42391385
Viacúčelové zariadenie pre seniorov
Kukučínova 2970, Čadca, 02201, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky
Múka, ryža
Tovar, Služba
1. Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mlynských výrobkov, škrobu a škrobových výrobkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lúpaná ryža guľatozrnná 1 kg | kg | 800 | ||
Pšeničná múka polohrubá 1 kg | kg | 760 | ||
Pšeničná múka hrubá 1 kg | kg | 70 | ||
Pšeničná múka hladká 1 kg | kg | 500 | ||
Špaldová múka 1 kg (všetky druhy) | kg | 5 | ||
Cícerová múka 1 kg | kg | 5 | ||
Sójové kocky 100 g | ks | 5 | ||
Sójové granule 100 g | ks | 50 | ||
Jačmenné krúpy 500 g | ks | 10 | ||
Pohánka lúpaná 500 g | ks | 20 | ||
Kuskus 1 kg | kg | 10 | ||
Cereálie do mlieka (kakaové, medové, škoricové) 500 g | ks | 20 | ||
Cereálna tyčinka polomáčaná v bielej poleve min. 28% cereálií 25 g | ks | 100 | ||
Ovsené vločky 400 g | ks | 50 | ||
Detská krupica pšeničná jemná 500 g | ks | 50 | ||
Maizena kukuričný škrob jemný 200 g | ks | 25 | ||
Zlatý krém v prášku 40 g | ks | 100 | ||
BB puding kakaový 250 g | ks | 20 | ||
Puding práškový 50 g (rôzne príchute) | ks | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúce platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky v zmysle zákona 152/1995 Z.z. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Vrátane vyloženia tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok 1 krát do týždňa (pondelok až piatok)-telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované 24 hodín dopredu od 8:00 do 12:00 hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hod. od nahlásenia objednávky dodávateľovi a zároveň do 14.30 hod pracovného dňa |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravníkov a podobne. |
Predpokladaná hodnota zákazky je 2000,00 EUR s DPH |
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod. |
Predávajúci vystaví faktúru kupujúcemu vždy k 15. a k poslednému dňu v mesiaci, ktorú spolu s dodacími listami doručí najneskôr do 5-tich kalendárnych dní od jej vystavenia. |
Dodávateľ je povinný fakturovať dohodnutá kúpnu cenu podľa rozpisu jednotkových cien, ktoré budú tvoriť prílohu zmluvy. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Požaduje sa, aby dodávateľ prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v ZoVO na vôli dodávateľa, pričom ponuky, ktoré dodávateľ prehodnocuje musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí,že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, doručil objednávateľovi dodatok predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ si v súlade so ZoVO vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu podľa vyššie uvedeného bodu tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR a všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle platných právnych noriem. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 30. apríla 2018 bez ohľadu na výšku vyčerpanej vysúťaženej sumy. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Cena je maximálna vrátane DPH a všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi rozpis jednotkových cien s DPH/bez DPH. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží overenú kópiu: Rozhodnutia o schválení z Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na vykonávanie uvedenej činnosti a výpis z Obchodného registra. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa v momente uzavretia Zmluvy mať v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa Čl. XVIII. OPET, VZP. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kukučínova 2970, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.05.2017 16:15 — 30.04.2018 16:15
2 700,00 ks
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2017 16:16
27.04.2017 08:00
27.04.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2017 06:43 - Vstupná ponuka | 1 999,99 | € | Cena s DPH |
26.04.2017 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 992,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: