Z201718148
OF-129131
zrušená
00651001
Obec Zemianske Kostoľany
4. apríla 60/28, Zemianske Kostoľany, 97243, SVK
Nákup 2 ks plechových garáží
plechové garáže, garáž
Tovar, Služba
1. Nákup 2 ks plechových garáží
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup 2 ks plechových garáží, vrátane dopravy, vyloženia v mieste dodania a montáže |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka | m | 3,5 | ||
dĺžka | m | 7 | ||
výška | m | 3 | 4 | |
šírka vjazdu (brány) | m | 3 | ||
výška vjazdu (brány) | m | 2,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
garáže budú mať pultové strechy so sklonom do bokov - 1 ks vľavo a 1 ks vpravo | |
garáže budú osadenéé vedľa seba, aby pultové strechy po montáži tvorili spolu sedlovú strechu - vizualizácia v prílohe | |
dvojkrídlové brány - otváranie do bokov, zámok na kľúč | |
steny garáže, strechy a garážové brány vyrobené z pozinkovaného plechu | |
farebné prevedenie vo farbe RAL - výber objednávateľa podľa katalógu dodávateľa |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy a podrobný aktualizovaný rozpočet (podpísanú podrobnú cenovú ponuku prostredníctvom el. pošty. Ceny uviesť za kus s dopravou a montážou bez DPH a s DPH a celkovú cenu za celý sortiment s DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie a zmontovanie v mieste určenom objednávateľom - montáž bude prevedená s fixáciou na betónovú platňu. |
Naloženie a doprava tovaru do miesta určeného objednávateľom a jeho následné vyloženie zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho poškodením a znehodnotením. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví v dvoch výtlačkoch s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Ak pri preberaní tovaru poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého tovaru. Pri zistení kvalitatívnych nedostatkov vyznačí túto skutočnosť písomne v dodacom liste. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán, alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre závažné porušenie tejto zmluvy, ktorým sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite stanovenej objednávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
4.apríla 60/28, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
22.05.2017 13:35 — 31.05.2017 17:00
2,00 ks
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 13:36
24.04.2017 14:00
24.04.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: