadenie pre seniorov
Kukučínova 2970, Čadca, 02201, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Spracované a konzervované ryby
Spracované a konzervované ryby
Tovar, Služba
1. Spracované a konzervované ryby
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka spracovaných a konzervovaných rýb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sardinky v slnečnicovom oleji s otváracím viečkom 125 g | ks | 100 | ||
Sardinky v zelenine s otváracím viečkom 115 g | ks | 50 | ||
Ryby-slede v zelenine 170 g | ks | 50 | ||
Sardinky v paradajkovej omáčke s otváracím viečkom 125 g | ks | 90 | ||
Treščia pečeň s otváracím viečkom 115 g | ks | 70 | ||
Tuniak vo vlastnej šťave 185 g | ks | 50 | ||
Treska 140 g | ks | 300 | ||
Smažené závitky v náleve 150 g | ks | 50 | ||
Filé z aljašskej tresky bez pridanej vody 150 g | ks | 400 | ||
Filé z aljašskej tresky bez pridanej vody 120 g | ks | 1500 | ||
Losos 1 kg | kg | 20 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúce platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky v zmysle zákona 152/1995 Z.z. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Vrátane vyloženia tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok 1 krát týždenne - telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované 24 hodín dopredu 8.00-12.00 hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hod. od nahlásenia objednávky dodávateľovi a zároveň do 14.30 hod pracovného dňa |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravníkov a podobne. |
Predpokladaná hodnota zákazky 1500,00 Eur s DPH |
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod. |
Predávajúci vystaví faktúru kupujúcemu vždy k 15. a k poslednému dňu v mesiaci, ktorú spolu s dodacími listami doručí najneskôr do 5-tich kalendárnych dní od jej vystavenia. |
Dodávateľ je povinný fakturovať dohodnutá kúpnu cenu podľa rozpisu jednotkových cien, ktoré budú tvoriť prílohu zmluvy. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Požaduje sa, aby dodávateľ prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v ZoVO na vôli dodávateľa, pričom ponuky, ktoré dodávateľ prehodnocuje musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí,že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, doručil objednávateľovi dodatok predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ si v súlade so ZoVO vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu podľa vyššie uvedeného bodu tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR a všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle platných právnych noriem. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30 apríla 2018 bez ohľadu na výšku vyčerpanej vysúťaženej sumy. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Cena je maximálna vrátane DPH a všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi rozpis jednotkových cien s DPH/bez DPH. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Záznam, že vozidlo dodávajúce tovar je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží overenú kópiu: Rozhodnutia o schválení z Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na vykonávanie uvedenej činnosti a výpis z Obchodného registra. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa v momente uzavretia Zmluvy mať v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa Čl. XVIII. OPET, VZP. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kukučínova 2970, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.05.2017 16:20 — 30.04.2018 16:20
2 680,00 ks
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2017 16:21
27.04.2017 08:00
27.04.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2017 11:51 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
26.04.2017 16:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 498,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: