• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2017 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2017 09:11
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2017 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2017 10:05

Detail zákazky Z201718326

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2017 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2017 09:11
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2017 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2017 10:05

Základné údaje

Z201718326

OF-129093

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2907970

Objednávateľ

31609651

TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.

A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Dodávateľ

44865155

OMNIA SVK, s.r.o.

Ľudovíta Štúra 529, Hliník nad Hronom, 96601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sádrokartón a stavebné materiály.

Stavebný materiál- sadrokarton, tmel špachtľovací, tmel finálny, flexibilné lepidlo a dodávky a montáž konštrukcií.

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44100000-1 - Konštrukčné materiály a súvisiace prvky
  • 44000000-0 - Stavebné konštrukcie a materiály; pomocné výrobky pre konštrukcie (s výnimkou elektrických prístrojov)
  • 45223200-8 - Konštrukčné práce
  • 45223210-1 - Oceľové konštrukcie
  • 44210000-5 - Konštrukcie a časti konštrukcií
  • 44831000-4 - Tmely, plnivá, tesniace tmely
  • 44831100-5 - Tmely
  • 44831300-7 - Tesniace tmely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sádrokartón a stavebné materiály.
Funkcia
Materiály , ktoré sú používané na stavebné práce a rekonštrukciu budovy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SDK Konštrukcie: SLUŽBA A DODÁVKA - SO001 - Dodávka a montáž SDK konštukcii - obkladu stien sadrokartónom a maľby z maliarskych zmesí, hr.konštrukcie 25 mm, doska RB 12,5 mm, Dodávka spočíva ( Sádrokartón, lepidlo, tmel, spojovacia páska, montážne skrutky, farba biela a príslušenstvo) Montáž spočíva ( Lepenie sadrokartónu bodovo resp. skrutkovanie na konštrukciu, tmelenie, brúsenie a následná povrchová maľba z maliarskych zmesí ), materiál ( napr. RIGIPS, PRIMALEX resp. ekvivalent ) m2 0 976
Dodávka - Sadrokarton RB hr.12,5mm 1200x2000 ( napr. RIGIPS alebo ekvivalent ),minimum - λ-0,25 W/(m.K), rozmer 1200x2000 - platňa ks 0 437,5
Dodávka - Tmel špachtľovací ( napr. RIGIPS alebo ekvivalent ), minimim - reakcia na ohen trida A1 bal 0 110
Dodávka - Tmel finálny ( napr. RIGIPS alebo ekvivalent ), minimim - reakcia na ohen trida A2-s1 bal 0 110
Dodávka - Flexibilné lepidlo ( napr. DEKKLEBER malta alebo ekvivalent ) 25kg/bal, Zrnitosť 0-0,5mm, prídržnosť k tepelnej izolácie po 28 dňoch min 0,08 Mpa bal 0 230
SLUŽBA A DODÁVKA - SO002 - Dodávka a montáž SDK konštukcii - obkladu stien sadrokartónom a maľby z maliarskych zmesí- dvojnásobne, hr.konštrukcie 25 mm, doska RB 12,5 mm, Dodávka spočíva ( Sádrokartón, lepidlo, tmel, spojovacia páska, montážne skrutky, farba biela a príslušenstvo) Montáž spočíva ( Lepenie sadrokartónu bodovo resp. skrutkovanie na konštrukciu, tmelenie, brúsenie a následná povrchová maľba z maliarskych zmesí- dvojnásobne ), materiál ( napr. RIGIPS, PRIMALEX resp. ekvivalent ) m2 0 325
SLUŽBA - SO002 - Montáž SDK konštukcii stropu a maľby z maliarskych zmesí- dvojnásobne, Montáž spočíva ( montáž sadrokartónu na konštrukciu, skrutkovanie na konštrukciu, montáž konštrukcie stropu vo výške do 3 m, tmelenie, brúsenie a následná povrchová maľba z maliarských zmesí- dvojnásobne) m2 0 763,2
SLUŽBA A DODÁVKA - SO002 - Dodávka a montáž SDK konštukcii - Priečka SDK hr. 125 mm jednoducho opláštená doskami RB 12,5 mm, CW 100 s tepelnou izoláciou a maľby z maliarskych zmesí- dvojnásobne, Dodávka spočíva ( Sádrokartón, lepidlo, tmel, spojovacia páska, montážne skrutky, farba biela, tepelná izolácia hrúbky steny priečky, konštrukcia profilov na priečky úprava ZN a príslušenstvo) Montáž spočíva ( Montáž koštrukcie CW hr. 100 mm, montáž sadrokartónu na konštrukciu, tmelenie, brúsenie a následná povrchová maľba z maliarskych zmesí - dvojnásobne), materiál ( napr. RIGIPS, PRIMALEX, KNAUF re m2 0 468
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úspešný uchádzač je povinný ekvivalentné riešenia predložiť do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na odsúhlasenie verejnému obstarávateľov a predložiť do 2 prac. dní aktualizovaný rozpočet s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v Zmluve (nesmie ju prekročiť), zo zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane nákladov Dodávateľa na balenie tovaru, jeho prepravu do miesta dodania a ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 2 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodnú, že plnenie bude realizované po častiach, podľa potreby Objednávateľa, na základe Čiastkovej výzvy na dodanie časti tovaru, telefonicky alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 prac. dní od okamihu doručenia Objednávky. Objednávky sa budú zasielať mailom na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto mailovú adresu do 2 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar pred dohodnutým termínom plnenia. Nedodržanie termínu plnenia sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ je povinný tovar dodávať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy alebo právo uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné sankcie. Dodávateľ je povinný najneskôr pri prevzatí tovaru Objednávateľom, odovzdať Objednávateľovi všetky doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru, ako aj ďalšie doklady stanovené v Zmluve.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v požadovanom množstve, akosti a vyhotovení. V opačnom prípade má tovar vady a Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru v zmysle ustanovení § 422 a nasledujúcich zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať dodávaný tovar. V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať Objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez vád v lehote do 3 prac. dní po uplatnení reklamácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v Objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len 1 tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v Zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu od Objednávateľa.
Objednávateľ si po kontrole v prípade nedodržania technickej špecifikácie predmetu zákazky vyhradzuje právo vrátiť dodaný tovar na náklady dodávateľa a vystaviť negatívnu referenciu.
V prípade všetkých rozporov ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazné bremeno znáša Dodávateľ.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi Objednávku) bude prílohou každej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Ku každej faktúre musí byť zároveň priložený dodací list potvrdzujúci prevzatie tovaru Objednávateľom alebo príslušné prepravné doklady a v prípade dovozu tovaru z tretích krajín (t. j. z krajín, ktoré nie sú členskými štátmi Európskej únie) aj colné vyhlásenie na prepustenie tovaru.
Faktúra je splatná do 30 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom Objednávateľ uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal alebo odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Ak Dodávateľ neprevezme reklamovaný tovar, je Objednávateľ oprávnený zaslať tento tovar Dodávateľovi na jeho náklady - tzn., že tovar bude zaslaný prostredníctvom kuriérskej služby, pričom náklady na poštovné vrátane poistenia zásielky je povinný uhradiť Dodávateľ. Dodávateľ je povinný uhradiť náklady spojené s reklamovaním tovaru do 3 prac. dní odo dňa obdržania písomnej výzvy na úhradu. V prípade, ak Dodávateľ výzvu nepreberie, výzva sa považuje za doručenú tretím dňom uloženia zásielky na pošte, aj keď sa Dodávateľ o jej uložení nedozvedel.
V prípade, ak Dodávateľ neuhradí sumu uvedenú vo výzve, je Objednávateľ oprávnený si túto sumu započítať s faktúrou Dodávateľa. Výzva na úhradu musí obsahovať kópie dokladov pre ukazujúcich uhradené poštovné a poistné.
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácii, a to potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, alebo jeho úradne overenou kópiou, v lehote do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak táto skutočnosť už nevyplýva z doplnenia do zoznamu hospodárskych subjektov vedeným na UVO.
Objednávateľ je oprávnený túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania Zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania Zmluvy maximálne množstvo ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej zmluvnej ceny, ktorú nesmie prekročiť. Počas trvania Zmluvy si Objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto Zmluvy počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Zmluvné strany sa dohodnú, že v prípade, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu Zmluvy počas účinnosti Zmluvy, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie.
Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári alebo v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa.
Nepredloženie, ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: a) ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; b) vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a taktiež na UVO.
Postúpenie pohľadávky/záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán je vylúčené.
Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 1

42 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.04.2017 09:13

26.04.2017 09:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2017 09:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1287
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2017 09:24 - Vstupná ponuka 41 999,99 € Cena bez DPH
25.04.2017 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 41 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS