30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Ergonomicky tvarované kreslo vhodné na 24 hodinové sedenie
Špeciálne záťažové kreslo
Tovar, Služba
1. Ergonomicky tvarované kreslo vhodné na 24 hodinové sedenie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Špeciálne záťažové kreslo pre nepretžité prevádzky |
2. 24 hodín, 7 dní v týždni, pre dispečerské pracovisko |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. počet kresiel | ks | 6 | ||
2. nosnosť certifikovaná | kg | 160 | ||
3. hĺbka sedenia | cm | 50 | ||
4. šírka sedenia | cm | 54,5 | ||
5. hrúbka sedenia | cm | 8,5 | ||
6. výška operadla | cm | 71 | ||
7. šírka operadla | cm | 55,5 | ||
8. výška podhlavníka | cm | 19 | ||
9. nastavenie výšky podhlavníka rozmedzie | cm | 0 | 19 | |
10. šírka podhlavníka | cm | 29 | ||
11. výška sedenia | cm | 51 | 60 | |
12. celková výška kresla | cm | 166 | ||
13. celková šírka kresla s podrúčkami | cm | 75 | ||
14. posuv sedadla | cm | 0 | 6 | |
15. podrúčky 3D - dĺžka | cm | 28 | ||
16. podrúčky 3D - šírka | cm | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. sedadlo | tvorí drevená preglejka o hrúbke 19 mm so studenou injektovanou penou |
2. operadlo | tvorí drevená preglejka o hrúbke 19 mm so studenou injektovanou penou |
3. podhlavník | tvorí drevená preglejka o hrúbke 19 mm so studenou injektovanou penou |
4. čalúnenie použité na sedadle, operadle a podhlavníku | s odolnosťou voči predratiu 200 000 cyklov (nie je prípustný nižší počet cyklov) |
5. čalúnenie | farba podľa vzorkovníka |
6. synchrónna mechanika | ovládanie mechaniky len na pravej strane z pohľadu sediaceho |
7. ovládania synchrónnej mechaniky | nastav. odporu naklápania v závislosti od váhy sediaceho (nie zo spodu), posuv sedadla, nezávislé naklápanie sedadla 0° -9°, aretácia operadla v 6 polohách funkciou stlačenia, nastavenie výšky sedenia |
8. čalúnené operadlo | výškovo nastaviteľné čalúnené operadlo s integrovanou bedrovou opierkou chrbta 3D - hĺbkovo aj výškovo nastaviteľná - ovládanie pod sedacou časťou kresla |
9. čalúnenný podhlavník | čalúnený výškovo a uhlovo nastaviteľný |
10. operadlo a podhlavník | možnosť vymenenia čalúnenia za nové bez odobratia kresla (na mieste používania kresla) |
11. opierka rúk | 3D s polyuretánovým topom, výškové nastavenie potiahnutím topu do výšky (bez akéhokoľvek stlačenia) |
12. základňa | hliníkový leštený kríž v tvare strieška |
13. piest | hliníkový leštený aj tubus |
14. kolieska | na tvrdý povrch |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava). |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, resp. dodanie v zmontovanom stave. |
3. Záručná doba na predmet zmluvy je min. 60 mesiacov od ich dodania. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ je povinný určiť jednotkovú cenu tak, aby zahŕňali všetky a akékoľvek náklady (doprava do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru - kresla (prehlásenie výrobcu), podrobná technická špecifikácia a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, katalógový list použitého tovaru a platný certifikát kresla na nosnosť 160 kg. |
6. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú vzorku predmetu zmluvy na účely kontroly, či predložená vzorka predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. |
8. Dodávateľ je povinný dodať výrobky predstavujúce predmet zmluvy rovnaké a od jedného výrobcu. |
9. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmetu plnenia po dodaní predmetu zákazky na základe faktúry, podpísaného preberacieho protokolu objednávateľom alebo dodacieho listu s vyznačenou dobou záruky. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods.1 zákona č.222/2004 Z.z.. |
12. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaného tovaru počas záručnej doby (oprava vád predmetu dodávky, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád na tovare používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom zákazky. Odstránenie vád na tovare v lehote najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady objednávateľom alebo vymenenie tovaru za nový bezchybný tovar dodávateľom. |
13. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
14. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
15. Z dôvodu doplnenia už zariadenej kancelárie a v súlade s dispozičným riešením kancelárie, pri dodržaní celkového jednotného dizajnu zariadenia, dodávateľ musí dodať tovar presne podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
16. Porušenie povinností v zmysle bodov 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 a 15 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za iné než podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2017 09:00 — 15.05.2017 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
7 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 13:11
21.04.2017 13:15
21.04.2017 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2017 13:18 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena bez DPH |
20.04.2017 15:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 243,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: