31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
00685089
Tecton, a.s.
Mýtna 15, Bratislava, 81107, SVK
Údržba a opravy výpočtovej techniky a počítačovej siete
servis, výpočtová technika, počítačová sieť
Služba, Tovar
1. Údržba a opravy výpočtovej techniky a počítačovej siete
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pozáručný servis výpočtovej techniky a počítačovej siete a dodávka náhradných dielov. |
Miestom plnenia predmetu zákazky je pracovisko verejného obstarávateľa v Bratislave. |
Súčasťou plnenia predmetu rámcovej dohody je pozáručný servis a oprava hardvéru počítačov v systéme Windows, dodávka a inštalácia náhradných dielov a odstraňovanie porúch v rozvodoch lokálnej počítačovej siete poskytovaná počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa ako objednávateľa (ďalej len "objednávateľ"). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odstraňovanie porúch v rozvodoch počítačovej siete (vrátane dopravy na miesto plnenia) | hodina | 15 | ||
2. Oprava hardvéru počítačov vrátane inštalácie náhradných dielov (vrátane dopravy na miesto plnenia) | hodina | 30 | ||
3. Vybrané náhradné diely v skladbe: | komplet | 1 | ||
3.1 HDD 1TB SATA III, 3.5“, min. 64MB cache | ks | 2 | ||
3.2 HDD 2TB SATA III, 3.5“, min. 64MB cache | ks | 2 | ||
3.3 HDD 4TB SATA III, 3.5“, min. 64MB cache | ks | 1 | ||
3.4 HDD 6TB SATA III, 3.5“, min. 64MB cache, vhodne pre NAS | ks | 2 | ||
3.5 HDD 1TB SATA III, 2.5“, min. 128MB cache | ks | 2 | ||
3.6 HDD 2TB SATA III, 2.5“, min. 128MB cache | ks | 1 | ||
3.7 HDD 4TB SATA III, 2.5“, min. 128MB cache | ks | 1 | ||
3.8 SSD 500GB SATA III, 2.5“, min. 520MB cache | ks | 2 | ||
3.9 SSD 1TB SATA III, 2.5“, min. 520MB cache | ks | 1 | ||
3.10 SSD 2TB SATA III, 2.5“, min. 520MB cache | ks | 1 | ||
3.11 HDD 2TB USB 3.0, 2.5“ (externý) | ks | 2 | ||
3.12 HDD 4TB USB 3.0, 2.5“ (externý) | ks | 1 | ||
3.13 Kábel SATA HDD, 0,5m (so západkou) | ks | 10 | ||
3.14 Kábel HDMI Male/Male, 3m | ks | 5 | ||
3.15 Kábel HDMI Male/Male, 5m | ks | 5 | ||
3.16 Kábel HDMI Male/Male, 10m | ks | 2 | ||
3.17 Kábel USB 3.0 predlžovací A-A, 2m | ks | 5 | ||
3.18 Kábel USB 2.0 A/B M/M, 3m | ks | 5 | ||
3.19 UTP patchkábel cat.5e, 3m | ks | 20 | ||
3.20 UTP patchkábel cat.5e, 5m | ks | 20 | ||
3.21 FTP kábel 4x2xAWG26 cat.5e LSOH, 305m (balenie) | balenie | 1 | ||
3.22 Zdroj ATX 400W (min. 4x SATA) | ks | 5 | ||
3.23 Zdroj ATX 450W (min. 4x SATA) | ks | 3 | ||
3.24 Zdroj ATX 500W (min. 4x SATA) | ks | 2 | ||
3.25 Batéria pre záložné zdroje, napätie 12V, kapacita 7.2Ah | ks | 10 | ||
3.26 Myš optická USB, 3 tlačidlá, rolovacie koliesko, min. 1000 dpi | ks | 5 | ||
3.27 Myš optická, bezdrôtová, 3 tlačidlá, rolovacie koliesko, min. 1000 dpi | ks | 5 | ||
3.28 Klávesnica bezdrôtová, slovenská, klasické usporiadanie prvkov | ks | 5 | ||
3.29 Mechanika optická, DVD-RW, SATA (vrátane softvéru) | ks | 2 | ||
3.30 Pamäť RAM 2x8GB DDR3 pre notebooky | ks | 2 | ||
3.31 Pamäť RAM 4 GB DDR3 | ks | 2 | ||
3.32 Pamäť RAM 8 GB DDR3 | ks | 2 | ||
3.33 Pamäť RAM 16 GB DDR3 | ks | 1 | ||
3.34 Batéria CMOS CR2025 | ks | 10 | ||
3.35 Batéria CMOS CR2032 | ks | 10 | ||
3.36 WiFi router 802.11 b/g/n, 1xWAN 4xLAN | ks | 5 | ||
3.37 Switch 5-portový, RJ45 10/100/1000 Mbps | ks | 5 | ||
3.38 Sada náhradných batérií pre UPS APC SUA2200RMI2V | sada | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Ponuková cena za predmet dohody bude zahŕňať aj dopravu tovaru a dopravné náklady servisného technika na miesto plnenia predmetu dohody. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Úspešný uchádzač ako poskytovateľ (ďalej len "poskytovateľ") je povinný do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody podľa technickej špecifikácie. |
Poskytovateľ je povinný do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením dohody, predložiť objednávateľovi rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH. |
Poskytovateľ" je povinný do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením dohody, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu dohody (špecifikácia tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené poskytovateľom a do 3 dní odo dňa ich doručenia oznámi poskytovateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve poskytovateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak poskytovateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody je podstatným porušením dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
Plnenie Rámcovej dohody bude na základe doručenia (e-mailom) písomnej Čiastkovej výzvy objednávateľa na plnenie/objednávky. |
V technickej špecifikácii sú uvedené predpokladané druhy a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky určené len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty Rámcovej dohody). |
Plnenie predmetu Rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný počas trvania Rámcovej dohody objednať vybrané náhradné diely v plnej výške. |
Predmet zákazky /pozáručný servis a opravy, dodávka a inštalácia náhradných dielov/ sa požaduje zrealizovať v miestne plnenia predmetu dohody. |
Lehoty plnenia predmetu dohody: |
- nástup na diagnostiku poruchy do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) od doručenia (e-mailom) Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky, |
- vystavenie predbežného ocenenia predmetu plnenia/cenovej ponuky na pozáručný servis/opravu/odstránenie poruchy zariadenia do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) po diagnostike poruchy, |
- realizácia pozáručného servisu/opravy/odstránenia poruchy zariadenia do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) po odsúhlasení (e-mailom) predbežného ocenenia predmetu plnenia oprávnenou osobou objednávateľa v prípade, že na opravu nie je potrebná výmena náhradného dielu, |
- realizácia pozáručného servisu/opravy/odstránenia poruchy zariadenia do 3 pracovných dní (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) po odsúhlasení (e-mailom) predbežného ocenenia predmetu plnenia oprávnenou osobou objednávateľa v prípade, že na opravu je potrebná výmena náhradného dielu, |
- dodávku/inštaláciu náhradných dielov, ktoré sú predmetom dohody do 3 pracovných dní (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) od doručenia (e-mailom) Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne písomne (e-mailom) oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie plnenia dohody a ktorých následkom bude omeškanie s plnením. |
Predĺženie lehoty plnenia predmetu dohody (pozáručného servisu/opravy/odstránenia poruchy/dodávky náhradných dielov) sa pripúšťa v odôvodnených prípadoch (v prípade potreby objednania náhradných dielov) a lehota pozáručného servisu/opravy/odstránenia poruchy sa po dohode s oprávnenou osobou objednávateľa predlžuje o dobu dodania náhradného dielu poskytovateľovi. |
Súčasťou ceny predmetu dohody bude cena za pozáručný servis/opravu/odstránenie poruchy a cena za dodávku vybraných náhradných dielov. |
Cena za pozáručný servis/opravu/odstránenie poruchy bude stanovená ako súčin normohod. sadzieb práce servisného technika (vrátane dopravných nákladov/cestovných nákladov servisného technika na miesto plnenia predmetu dohody) a predpokladaného počtu odpracovaných hodín stanovených objednávateľom. |
Cena za dodávku vybraných náhradných dielov bude stanovená ako súčin jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody (vrátane nákladov na dopravu tovaru na miesto dodania, balenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom dohody) a predpokladaného množstva vybraných náhradných dielov stanovených objednávateľom. |
Pred vykonaním pozáručného servisu/opravy/odstránenia poruchy je poskytovateľ povinný so zástupcom objednávateľa odsúhlasiť predbežné ocenenie predmetu plnenia/predpokladanú cenu opravy (vrátane predpokladaného času trvania opravy, ako aj predpokladanej ceny použitých náhradných dielov). |
Zástupca objednávateľa sa na základe predbežného ocenenia predmetu plnenia/cenovej ponuky (cena opravy) rozhodne, či na oprave zariadenia trvá. |
Skutočná cena za každé čiastkové plnenie dohody bude stanovená ako súčet skutočných nákladov na pozáručný servis/opravu/odstránenie poruchy a skutočných nákladov na výmenu náhradných dielov. |
Skutočné náklady na pozáručný servis/opravu/odstránenie poruchy budú stanovené ako súčin normohod. sadzieb práce servisného technika (vrátane dopravných nákladov/cestovných nákladov servisného technika na miesto plnenia predmetu dohody) a skutočného počtu odpracovaných hodín. |
Skutočné náklady na výmenu náhradných dielov budú stanovené ako súčin jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody (vrátane nákladov na dopravu tovaru na miesto dodania, balenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom dohody) a skutočne dodaného množstva vybraných náhradných dielov. |
V prípade, ak počas platnosti rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého z vybraných náhradných dielov, ktoré sú predmetom dohody, musí byť táto skutočnosť poskytovateľom objednávateľovi doložená na základe oficiálneho vyhlásenia distribútora. |
Poskytovateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný diel s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal náhradný diel, ktorého výroba bola ukončená. |
Cena náhradného dielu ponúknutá poskytovateľom nesmie byť vyššia ako cena pôvodného náhradného dielu uvedeného v tejto rámcovej dohode, ktorého výroba bola ukončená. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo cenu náhradného dielu ponúknutú poskytovateľom preveriť prieskumom trhu. |
V prípade, že sa preukáže (minimálne z troch cenových ponúk), že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaký náhradný diel nižšia ako je cena náhradného dielu ponúknutá poskytovateľom, poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu z ceny navrhnutého náhradného dielu ponúknutej poskytovateľom vo výške rozdielu medzi poskytovateľom ponúknutou cenou náhradného dielu a priemernou cenou zistenou objednávateľom na relevantnom trhu. |
Poskytovateľ je povinný vyhotoviť záznam o poskytnutom plnení (poskytnutých službách vrátane súpisu použitých náhradných dielov), ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu predmetu dohody. |
Pri plnení predmetu dohody (pozáručnom servise, oprave a údržbe, dodávke náhradných dielov) sa požaduje dodanie a použitie originálnych doposiaľ nepoužitých náhradných dielov, prípadne po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá za ich materiálové vady. |
Poskytovateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutia predmetu plnenia (poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu), na ktorý sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na vlastné náklady (bezplatná bude aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky v primeranom čase k povahe vady. |
Termín opravy, odstránenie reklamovaných porúch je do 3 pracovných dní (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) po písomnom (e-mailom) uplatnení reklamácie objednávateľom. |
Pri nerentabilnej oprave poskytovateľ bezplatne vypracuje a odovzdá objednávateľovi Zápis o technickom stave. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytovaného plnenia predmetu dohody. |
Požaduje sa do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť kontaktné údaje poskytovateľa (tel. číslo, mailová adresa) pre nahlasovanie porúch – v pracovnej dobe (Po-Pi od 08.00 do 16.00 hod.). |
Odovzdávanie a preberanie predmetu plnenia (poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu) bude za objednávateľa vykonávať oprávnený zástupca objednávateľa, ktorého kontaktné údaje budú poskytnuté poskytovateľovi do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy podľa tejto dohody a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
7 153,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2017 13:29
25.04.2017 10:00
25.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2017 09:47 - Vstupná ponuka | 7 153,00 | € | Cena bez DPH |
24.04.2017 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 153,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: