00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
50114255
FBT Slovakia s. r. o.
Tešedíkova 77/A, Bratislava, 84106, SVK
Úprava obrubníkov pre bezbariérové priechody pre chodcov
oprava chodníkov, bezbariérové úpravy, priechody pre chodcov
Stavebná práca, Služba
1. Úprava obrubníkov pre bezbariérové priechody pre chodcov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zmluva o úpravách obrubníkov pri desiatich priechodoch pre chodcov (20 ks jednotlivých úprav) za účelom vybudovania bezbariérovej úpravy. V technickej špecifikácií sú uvedené celkové rozmery za 20 úprav. |
Cena je vrátane odvozu a likvidácie odpadu. |
Popis jednotlivých stavebných prác a predbežná fotodokumentácia projektu je súčasťou zadania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie krytu v ploche do 200 m2 asfaltového, hr. vrstvy do 50 mm | m2 | 120,8 | ||
Vytrhanie obrúb betónových, chodníkových ležatých | m | 100 | ||
Odstránenie podkladu v ploche do 200 m2 z kameniva hrubého drveného, hr. 100 do 200 mm | m2 | 120,8 | ||
Odstránenie podkladu v ploche do 200 m2 z betónu prostého, hr. vrstvy do 150 mm | m2 | 120,8 | ||
Podklad zo štrkodreviny s rozprestretím a zhutnením, po zhutnení hr. 130 mm | m2 | 201,6 | ||
Podklad z podkladového betónu PB III. tr. c 12/15, hr. 120 mm; postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0,50 do 0,70 kg/m2; liaty asfalt z kameniva ťaženého alebo drveného s rozprestretím jemnozrnný hr. 40 mm | m2 | 20,6 | ||
Kladenie zámkovej dlažby hr. 6 cm pre peších do 20m2 so zriadením lôžka z kameniva hr. 4 cm (á dlažba sivá 3,080 m2; dlažba pre nevidiacich 40/40/8 cm s výstupkami červená 11,62 ks; dlažba pre nevidiacich 40/40/8 cm s drážkami červená 4,040 ks) | m2 | 100,2 | ||
Osadenie záhonového alebo parkového obrubníka betón., do lôžka z bet. pros. tr. C 16/20 s bočnou oporou (á nájazdový 3 m + nábehový 2 m + parkový 5,8 m) | m | 216 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme vykonávať opravy v súlade s Vyhláškou č. 532/2002 Z. z. Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „VZP OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1,3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa - objednávky. |
2.6. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.8. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté. |
2.9. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do troch (3) týždňov odo dňa odovzdania staveniska. Prípadné predĺženie daného termínu musí byť odsúhlasené objednávateľom. |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
- akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúram, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia. |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7 Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH. |
8 Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
9 V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s odovzdaním hotového diela, a toto omeškanie nie je riadne odôvodnené a odsúhlasené objednávateľom, objednávateľovi vzniká nárok na zmluvnú pokutu (resp. v znížení celkovej ceny diela) vo výške 100 €/deň. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
15.05.2017 09:00 — 30.09.2017 09:00
20,00 ks
12 637,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2017 14:59
28.04.2017 09:00
28.04.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2017 09:08 - Vstupná ponuka | 12 637,00 | € | Cena s DPH |
28.04.2017 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 997,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: