30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Výber dodávateľa AP WiFi
AP WiFi
Tovar, Služba
1. Výber dodávateľa AP WiFi
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka HPE Access pointov a licencií vrátane inštalácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) JG749AAE HPE IMC Std and Ent Add 50-node E-LTU | ks | 4 | ||
2) JF414AAE HPE IMC WSM SW Mod 50-AP E-LTU | ks | 1 | ||
3) JF415AAE HPE IMC WSM SW Mod Add 50-AP E-LTU | ks | 2 | ||
4) U4BB2E HPE 5Y FC 24x7 IMC WSM S/W Md50 AP E SVC [for JF414AAE] | ks | 1 | ||
5) U4BA3E HPE 5Y FC 24x7 Ntwk Group 145 Lic SVC [for JF415AAE] | ks | 2 | ||
6) U4BA1E HPE 5Y FC 24x7 IMC Std and Ent Ad E- SVC [for JG749AAE] | ks | 2 | ||
7) JH049A HP 527 802.11ac (WW) Unified Walljack | ks | 90 | ||
8) U8EQ1E HPE 5Y FC 24x7 527 802.11ac SVC [for JH049A] | ks | 90 | ||
9) JL022A HP Unified Walljack Table Mount Kit | ks | 90 | ||
10) JG648AAE HP 830 Unifd Wrd-WLAN Swch 12 AP E-LTU | ks | 12 | ||
11) Konzultačná podpora na základe záväznej objednávky obstarávateľa | h | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všetky HPE Access pointy a licencie | musia byť funkčné a kompatibilné s WiFi kontrolérmi HP 830 24p a HP 830 8p |
Všetky HPE Access pointy | musia byť nové a nepoužívané, rovnakého typu a modelu (rovnaký „Part Number“) |
Všetky HPE Access pointy | musia podporovať - štandardy IEEE 802.11a/b/g/n alebo 802.11ac- Dual Radio 2.4GHz a 5GHz |
Mount Kit pre všetky HPE Access pointy | áno |
Názov |
1) Vrátane dopravy na dve miesta plnenia (Bratislava). |
2) Dodávateľ je povinný dodať všetky časti plnenia nové nerepasované a od jedného (rovnakého) výrobcu. |
3) Dodávateľ je povinný dodať výrobky „HPE Access pointy“ rovnakého typu a modelu (rovnaký „Part Number“). |
4) Dodávateľ je povinný dodať k výrobkom „HPE Access point“ kompletnú montážnu sadu určenú pre daný typ zariadenia. |
5) Dodávateľ sa zaväzuje doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi, do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým HPE Access pointom a licenciam, ktoré budú predmetom zmluvy, na základe ktorej bude objednávateľ schopný posúdiť ich funkčné, technické vlastnosti, charakteristiky a všetky ostatné požiadavky objednávateľa. Táto dokumentácia musí obsahovať presne označené požadované technické špecifikácie. |
6) Dodávateľ poskytne na predmet zmluvy záruku v dĺžke 48 mesiacov. |
7) Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
8) Dodávateľ zabezpečí odstránenie vady do 4 hodín od jej nahlásenia objednávateľom dodávateľovi. Dodávateľ potvrdzuje, že uvedená lehota odstránenie vady je primeraná. |
9) Dodávateľ pri odstraňovaní vád musí používať výhradne originálne a nové náhradné diely výrobcu rovnakého typu a modelu, aké boli predmetom dodávky. |
10) Dodávateľ predloží písomne v listinnej podobe doklad potvrdený spoločnosťou Hewlett-Packard Enterprise (ďalej len HPE) o poskytnutí požadovanej záruky podľa bodu 7, najneskôr do 7 dní po protokolárnom prevzatí dodávky objednávateľom. |
11) Dodávateľ predloží objednávateľovi písomne v listinnej podobe potvrdenie spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise, že je certifikovaný partner spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise s certifikáciou Gold alebo Silver network specialist do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. požadovaná úroveň partnerstva musí byť dohľadateľná vo webovej databáze Partner locator spoločnosti Hewlett Packard Enterprise. |
12) Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (najmä dopravu tovaru do miest plnenia, odstraňovanie vád v záručnej dobe) spojené s plnením zmluvy vrátane inštalácie dodaných licencií v mieste plnenia. |
13) Dodávateľ je povinný zniesť všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaných komponentov počas záručnej doby (oprava, náhradné komponenty, doprava, servisné práce atď.). |
14) Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
15) Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien písomne v listinnej podobe. |
16) Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi v rámci času / lehoty plnenia zmluvy termín dodania tovaru najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu a aj telefonicky. |
17) Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
18) V prípade, že dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v rozpore s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a tým poruší povinnosť uvedenú v bode 5. osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH uvedenej v kúpnej zmluve. |
19) V prípade, že dodávateľ nedodrží bod 10 alebo 11 osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH uvedenej v kúpnej zmluve za každé jednotlivé porušenie. |
20) Dodávateľ nesmie vo svojej ponuke a v rozpočte prekročiť maximálny objem finančných prostriedkov tak, že položky č. 1 až 10 nesmú spolu prekročiť 102558,- eur (bez DPH) a položka č. 11 nesmie prekročiť 15000,- eur (bez DPH). |
21) Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
22) Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 20. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za iné než podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Dodávka HPE Access pointov a licencií vrátane inštalácie |
Navrhnutá hodnota | Dodávka HPE Access pointov a licencií vrátane inštalácie, alebo ekvivalent |
uvedenim presneho vyrobcu sa dostavate do rozporu so zakonom. Podla vyjadrenie UVO, presne urcenie je v rozpore so zakonom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 11) Dodávateľ predloží objednávateľovi písomne v listinnej podobe potvrdenie spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise, že je certifikovaný partner spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise s certifikáciou Gold alebo Silver network specialist do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. požadovaná úroveň partnerstva musí byť dohľadateľná vo webovej databáze Partner locator spoločnosti Hewlett Packard Enterprise. |
Navrhnutá hodnota | 11) |
tento bod je obmedzujuci a urcite len par partnerov na trhu, tymto sa zamedzuje sutaz inych zucastnenych a tym poskodzujete stat s prilis vysokou cenou
Názov | |
Pôvodná hodnota | 3) Dodávateľ je povinný dodať výrobky „HPE Access pointy“ rovnakého typu a modelu (rovnaký „Part Number“). |
Navrhnutá hodnota | 3) Dodávateľ je povinný dodať výrobky „HPE Access pointy“ rovnakého typu a modelu (rovnaký „Part Number“), alebo ekvivalent |
Hrubo porusujete zakon o verejnom obstaravani.
Ul. I. Karvaša 1, Tomášikova ul. 28/A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2017 09:00 — 23.05.2017 15:00
1,00 kompletný predmet zákazky
117 558,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 11:55
21.04.2017 13:00
21.04.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2017 16:21 - Vstupná ponuka | 117 558,00 | € | Cena bez DPH |
21.04.2017 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 117 550,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: