36601578
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
Murgašova 1, Košice, 04086, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Potraviny - mäso a mäsové výrobky
Bravčové mäso, hovädzie mäso a mäsové výrobky
Tovar, Služba
1. Potraviny - mäso a mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava jedál v zdravotníckom zariadení. |
Zabezpečenie stravovania pre pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hovädzie kosti špikové | kg | 2500 | ||
Hovädzie predné – kližka bez kosti mladý býk | kg | 700 | ||
Hovädzie mäso – roštenec mladý býk | kg | 400 | ||
Hovädzie zadné stehno bez kosti kuchynská úprava mladý býk | kg | 1700 | ||
Bravčové pliecko bez kosti kuchynská úprava | kg | 1900 | ||
Bravčové karé bez kosti kuchynská úprava | kg | 3100 | ||
Bravčové stehno bez kosti kuchynská úprava | kg | 11650 | ||
Bravčové údené koleno s kosťou | kg | 320 | ||
Bravčová krkovička údená bez kosti | kg | 100 | ||
Bravčová pečeň | kg | 100 | ||
Bravčové kosti | kg | 50 | ||
Bravčový bôčik bez kosti | kg | 25 | ||
Slanina údená bravčová s kožou | kg | 400 | ||
Dusená šunka min. 80 % mäsa | kg | 1100 | ||
Dusená šunka min. 80 % mäsa - vákuovo balená | kg | 1500 | ||
Jaternica | kg | 40 | ||
Klobása suchá | kg | 340 | ||
Tlačenka mäsová | kg | 90 | ||
Saláma jemná /diétna/ min. 60 % | kg | 670 | ||
Saláma jemná /diétna/ min. 60 % - vákuovo balená | kg | 120 | ||
Saláma Vysočina | kg | 85 | ||
Saláma Vysočina - vákuovo balená | kg | 140 | ||
Saláma Malokarpatská - vákuovo balená | kg | 10 | ||
Saláma Parížska | kg | 20 | ||
Saláma Nitran - vákuovo balená | kg | 20 | ||
Spišské párky min. 60 % mäsa | kg | 460 | ||
Špekáčky min. 60% mäsa | kg | 880 | ||
Údené lahôdkové karé | kg | 50 | ||
Párky bratislavské | kg | 420 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom stave, nie v mrazenom stave. |
Názov |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať: |
- predmet zákazky v akosti 1. trieda, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok, |
- sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného predmetu zákazky bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách, |
- dodaný predmet zákazky musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení s vyznačením dátumu spotreby a dodaný v prepravnom prostriedku s chladiacim boxom, ktorý zodpovedá hygienickým požiadavkám na prevoz živočíšnych a potravinárskych produktov. V prípade, že dátum spotreby nie je možné uviesť na obale dodávaného predmetu zákazky, je dodávateľ povinný uviesť dátum spotreby v dodacom liste. |
- dodaný predmet zákazky musí byť dodávaný v nepoškodených obaloch, bez pachov a plesní, s dostatočnou minimálnou trvanlivosťou, s vyznačenou gramážou (hmotnosťou) na obale, resp. na dodacom liste, |
- pri dodávke predmetu zákazky dodávateľ predloží zoznam látok vyvolávajúcich alergiu vzťahujúcich sa na predmet zákazky a doklad o krajine pôvodu, uvedie dovozcu a ďalšie náležitosti podľa príslušných právnych predpisov, |
- dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené objednávateľom nachádzajúce sa v sídle objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi objednávateľ v dostatočnom predstihu dodávateľovi pred dodaním premetu zákazky. |
V prípade dodávky čerstvého mäsa: |
- mäso musí byť správne odležané a kuchynsky upravené, |
- dodávka mäsa musí obsahovať všetky sprievodné informačné doklady vyplývajúce z právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to najmä výpis z certifikátu - Referenčné číslo, krajinu pôvodu zvieraťa, kde bolo zabité, delené a balené. |
V prípade mäsových výrobkov je dodávateľ povinný dodať: |
- mäsové výrobky neobsahujúce lepok, čo bude deklarované aj na označení výrobku, |
- mäsové výrobky obsahujúce podľa kategórie min. 60 % mäsa - 80% mäsa (Dusená šunka min. 80% mäsa, Saláma jemná min. 60% mäsa, Spišské párky min. 60% mäsa, Špekáčky min. 60% mäsa), |
- mäsové výrobky v najlepšej kvalite spĺňajúce kritériá pre I. triedu, |
- dodávka mäsových výrobkov musí obsahovať všetky sprievodné informačné doklady vyplývajúce z právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to najmä platné doklady o zložení jednotlivých druhov mäsových výrobkov a osvedčenie o mikrobiologických ukazovateľoch výrobkov v štátnom jazyku. |
Minimálne požiadavky na dodanie predmetu zákazky: |
- dodanie predmetu zákazky bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky stravovania na základe objednávok, a to aj v minimálnych množstvách, |
- realizácia dodávok sa vykoná podľa vzniknutých požiadaviek prevádzky stravovania a potreby objednávateľa formou čiastkových objednávok, |
- dodávateľ dodá pri pravidelnej dodávke (päťkrát týždenne) predmet zákazky v čase od 6:30 hod. do 9:00 hod. a na miesto v súlade s telefonickými alebo e-mailovými objednávkami zadávanými povereným zamestnancom, |
- pri nepravidelných dodávkach dodávateľ dodá predmet zákazky - v prípade potreby donáškou do 3 hodín. Počas pracovných dní (pondelok - piatok od 07:30 hod. do 15:30 hod.), |
- dodávateľ operatívne reaguje na aktuálne požiadavky objednávateľa t.j. povereného zamestnanca v čase do 15:30 hod. (napr. malé množstvá predmetu zákazky), |
- rozvoz predmetu zákazky nesmie byť v čase podávania obeda od 11:00 hod. do 14:00 hod., |
- dodávateľ v odôvodnených prípadoch na pokyn objednávateľa strpí a zabezpečí na vlastné náklady kontrolu nezávadnosti dodávaného predmetu zákazky, |
- objednávky doručí objednávateľ vždy do 14:00 hod. deň pred dodaním predmetu zákazky, |
- pri dodaní predmetu zákazky vystaviť samostatný dodací list, na ktorom oprávnený zástupca objednávateľa svojim podpisom potvrdí prevzatie predmetu zákazky. |
Cena za obstarávaný predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa, ktoré má v súvislosti s dodaním predmetu zákazky. To znamená, že cena musí byť konečná a dodávateľ musí do nej zahrnúť aj dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné a pod. Cena sa nedá meniť žiadnym dodatkom ku zmluve ani iným spôsobom. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení dokladu o prevzatí predmetu zákazky (dodacieho listu) objednávateľom na základe skutočne dodaného množstva predmetu zákazky. |
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať: označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov, dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie zákazky nasledovné doklady a dokumenty súvisiace s dodaním predmetu zákazky a iné doklady a dokumenty nevyhnutné k plneniu predmetu zákazky: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa e-mailom, alebo v písomnej podobe, |
- písomne v listinnej podobe v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Potraviny - mäso a mäsové výrobky". |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť najneskôr do 5 dní po uzatvorení zmluvy: |
1. Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo a email kontaktnej osoby. |
2. Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR – povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh SR v zmysle ust. zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov - originál alebo úradne overenú kópiu nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. |
3. Platné potvrdenie - doklad Štátnej veterinárnej a potravinovej správy alebo Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov - originál alebo úradne overenú kópiu nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. |
4. Jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Objednávateľ je povinný: |
- poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť dodávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky, |
- oznámiť dodávateľovi meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
Zodpovednosť za vady a záruka: |
- dodaný predmet zákazky nesmie mať v čase odovzdania objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) dátumu spotreby, |
- v prípade, že dodávateľ dodá predmet zákazky s vyčerpaným dátumom spotreby o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho dĺžky, je objednávateľ oprávnený vrátiť takýto predmet zákazky späť dodávateľovi na jeho náklady, |
- v prípade, že objednávateľ trvá na dodaní objednaného predmetu zákazky, dodávateľ je povinný takýto predmet zákazky bezodkladne nahradiť čerstvejším, v rovnakom množstve a druhu ako znela čiastková objednávka, |
- dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku za akosť v dĺžke jeho minimálnej trvanlivosti. Zárukou na akosť sa rozumie záväzok dodávateľa, že predmet zákazky bude po dobu záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté inak obvyklé vlastnosti. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie záručnej doby alebo doby trvanlivosti na obale predmetu zákazky. |
- vady predmetu zákazky (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje objednávateľ ihneď písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca dátumu spotreby predmetu zákazky, |
- dodávateľ je povinný do 14 dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko objednávateľovi, |
- v prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie chýb bezodkladne, t.j. aj v ten istý deň, aby bola zabezpečená strava pre pacientov a zamestnancov a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od objednávateľa, |
- reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo predmetu zákazky, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným predmetom zákazky. Spolu s reklamáciou je objednávateľ povinný doručiť dodávateľovi aj reklamovaný predmet zákazky. |
Cenu za predmet zákazky uhradí objednávateľ dodávateľovi: |
- na základe faktúry za dodaný predmet zákazky, |
- faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu, |
- objednávateľ je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru až po uskutočnení dodávky predmetu zákazky, |
- faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný druh predmetu zákazky v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Keď faktúra nebude mať formálne náležitosti daňového dokladu, alebo bude mať iné vecné vady, bude dodávateľovi vrátaná na prepracovanie. Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až po doručení opravenej faktúry bez vád. |
Zmluvné pokuty, sankcie a úroky z omeškania: |
- nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
2. uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi objednaný predmet zákazky včas, v požadovanej kvalite a množstve, dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny nedodaného predmetu zákazky za každý začatý deň omeškania, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
4. V prípade nedodania predmetu zákazky v požadovanej akosti, v požadovanom množstve a v stanovenom termíne je dodávateľ povinný objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie týchto povinností zmluvnú pokutu vo výške 150,- € a objednávateľ má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute. |
Zodpovednosť za škodu: |
- dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti , dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
- dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
1. s podmienkami viažúcimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
2. s OPET-om, |
3. s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy: |
- ukončenie zmluvy môže nastať: |
1. riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
2. dohodou zmluvných strán, |
3. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v registri partnerov verejného sektora, ak pre dodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
4. doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
- zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany, |
- táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, pričom sa predĺženie lehoty určenej na plnenie nevylučuje, všetko na základe písomných dodatkov a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy, |
- podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.05.2017 09:00 — 30.04.2019 09:00
1,00 súbor položiek zákazky
98 595,11
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 08:01
21.04.2017 08:15
21.04.2017 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2017 13:59 - Vstupná ponuka | 98 595,11 | € | Cena bez DPH |
20.04.2017 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 98 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: