35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Deratizácia
deratizácia
Služba
1. Deratizácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom je poskytnutie deratizačných služieb podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon č. 355/2007 Z. z.) vo všetkých objektoch objednávateľa. |
Pri zabezpečení procesu deratizácie je potrebné aplikovať prípravky obsahujúce účinnú látku na reguláciu živočíšnych škodcov. |
Objednávateľ požaduje, aby boli deratizačné služby vykonávané prípravkami, na ktoré je v súlade s § 52 ods. 4 písm. a) zákona č. 355/2007 Z. z. vydané rozhodnutie podľa zákona č. 217/2003 Z. z. o podmienkach uvedenia biocídnych výrobkov na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, t. j. Centrom pre chemické látky a prípravky, ktorým sa povolilo uviesť tieto prípravky na trh, resp. podľa platných EÚ smerníc. |
Deratizácia sa požaduje vykonať v administratívnych budovách objednávateľa umiestnených na celom území SR v priestoroch 1. PP, 1. NP a garáže. |
Perióda vykonávania služieb: 2 x ročne (jarná, jesenná) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OBJEKTY OBJEDNÁVATEĽA PO KRAJOCH | plocha 1PP, 1NP, garáže / m2 |
BRATISLAVSKÝ KRAJ | |
Administratívna budova 1 – Bratislava | 2110 m2 |
Administratívna budova 2 – Bratislava | 1105 m2 |
Administratívna budova 3 – Bratislava | 700 m2 |
Administratívna budova 4 – Bratislava | 1 266 m2 |
BRATISLAVSKÝ KRAJ SPOLU | 5 181 m2 |
TRNAVSKÝ KRAJ | |
Administratívna budova 5 – Trnava | 950 m2 |
Administratívna budova 6 – Trnava | 295 m2 |
TRNAVSKÝ KRAJ SPOLU | 1 245 m2 |
TRENČIANSKY KRAJ | |
Administratívna budova 7 – Trenčín | 906 m2 |
Administratívna budova 8 – Trenčín | 352 m2 |
Administratívna budova 9 – Považská Bystrica | 812 m2 |
Administratívna budova 10 – Prievidza | 1454 m2 |
TRENČIANSKY KRAJ SPOLU | 3524 m2 |
NITRIANSKY KRAJ | |
Administratívna budova 11 – Nitra | 645 m2 |
Administratívna budova 12 – Komárno | 185 m2 |
Administratívna budova 13 – Nové Zámky | 590 m2 |
Administratívna budova 14 – Topoľčany | 399 m2 |
NITRIANSKY KRAJ SPOLU | 1819 m2 |
ŽILINSKÝ KRAJ | |
Administratívna budova 15 – Žilina | 1004 m2 |
Administratívna budova 16 – Žilina | 601 m2 |
Administratívna budova 17 – Čadca | 1215 m2 |
Administratívna budova 18 – Dolný Kubín | 595 m2 |
Administratívna budova 19 – Martin | 527 m2 |
Administratívna budova 20 – Liptovský Mikuláš | 726 m2 |
Administratívna budova 21 – Ružomberok | 556 m2 |
ŽILINSKÝ KRAJ SPOLU | 5224 m2 |
BANSKOBYSTRICKÝ KRAJ | |
Administratívna budova 22 – B. Bystrica | 820 m2 |
Administratívna budova 23 – B. Bystrica | 528 m2 |
Administratívna budova 24 – Lučenec | 201 m2 |
Administratívna budova 25 – Rimavská Sobota | 640 m2 |
Administratívna budova 26 – 4 Zvolen | 572 m2 |
BANSKOBYSTRICKÝ KRAJ SPOLU | 2761 m2 |
PREŠOVSKÝ KRAJ | |
Administratívna budova 27 – Prešov | 1155 m2 |
Administratívna budova 28 – Prešov | 712 m2 |
Administratívna budova 29 – Humenné | 1170 m2 |
Administratívna budova 30 – Poprad | 1526 m2 |
Administratívna budova 31 – Svidník | 201 m2 |
Administratívna budova 32 – Vranov nad Topľou | 287 m2 |
PREŠOVSKÝ KRAJ SPOLU | 5051 m2 |
KOŠICKÝ KRAJ | |
Administratívna budova 33 – Košice | 1553 m2 |
Administratívna budova 34 – Košice | 974 m2 |
Administratívna budova 35– Michalovce | 474 m2 |
Administratívna budova 36 – Trebišov | 845 m2 |
KOŠICKÝ KRAJ SPOLU | 3 846 m2 |
Spolu v SR CELKOM | 28 651 m2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
-Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné osvedčenie (úradne overenú kópiu) o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné osvedčenie (úradne overenú kópiu) o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné rozhodnutie (úradne overenú kópiu) Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení administratívnych priestorov skladu DDD prípravkov do prevádzky. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné rozhodnutie príslušného stavebného úradu (úradne overenú kópiu) o povolení a užívaní stavby na posudzovaný účel, t. j. uloženie uhynutých zvierat z deratizačnej činnosti, kde budú skladované do doby, kým ich neprevezme prevádzkovateľ, ktorý má schválenú činnosť na ich odvoz do schváleného spracovateľského závodu. |
-Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad - rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva (úradne overenú kópiu) vydané podľa zákona č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov na uvedenie –schválenie priestorov skladu kadáverov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti podľa § 13 ods. 4 písm. a) cit. zákona. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné rozhodnutie Okresného úradu v sídle kraja (úradne overenú kópiu), vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov presahujúcu územie kraja. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva (úradne overenú kópiu) o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií chemickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácii živočíšnych škodcov. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva (úradne overenú kópiu) o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií biologickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácii živočíšnych škodcov. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva (úradne overenú kópiu) na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín. |
-Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam a karty bezpečnostných údajov prípravkov, ktoré budú použité na plnenie predmetu zákazky. |
-Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Potvrdenie, resp. rozhodnutie (úradne overenú kópiu) o zbere, skladovaní a preprave – zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti a zároveň schválenie prevádzkarne podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady ES č. 1069/2009, ktorým sú stanovené zdravotné predpisy podľa COLC/CAD. |
- Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie (úradne overenú kópiu) s úradným číslom zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy na činnosť zber a skladovanie vedľajších živočíšnych produktov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti, uhynuté spoločenské zvieratá. |
- Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo na zdraví jeho zamestnancov a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – v objektoch objednávateľa. |
- Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
- Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
- Lehota splatnosti faktúry 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
- Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou a príslušnými platnými všeobecne záväznými predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru poskytovateľovi v lehote splatnosti na opravu, resp. doplnenie, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
- Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po protokolárnom odovzdaní a prevzatí vykonanej deratizácie. Obojstranne podpísaný protokol bude tvoriť prílohu faktúry. |
- Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti poskytovateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ má zároveň právo uplatniť u poskytovateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.. |
- Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči poskytovateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči verejnému obstarávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného poskytovateľa na zdravotnom poistení. |
- V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizačných služieb, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava a pod. |
- Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
- V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene je poskytovateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa , pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny podľa zmluvy. |
- Nepredloženie dokladov požadovaných vo vyššie uvedených bodoch sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Slovenská republika
24.04.2017 09:00 — 31.12.2017 13:00
1,00 súbor podľa Technickej špecifikácie
11 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 09:55
21.04.2017 11:00
21.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2017 10:58 - Vstupná ponuka | 11 040,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2017 02:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 039,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: