00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31660967
Unicomp s.r.o.
Svätoplukova 23, Poprad, 05801, SVK
Materiál na mikrobiológiu
chemikálie, laboratórny materiál, laboratórne pomôcky, krycie sklo, misky, laboratórne experimenty
Tovar
1. Materiál na mikrobiológiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Materiál na výučbu a na laboratórne experimenty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mueller-Hinton II Agar (500g) - zloženie: peptón 19,5, škrob 1,5, agar 17. | ks | 3 | ||
2. Nutrient Agar (500g) - zloženie: peptón 11, NaCl 5, agar 13. | ks | 3 | ||
3. Mikrosk. sklo krycie 20x20mm, 1000ks/bal | bal | 1 | ||
4. Petri misky z UH, 90x14,2mm, ster., bez vent., 600ks/bal | bal | 1 | ||
5. Bakteriological Agar (Powder) (500g) | ks | 1 | ||
6. Bacteriological Peptone (500g) | ks | 1 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. zoznam jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu a katalógového čísla, potrebné na overenie požadovaných technických parametrov a vlastností každej položky, |
1.2. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta tak, aby prepočet v smere od jednotkových cien bez DPH dosiahol maximálne sumu zmluvnej ceny s DPH (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
7. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. |
8. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi (aj mailovou formou). |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
09.05.2017 07:00 — 20.06.2017 15:00
1,00 súbor
372,78
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2017 10:49
26.04.2017 09:30
26.04.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2017 15:43 - Vstupná ponuka | 372,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2017 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 372,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: