42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
31432484
FINAL - CD spol. s r.o.
Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK
Servis, údržba a opravy motorových vozidiel v Žiline
Servis, údržba a opravy motorových vozidiel
Služba, Tovar
1. Servis, údržba a opravy motorových vozidiel v Žiline
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné servisné prehliadky motorových vozidiel, opravy nefunkčných častí motorových vozidiel a údržba motorových vozidiel |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový počet motorových vozidiel | ks | 2 | ||
1. ŠKODA OCTAVIA COMBI, rok výroby: 2005, 1.4 benzín, farba: biela, VIN: TMBHC464264521334, počet najazdených km: 77 000 | ks | 1 | ||
2. ŠKODA OCTAVIA, rok výroby: 1999, 1.9 TDi, farba: biela, VIN: TMBGP41UX42321093, počet najazdených km: 299 000 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisné práce zahŕňajú: (I.) ročná / dvojročná servisná prehliadka alebo podľa stavu kilometrov, kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, servis brzdových systémov, výmena brzdových obložení, generálne opravy motorov a prevodoviek, - montáž zabezpečovacích zariadení, nastavenie svetiel, geometria, | áno |
Servisné práce zahŕňajú: (II.) výmena rozvodových remeňov, opravy podvozkových častí, servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému), lakovanie, opravy elektroinštalácie, opravy bŕzd, opravy prevodoviek, | áno |
Servisné práce zahŕňajú: (III.) opravy tlmičov, opravy náprav, opravy ťažných zariadení vozidiel, opravy ABS, elektronických systémov ASR, ESP atď. | áno |
Klampiarske práce zahŕňajú najmä: opravy havarovaných automobilov, brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, opravy karosérií vozidla, ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, zváranie plastov, výmena všetkých skiel, oprava výfukových systémov. | áno |
Pneuservis v rozsahu: výmena kolies (pneumatík, duší, diskov, ventilov), oprava defektov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík a duší, očistenie, nakonzervovanie, zabalenie), plnenie pneumatík. | áno |
Doplnkové služby zahŕňajú najmä: asistencia pri nákupe nových vozidiel zabezpečenie všetkých administratívnych úkonov na dopravnom inšpektoráte, zabezpečenie pravidelných technických a emisných kontrol, dovoz a odvoz klienta do kancelárie, náhradné vozidlo počas opravy, online reporting vozidiel, pravidelné mesačné reporty a štatistiky, riešenie poistných udalostí, vyčistenie vozidla po garančnom servise. | áno |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena (v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) na práce musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami uvedenými vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky okrem cien za náhradné diely, prevádzkové kvapaliny, prípadne iný tovar a služby (napr. cena služieb spočívajúcich v príprave a zabezpečení vykonania STK a EK) súvisiace so servisom motorových vozidiel objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Servis dodávateľa sa musí nachádzať v meste Žilina. |
Dodávateľ je povinný vykonávať opravu a údržbu vozidiel vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vo vlastnej prevádzke. |
Dodávateľ bude pri opravách používať originálne náhradné diely značky ŠKODA.. Použitie iných ako originálnych náhradných dielov bude možné len so súhlasom objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený meniť počet servisovaných vozidiel. |
Dodávateľ vykoná servis vozidla na základe jednotlivých čiastkových písomných objednávok objednávateľa. |
Účtovanie servisných úkonov dodávateľom podľa pokynov výrobcu. |
Dodávateľ musí dodržať množstvo normohodín a postup stanovený výrobcom daného vozidla. |
Po prevzatí vozidla dodávateľ predbežne ocení servis na základe odhadovaného množstva normohodín servisných prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho aktuálneho cenníka. |
Dodávateľ predbežné ocenenie odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Ak skutočná fakturovaná cena presiahne predbežné ocenenie musí ju odsúhlasiť kontaktná osoba objednávateľa prostredníctvom e-mailu. |
V prípade poškodenia, ktoré sú predmetom poistnej udalosti, odberateľ je povinný predložiť zápis o obhliadke vozidla z príslušnej poisťovne, z ktorého bude zrejmé, ktoré časti vozidla sa majú opraviť a ktoré vymeniť. |
V prípade predvídateľných servisných zásahov poskytne dodávateľ objednávateľovi zľavu vo výške minimálne 10% z bežnej ceny prác a použitého materiálu podľa aktuálneho cenníka. |
V prípadoch nepredvídateľných servisných zásahov poskytne dodávateľ objednávateľovi zľavu vo výške 10 % z bežnej celkovej ceny náhradných dielov v cenníku dodávateľa. |
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z.z. : Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby. Požadujeme aby dodávateľ mal štandardne zavedené systémy kvality ISO 9001- systém manažérstva kvality. Certifikát je potrebné doložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Reklamačné a garančné opravy do 24 hodín. |
Servisná prehliadka v zmysle servisnej knižky prislúchajúcej pre každé vozidlo a drobné opravy do 8 hodín. |
Vozidlo musí byť na údržbu alebo do opravy prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 48 hodín po obdržaní objednávky pri malých opravách (výmena tlmičov, čapov, ramien, brzdových systémov...), do 3 dní pri stredných opravách, pri opravách havarovaného vozidla podľa rozsahu spôsobenej škody max. do 10 dní, resp. podľa dohody. |
Množstvo predmetu zákazky: Pri charaktere poskytovaných služieb nie je možné určiť presné rozsahy jednotlivých požadovaných služieb. |
Predpokladaný rozsah je určený len predpokladanou hodnotou predmetu zákazky, ktorej hodnotu tvoria náklady vynaložené z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. |
V prípade, že servisné práce, ktoré sú predmetom tejto zmluvy nebudú vykonané v uvedených lehotách, dodávateľ je povinný uhradiť odberateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01% p.a. za každý deň omeškania z celkovej vyfakturovanej ceny. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Servis dodávateľa musí disponovať kompletným vybavením dielne, t.j. : min. 4 ks zdvíhacích zariadení, 3D geometria, prezúvacie a vyvažovacie zariadenia, plnička klimatizácie a diagnostické zariadenia. |
Servis dodávateľa musí poskytovať bezplatný odvoz auta alebo osoby na adrese zadanej kontaktnou osobou objednávateľa. (Pick-up servis) |
Predmetná zmluva zaniká aj uplynutím lehoty jej plnenia bez vyčerpania dohodnutej zmluvnej ceny predmetnej zmluvy; resp. zaniká aj vyčerpaním dohodnutej zmluvnej ceny pred uplynutím lehoty jej plnenia. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú- do 31.12.2018. |
Zmluvný vzťah založený touto zmluvou je možné pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý ukončiť: a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán bez uvedenia dôvodu s dvojmesačnou výpovednou lehotou. Lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení písomnej výpovede, c)odstúpením od zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenie o odstúpení od zmluvy. |
Dôvodom na odstúpenie od zmluvy môžu byť opakované problémy so zabezpečením servisu pre ktorúkoľvek značku vozidla, resp. nedodaním originálneho dielu, resp. dodaním dielu, ktorý objednávateľ neschválil ako alternatívny. |
Dodávateľ poskytuje na akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s opravou vozidla záruku po dobu minimálne 6 mesiacov, odo dňa jej odovzdania objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy. |
Horný Val 65/28, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
02.05.2017 15:20 — 31.12.2018 00:00
1,00 sada
2 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 15:26
25.04.2017 15:23
25.04.2017 15:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2017 15:35 - Vstupná ponuka | 2 520,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2017 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: