31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
29316715
Měřicí technika Morava s.r.o.
Babická 619, Zastávka, 66484, CZE
Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
špeciálny spotrebný materiál, napäťový zdroj, elektronický komponent do RTG prístroja
Tovar, Služba
1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu – napäťového zdroja vrátane jeho inštalácie do RTG prístroja D2 PHASER, ktorého výrobcom je firma Bruker AXS GmBH. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Špeciálny spotrebný materiál – napäťový zdroj a jeho inštalácia do RTG prístroja D2 PHASER | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia špeciálneho spotrebného materiálu – napäťového zdroja: | |
Výstupný výkon | 350W (660W >180VAC vstup) |
Špičkový výkon (do 10s) | 520W (740W >180VAC vstup) |
Vstupné napätie | 90 - 264VAC (47 - 63Hz, 440Hz s redukovanými PFC) |
Harmonický výkonový faktor | v súlade s EN61000-3-2 resp. ekvivalentným dokumentom |
Regulácia výstupného napätia | < 0.1% pre rozsah 90-264VAC |
Regulátor zaťaženia (0-100% change) | B, BH Moduly: < 1%, DB výstup z modulov 2: < 2%, DA Moduly: < 3% |
Pri viacnásobnom výstupe zmena v % napätia ktoréhokoľvek výstupu zapríčinená zmenou záťaže iného výstupu. (Cross Regulation) | < 0.1% pre 100% záťažovú zmenu akéhokoľvek výstupu, (DA modul CH1 < 0.2%, CH2 < 3%) |
Nadprúdová ochrana | áno, 110 - 150% |
Prepäťová ochrana | áno |
Ochrana pred prehriatím | áno |
Chladenie | Vnútorný ventilátor, alebo prúd vzduchu 1m/s |
Pracovná teplota | 0 to +70°C. Lineárne zníženie do 50% záťaže od teploty 50°C do 70°C |
Vlhkosť (nekondenzujúca) | 5 - 95% RH |
Výstupné napätie | 2x 12VDC/5A, 1x 24VDC/7A |
Špeciálny spotrebný material – napäťový zdroj | musí byť kompatibilný k RTG prístroju D2 PHASER, od firmy Bruker AXS GmBH, ktorý je vo vlastníctve objednávateľa. |
Názov |
Požaduje sa inštalácia špeciálneho spotrebného materiálu – napäťového zdroja v súlade s technologickými postupmi výrobcu zariadenia. |
Požaduje sa inštalácia špeciálneho spotrebného materiálu – napäťového zdroja prostredníctvom odborne zaškoleného technika výrobcom špecifikovaného zariadenia, resp. organizáciou oprávnenou výrobcom. |
Požaduje sa použitie originálneho, doposiaľ nepoužitého tovaru. |
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy originál alebo úradne overenú kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na inštaláciu tovaru, ktorý je predmetom zmluvy s uvedením mena zaškoleného servisného technika vydaný výrobcom špecifikovaného zariadenia, resp. organizáciou oprávnenou výrobcom. Predložením dokumentu sa preukazuje odbornosť servisného technika a schopnosť dodávateľa plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite. |
Vrátane dopravy na miesto dodania. Dopravu tovaru na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ. |
Vrátane inštalácie na mieste dodania. |
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru, jeho inštaláciu vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zmluvy (nákladov na dopravu tovaru na miesto dodania vrátane jeho balenia, dopravných nákladov/cestovných nákladov servisného technika do miesta dodania). |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platný výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb štatutárneho orgánu, t. j. člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ak splnenie predmetnej podmienky už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia a uchádzač ich predloží ako originál, alebo úradne overené kópie. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Jesenského 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
25.04.2017 08:00 — 08.05.2017 16:00
1,00 súbor
2 937,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 12:32
21.04.2017 15:00
21.04.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2017 11:35 - Vstupná ponuka | 2 812,00 | € | Cena bez DPH |
20.04.2017 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 812,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: