00617750
Stredná odborná škola
Mierová 1973/79, Humenné, 06601, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravných poukážok
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,40 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy | ks | 10 000 | 10 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná papierová poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky alebo zistiteľné inak |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo zistiteľné inak |
stravná poukážky obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Názov |
- dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač stravovacích poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného množstva stravných poukážok do sídla Objednávateľa. |
- stravné poukážky bude Objednávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. V mesačných objednávkach Objednávateľ uvedie presné množstvo stravných poukážok pre príslušnú objednávku. |
-dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote na základe objednávky, do sídla Objednávateľa do 3 (troch) pracovných dní odo dňa prijatia objednávky a to počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:00 hod |
-dodávateľ je povinný odovzdať predmet dodávky len zamestnancom oprávneným v mene Objednávateľa dodávku prevziať Objednávateľ určí oprávnených zamestnancov po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
- dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
- doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné lístky objednané v poslednom štvrťroku kalendárneho roka /10.-12. mesiac/ požaduje Objednávateľ dobu platnosti celý nasledujúci kalendárny rok. |
- úhrada bude realizovaná na základe následnej fakturácie, po splnení dodania stravných poukážok, bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
- cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok2. z ceny poplatku za poskytnuté služby3.z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
-nominálnu hodnotu jednej papierovej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
- poplatok za poskytnuté služby dodávateľovi pokrýva obstarávacie náklady, náklady na tlač, náklady na doručenie stravovacích poukážok na miesto odberateľa, balné, DPH, poistné, manipulačný poplatok, poplatok za vystavenie faktúry, za spracovanie objednávky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akéhokoľvek ďalšie finančné plnenie spojené s dodaním predmetu. |
- zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v poplatku za poskytované služby dodávateľovi . |
- v prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota- 2 mesiace - od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
-zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok. |
-dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluvu. |
- k plneniu zmluvy dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má dodávateľ dodať. Dodávateľ po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi emailovú adresu, na ktorú sa budú objednávky zasielať. |
- dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené, v danom roku nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
-daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky dodať spolu so stravnými poukážkami. a fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
-sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
-dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
-vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi po vzájomnej dohode v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov. |
- nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
-uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
-zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
- kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jednu stravnú poukážku vynásobená predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok a bude vyjadrená v eurách na dve desatinné miesta. |
- objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. |
-zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
-objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky. |
-dodávateľ je povinný predložiť výpis z registra partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
-dodávateľ je povinný predložiť doklad o oprávnení dodať predmet zákazky. |
- požadované doklady je potrebné predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Nesplnenie všetkých požiadaviek sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
- zmluva bude uzatvorená na dobu neurčitú od 1.7.2017,. |
- zmluva nadobúda platnosť od 1.7.2017 a účinnosť nadobúda dňom po jej zverejnení |
-objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
- v dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na plnenie záväzkov vyplývajúcich mu z tejto zmluvy. Cena za službu je záväzná počas trvania celého zmluvného vzťahu. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok priebežne podľa prevádzkových potrieb objednávateľa | približne raz mesačne |
Mierová 1973/79, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
28.04.2017 09:17
1,00 ks (Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky )
3,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2017 08:01
26.04.2017 08:17
26.04.2017 08:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2017 08:13 - Vstupná ponuka | 3,40 | € | Cena s DPH |
21.04.2017 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 3,39 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: