30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
31324932
EUROPEA group, spol. s r.o.
Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK
Prístupové prepínače bez ventilátora
sieťové zariadenia, sieťové komponenty
Tovar, Služba
1. Prístupové prepínače bez ventilátora
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktívny prvok počítačovej siete - prístupový prepínač bez ventilátora |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sieťové komponenty | ks | 100 | ||
2. Konzultačná podpora | osobohodina | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Sieťové komponenty | |
1.1 Vyhotovenie | prístupový prepínač bez ventilátora |
1.2 Porty | Minimálne 8 Ethernet 10/100/1000 Mbps portov RJ-45 |
1.3 Porty | Maximálne 14 Ethernet 10/100/1000 Mbps portov RJ-45 |
1.4 Porty | Minimálne 2 Uplink porty 1000 Mbps RJ45/SFP (v prípade SFP uplinku musia byť metalické SFP moduly súčasťou dodávky) |
1.5 Chladenie | Pasívne chladenie – bez ventilátorov (fanless) |
1.6 IEEE 802.1AB LLDP/LLDP-MED | áno |
1.7 IEEE 802.1Q | áno |
1.8 IEEE 802.1x Port-based Network Access Control | áno |
1.9 IEEE 802.3af Power over Ethernet | áno |
1.10 IEEE 802.3at Power over Ethernet Plus | áno |
1.11 IEEE 802.3x Flow Control | áno |
1.12 IEEE 802.1s Multiple Spanning Tree | áno |
1.13 IEEE 802.1w Rapid Spanning Tree | áno |
1.14 Per-VLAN Spanning Tree (PVST/PVST+/PVRST) | áno |
1.15 Vytváranie VLAN | minimálne 1024 VLAN |
1.16 Private VLAN | áno |
1.17 LACP | áno |
1.18 Storm control | áno |
1.19 SSHv2 | áno |
1.20 SNMP v1, v2c, v3 | áno |
1.21 RADIUS a TACACS+ | áno |
1.22 DHCP Snooping | áno |
1.23 IGMP Snooping v1, v2, v3 | áno |
1.24 Dynamic ARP inspection | áno |
1.25 BPDU guard | áno |
1.26 IP Source guard | áno |
1.27 PoE/PoE+ power budget | minimálne 67 W |
1.28 Dynamic Voice VLAN Assignment | áno |
1.29 ACL-based inbound rate limiting and traffic policies | áno |
1.30 Logovanie | Syslog, s logovaním na vzdialený syslog server |
1.31 Switch kapacita | Switch capacity minimálne 20 Gbps |
1.32 MAC Address Locking, MAC Port Security | áno |
1.33 Správa | Sériová konzola na prístup k správe zariadenia typu RJ45 |
1.34 Správa | Administrátorské rozhranie CLI (Command Line Interface) |
1.35 Správa | Možnosť Web Managementu |
1.32 Možnosť zálohovania a obnovy konfigurácií a všetkých ostatných nastavení odlišných od tzv. default nastaveniana vzdialené úložisko | áno |
2. Konzultačná podpora | konzultačná podpora bude poskytovaná v sídle objednávateľa v maximálnom rozsahu 150 osobohodín |
2.1 Poskytovanie konzultačnej podpory | v prípade ak o to objednávateľ požiada formou písomnej záväznej objednávky vystavenej a doručenej dodávateľovi, v množstve a rozsahu v akom o to objednávateľ požiada záväznou písomnou objednávkou |
2.2 Čas poskytovania konzultačnej podpory | konzultačná podpora bude poskytovaná v pracovných dňoch v čase od 9.00 h do 17.00 h, najneskôr do 48 hodín od doručenia záväznej písomnej objednávky |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
3. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na prezentáciu funkčnosti, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe doklad od výrobcu ponúkanej technológie, že dodávateľ je autorizovaným partnerom výrobcu pre ponúkanú technológiu. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi, do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým sieťovým komponentom, ktoré budú predmetom zmluvy, na základe ktorej bude objednávateľ schopný posúdiť ich funkčné, technické vlastnosti, charakteristiky a všetky ostatné požiadavky objednávateľa. Táto dokumentácia musí obsahovať presne označené požadované technické špecifikácie. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky dodané sieťové komponenty budú nové, nerepasované, nepoužívané a budú od jedného výrobcu, rovnakého modelu s rovnakým part number a budú mať rovnaký operačný systém tej istej verzie. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi praktickú prezentáciu všetkých funkčností požadovaných v technickej špecifikácii predmetu zákazky, najneskôr do 10 kalendárnych dní po protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
8. Objednávateľ požaduje, aby cena za prezentáciu funkčnosti bola súčasťou celkovej ceny za dodávku sieťových komponentov a miestom prezentácie funkčnosti bolo sídlo objednávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať sieťové komponenty objednávateľovi najneskôr do 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to písomným potvrdením protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby bude poskytovať na sieťové komponenty konzultačnú podporu certifikovaným zamestnancom na príslušnú technológiu. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi konzultačnú podporu v maximálnom rozsahu 150 osobohodín, v sídle objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi konzultačnú podporu v prípade, ak o to objednávateľ požiada formou písomnej záväznej objednávky vystavenej a doručenej dodávateľovi v množstve a rozsahu, v akom o to objednávateľ touto záväznou písomnou objednávkou požiada. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi konzultačnú podporu v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod do 17,00 hod, najneskôr do 48 hodín od doručenia záväznej objednávky objednávateľa dodávateľovi, počas celej záručnej doby. O vykonanej konzultačnej podpore bude vystavený písomný protokol, potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
14. Dodávateľ poskytne na dodávku sieťových komponentov záruku v dĺžke 48 mesiacov. Záruka musí byť v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia sieťových komponentov objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že doručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr do 10 dní po protokolárnom prevzatí sieťových komponentov objednávateľom. |
16. Všetky náklady spojené s odstraňovaním porúch dodaných sieťových komponentov počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znáša dodávateľ na vlastnú ťarchu. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí odstránenie prípadnej poruchy sieťových komponentov v záručnej dobe do 24 hodín od jej nahlásenia objednávateľom. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri odstraňovaní porúch sieťových komponentov bude používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom dodávky. |
19. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
20. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
21. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovníci pri plnení tejto zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
22. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť dodávateľovi oprávnené osoby pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje, že poverení zamestnanci dodávateľa budú pre účinné plnenie tejto zmluvy v objekte objednávateľa vybavení oprávnením pre vstup alebo objednávateľ zaistí sprevádzanie pracovníkov dodávateľa. |
24. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie sieťových komponentov do 14 dní po dodaní predmetu zákazky potvrdeného podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu, ktorý bude súčasťou faktúry. |
25. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za poskytnutie konzultačnej podpory do 14 dní po poskytnutí tejto podpory, na základe potvrdeného protokolu o poskytnutí konzultačnej podpory, ktorý bude súčasťou faktúry. |
26. Objednávateľ požaduje, aby faktúry boli splatné do 14 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
27. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1zákona o dani z pridanej hodnoty. |
28. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
29. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
30. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 27., 28. a 29. osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
31. V prípade, že dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v rozpore s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a tým poruší povinnosť uvedenú v bode 2, prípadne nedoručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr v termíne uvedenom v bode 15, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH uvedenej v kúpnej zmluve. |
32. Dodávateľ nesmie vo svojej ponuke a v rozpočte prekročiť maximálny objem finančných prostriedkov tak, že položka 1. nesmie prekročiť sumu 92 500,00 € (bez DPH) a položka 2. nesmie prekročiť 7 500,00 € (bez DPH). |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.04.2017 00:00 — 26.06.2017 00:00
1,00 sada
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 13:00
21.04.2017 14:00
21.04.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2017 08:44 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.04.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 97 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: