42391385
Viacúčelové zariadenie pre seniorov
Kukučínova 2970, Čadca, 02201, SVK
50369245
Bitúnok Čadca, s.r.o.
A. Hlinku 916, Čadca, 02201, SVK
Mäso
mäso, bravčové mäso, hovädzie mäso, hydina
Tovar, Služba
1. Mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého chladeného a mrazeného mäsa a pre potreby stravovacieho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hovädzí krk. býk | kg | 110 | ||
Hovädzie plece bez kosti býk | kg | 5 | ||
Hovädzia roštenka býk | kg | 50 | ||
Hovädzie predné bez kosti býk | kg | 10 | ||
Hovädzie zadné bez kosti býk | kg | 1000 | ||
Hovädzie držky | kg | 30 | ||
Bravčové stehno bez kosti | kg | 800 | ||
Bravčové plece bez kosti | kg | 300 | ||
Bravčové karé bez kosti | kg | 100 | ||
Bravčová krkovica bez kosti | kg | 100 | ||
Bravčová pečeň | kg | 30 | ||
Kuracie stehna s kosťou mrazené 220g | kg | 500 | ||
Kuracie stehná vykostené mrazené | kg | 30 | ||
Kuracie prsia mrazené | kg | 300 | ||
Sliepka mrazená | kg | 70 | ||
Morčacie prsia mrazené | kg | 250 | ||
Morčací stehenný plátok | kg | 5 | ||
Kuracia pečeň čerstvá chladená | kg | 20 | ||
Kačacie prsia | kg | 40 | ||
Kačacie stehná | kg | 30 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúce platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky v zmysle zákona 152/1995 Z.z. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Vrátane vyloženia tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok 4 až 5 krát do týždňa (pondelok až piatok)-telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované 24 hodín dopredu od 8:00 do 12:00 hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hod. od nahlásenia objednávky dodávateľovi a zároveň do 14.30 hod pracovného dňa. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravníkov a podobne. |
Predpokladaná hodnota zákazky je 15300,00 Eur s DPH. |
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod. |
Predávajúci vystaví faktúru kupujúcemu vždy k 15. a k poslednému dňu v mesiaci, ktorú spolu s dodacími listami doručí najneskôr do 5-tich kalendárnych dní od jej vystavenia. |
Dodávateľ je povinný fakturovať dohodnutá kúpnu cenu podľa rozpisu jednotkových cien, ktoré budú tvoriť prílohu zmluvy. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Požaduje sa, aby dodávateľ prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v ZoVO na vôli dodávateľa, pričom ponuky, ktoré dodávateľ prehodnocuje musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí,že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, doručil objednávateľovi dodatok predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ si v súlade so ZoVO vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu podľa vyššie uvedeného bodu tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR a všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle platných právnych noriem. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30. apríla 2018 bez ohľadu na výšku vyčerpanej vysúťaženej sumy. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Cena je maximálna vrátane DPH a všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi rozpis jednotkových cien s DPH/bez DPH. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Záznam, že vozidlo dodávajúce tovar je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predlož overenú kópiu: Rozhodnutia o schválení z Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na vykonávanie uvedenej činnosti a výpis z Obchodného registra. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa v momente uzavretia Zmluvy mať v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa Čl. XVIII. OPET, VZP. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kukučínova 2970, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.05.2017 16:04 — 30.04.2018 16:05
3 780,00 kg
15 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2017 16:06
27.04.2017 08:00
27.04.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2017 16:22 - Vstupná ponuka | 15 299,90 | € | Cena s DPH |
24.04.2017 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 200,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: