50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
45523436
Novoklim s.r.o.
Okružná 1699/17, Vráble, 95201, SVK
pozáručný servis vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek
servis klimatizácií
Služba
1. pozáručný servis vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Servisná prehliadka klimatizačných zariadení organizácie, ktorá zahŕňa: |
- servis vnútorných nástenných jednotiek |
- servis vonkajších kondenzačných jednotiek, kontrola úniku chladiva |
- čistiace a dezinfekčné prostriedky |
- doprava |
2. Rozsah servisných činností, ktoré je potrebné vykonať zahŕňa najmä: |
- servis chladiacich zariadení obsahuje kontrolu funkčnosti jednotiek (vonkajších a vnútorných) |
- kontrolu prevádzkových tlakov chladiva, kontrolu úniku chladiva, kontrolu expazných ventilov |
- kontrolu filterdehydrátorov, kontrolu funkčnosti ochrany vysokotlakovej resp. nízkotlakovej |
- čistenie výmenníkov na strane kondenzátora, výparník, čistenie filtrov na vnútorných jednotkách |
- kontrolu funkčnosti kondenzačných čerpadiel, čistenie kondenzačných vaničiek |
- kontrolu stavu tepelnej izolácie na potrubných trasách |
- kontrolu elektroinštalácie, premeranie napätia |
- vypracovanie záznamu o množstve chladiva, prípadne úniku a doplnení chladiva |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. položka - vonkajšia klimatizačná jednotka LG | ks | 6 | ||
- typ ARUH808 T1 | ks | 4 | ||
- typ ARUN 1008 T1 | ks | 2 | ||
2. položka - vonkajšia klimatizačná jednotka Toshiba | ks | 1 | ||
- typ RAV - SP564AT | ks | 1 | ||
3. položka - vnútorná klimatizačná jednotka LG | ks | 59 | ||
- typ ARNU 09 GSEL 1 | ks | 28 | ||
- typ ARNU 12 GSEL 1 | ks | 5 | ||
- typ ARNU 12 GSEA 0 | ks | 4 | ||
- typ ARNU 07 GSEL 0 | ks | 4 | ||
- typ ARNU 07 GSEL 1 | ks | 17 | ||
- typ ARNU 18 GS5L1 | ks | 1 | ||
4. položka - vnútorná klimatizačná jednotka Toshiba | ks | 1 | ||
- typ RAV - SM564CT-E | ks | 1 | ||
5. položka - rozvody | ks | 1 |
Názov |
Konkrétny termín vykonania servisu klimatizačných jednotiek v roku 2017 bude dohodnutý s úspešným uchádzačom do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Zoznam hore uvedených servisných prác/činností sa môže v niektorých bodoch zúžiť alebo rozšíriť vzhľadom na to čo je potrebné vykonať za určité obdobie na hore uvedených zariadeniach. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (servisné práce, dopravné náklady, čistiace a dezinfekčné prostriedky,...). |
Cenová ponuka sa týka jednorázového vykonania hore uvedených servisných prác/činností pred letnou prevádzkou. |
Cenu za poskytnuté zmluvné činnosti zaplatí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po riadnom zhotovení zmluvnej činnosti. Z poskytnutia definovaných služieb vyhotoví dodávateľ pre objednávateľa písomný preberací protokol (druh a množstvo skutočne vykonaných služieb). Následne preberací protokol skontroluje a odsúhlasí objednávateľ. Preberací protokol bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi žiadne zálohy, či preddavky. |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Miestom doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným a riadnym dodaním alebo poskytnutím plnenia alebo časové prieťahy v plnení, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na náhradu škody a nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ktoré vznikli pred odstúpením od zmluvy z dôvodu porušenia zmluvnej povinnosti. |
V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo k odstúpeniu od tejto zmluvy, bude dodávateľ fakturovať práce rozpracované ku dňu zrušenia alebo odstúpenia vo výške vzájomne písomne (e-mailom) dohodnutého rozsahu vykonaných prác ku dňu zrušenia alebo odstúpenia od tejto zmluvy. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Drieňová 34, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2017 08:30 — 10.05.2017 14:30
1,00 celok
1 379,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2017 10:05
25.04.2017 10:30
25.04.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2017 10:18 - Vstupná ponuka | 1 377,60 | € | Cena s DPH |
25.04.2017 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 375,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: