00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
31402828
Schindler výťahy a eskalátory a.s.
Karadžičova 8, Bratislava, 821 08, SVK
Modernizácia výťahov
výťah, oprava
Tovar, Služba
1. Modernizácia výťahov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletná výmena všetkých častí osobného výťahu na prepravu min. 5 osôb, vrátane vodidiel kabíny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť | kg | 475 | ||
Rýchlosť | m/s | 1 | ||
Rozmery kabíny - šírka | mm | 1080 | 1150 | |
Rozmer kabíny - hĺbka | mm | 1150 | 1200 | |
Rozmer kabíny - výška | mm | 2100 | 2150 | |
Šachtové dvere automatické (teleskopické dvojpanelové) - šírka | mm | 800 | ||
Šachtové dvere automatické (teleskopické dvojpanelové) - výška | mm | 2000 | ||
Kabínové dvere automatické (teleskopické dvojpanelové) - šírka | mm | 800 | ||
Kabínové dvere automatické (teleskopické dvojpanelové) - výška | mm | 2000 | ||
Výkon výťahového stroja | kW | 3,2 | 4 | |
Počet staníc | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riadenie | Mikroprocesorové, zberné smerom nadol pre skupinu 2 výťahov - DUPLEX. |
Typ kabíny | Nepriechodná |
Vyhotovenie kabíny: | Celokovová, steny kabíny - hliníkový sandwich s povrchovou úpravou podľa výberu objednávateľa – farebné vyhotovenie laminátu bude definované po uzavretí zmluvy. |
Vyhotovenie kabíny: | Oblúkové hliníkové brúsené madlo na zadnej stene, zrkadlo šírka 900 mm umiestnené v hornej polovici kabíny, antikorový podhľad s LED osvetlením v tvare kriviek. |
Vyhotovenie kabíny: | Podlaha škvrnitá guma farebné vyhotovenie bude definované po uzavretí zmluvy, predpríprava na kamerový systém. |
Osvetlenie kabíny | LED |
Ovládací panel | Antikorový ovládací panel |
Výťahový stroj | Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom |
Podlaha kabíny | Protišmyková |
Nosné prostriedky | Ploché nosné prostriedky (pásy - certifikované pre EU) |
Monitoring stavu nosných prostriedkov | Nepretržitý |
Vymenené diely | Kompletná výmena výťahov |
Umiestnenie strojovne | Bezstrojovňové riešenie – pohon zariadenia umiestnený pod stropom šachty. |
Funkcie a vybavenie výťahu: | Digitálny ukazovateľ pozície kabíny v hlavnej stanici, automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku el. prúdu. |
Funkcie a vybavenie výťahu: | automatický návrat do hlavnej stanice (po nadefinovanom čase) zo všetkých staníc. |
LED osvetlenie nástupísk | Min. intenzita 50 Luxov. Automatické zapnutie, automatické vypnutie nastaviteľné po 5 s - 8 min., antivandal vyhotovenie. |
Názov |
Dodanie predmetu zmluvy zahŕňa aj dopravu nových výťahov na miesto plnenia. |
Demontáž 2 ks jestvujúcich výťahov a komplexná dodávka a montáž 2 ks nových výťahov, podľa technickej špecifikácie do 30.8.2017. Demontáž možno začať 19. 6. 2017. |
Inštalácia výťahov v zmysle STN EN 81-20. |
Nové zariadenia musia mať Európsky typový certifikát, zhotoviteľ predloží certifikát do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy. |
Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh v slovenskom jazyku na plnenie predmetu zmluvy a kompletnú projektovú dokumentáciu k novým výťahom v súlade s bezpečnostnými predpismi a predpismi technickej inšpekcie SR. |
Objednávateľ požaduje zaslať e-mailom do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis celkovej ceny predmetu Zmluvy na:a) cenu za demontáž 2 ks jestvujúcich výťahov a komplexná dodávka a montáž 2 ks nových výťahov, b) cenu záručného servisu na 60 mesiacov,c) cenu za opravy nad rozsah záručných opráv (11,5 % z celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH). |
Zhotoviteľ musí byť držiteľom platných certifikátov ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SEWA a predložiť tieto certifikáty do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie na činnosť podľa platných predpisov SR. |
Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody pri výkone činnosti, min. do výšky 500 000 €. |
Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenia zo sociálnej poisťovne a daňového úradu o tom, že nie je dlžníkom, nie staršie ako 3 mesiac. |
Ovládacie prvky výťahu a komponenty výťahu musia byť nahraditeľné iným výrobcom (dodávateľom) pri zachovaní rovnakej funkcie a bezpečnostného štandardu (zaručenie nevýhradného pozáručného servisu). |
Programovateľný riadiaci systém umožňujúci plynulý rozjazd a dojazd, rozvádzač s minimalizáciou mechanických spínacích elementov s frekvenčným meničom. Musí ísť o riadenie, ktoré umožní vykonávanie servisu v pozáručnej lehote akoukoľvek odborne spôsobilou organizáciou (otvorený systém), teda nepôjde o výhradný servis zhotoviteľa rekonštrukcie výťahov. |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi harmonogram prác pre inštaláciu výťahov do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi zoznam všetkých zamestnancov, ktorí budú vykonávať práce na zhotovovanom diele, a to najneskôr do 2 pracovných dní pred začatím prác. |
Celková cena zákazky, resp. diela musí obsahovať všetky potrebné stavebné práce a skúšky potrebné pre uvedenie výťahov do prevádzky. |
Zhotoviteľ zabezpečí demontáž pôvodného výťahu vrátane odvozu a likvidácie pôvodného výťahu a odpadu s tým spojeného, finálne stavebné úpravy v priehlbni šachty, v šachte, v nástupiskách a v strojovni, vstup do strojovne, vetranie strojovne, osvetlenie strojovne vrátane všetkých stavebných prác. |
Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo presne podľa požadovanej technickej špecifikácie, ktorá sa stáva prílohou zmluvy o dielo. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľ určí osobu, ktorá bude vykonávať stavebný dozor a bude priebežne kontrolovať realizáciu diela, či je vykonávané v súlade so zmluvou o dielo. Meno a funkciu osoby, ktorá bude vykonávať stavebný dozor oznámi objednávateľ zhotoviteľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade podozrenia, že zhotoviteľ nevykonáva dielo v súlade so zmluvou o dielo, objednávateľ realizáciu diela okamžite pozastaví a vyžiada si od zhotoviteľa vysvetlenie a následnú nápravu. Pokiaľ zhotoviteľ ani po upozornení nevykoná nápravu a nerealizuje dielo v súlade so Zmluvou o dielo, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a zhotoviteľ je povinný nahradiť objednávateľovi všetky vzniknuté škody. |
Zhotoviteľ zabezpečí počas trvania záručnej doby bezplatne, raz ročne zaškolenie zamestnancov objednávateľa v plnom rozsahu v súvislosti s používaním každého výťahu a vyslobodenia uviaznutých osôb, o čom bude spracovaný písomný záznam. |
Zhotoviteľ je povinný pri realizácii predmetu zákazky dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektu. Prípadné škody, ktoré by vznikli zanedbaním jeho povinností v tejto súvislosti, bude hradiť zhotoviteľ. Po ukončení prác (pred odovzdaním diela objednávateľovi) zhotoviteľ uvedie nástupiská výťahu do funkčného stavu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas plnenia predmetu zmluvy zabezpečí dodržiavanie noriem BOZP, požiarnej ochrany v zmysle platných právnych predpisov. |
Školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených na realizáciu diela vykoná zhotoviteľ na vlastné náklady. |
Zhotoviteľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností osôb realizujúcich plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas plnenia predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré zhotoviteľ používa počas plnenia predmetu zmluvy. |
Záruka na výťah je 5 rokov odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom písomným preberacím protokolom, podpísaným zástupcami oboch zmluvných strán. |
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy a odovzdanie dokumentácie - technická dokumentácia, manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, doklad o odborných skúškach, vrátane overenia zhody za účasti autorizovanej osoby. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať bezplatný záručný servis v trvaní 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom písomným preberacím protokolom, podpísaným zástupcami oboch zmluvných strán. |
Záručný servis bude poskytovaný v nasledovnom rozsahu:a)Servisné činnosti rešpektujúce prevádzkové podmienky a technológiu (druh) zariadení, t.j vykonávanie opráv s nástupom najneskôr do 2 hodín od telefonického nahlásenia potreby servisného zásahu objednávateľom, pokiaľ bola porucha nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.. Ak bola porucha nahlásená v inom čase, uvedená lehota nástupu a začatia odstraňovania bežných prevádzkových porúch sa počíta od 7:00 hodiny nasledujúceho pracovného dňa. |
b)Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni. |
c)Vyslobodenie uviaznutých osôb s nástupom do 60 minút od nahlásenia na dispečing 24hod. denne 7dní v týždni. |
d)Odborné prehliadky, skúšky, preventívna údržba podľa platnej legislatívy. |
e)Kontrola funkčnosti a nepoškodenosti zariadenia. |
f)Mazanie. |
g)Čistenie kabíny výťahu, strojovne a suchej priehlbne od prevádzkových nečistôt. |
h)Výmena nefunkčných žiaroviek v kabíne výťahu a šachte počas pravidelnej kontroly a preventívnej údržby zariadenia. Servisný materiál do výšky 30,00 € bez DPH, napr. spojovací materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, mazací materiál, je zahrnutý v cene pri výkone pravidelnej kontroly a preventívnej údržby, ktorá bude vykonávaná v ôsmych servisných návštevách za rok. |
i) Zhotoviteľ zabezpečí On-line informačný systém, dostupný objednávateľovi ihneď po ukončení práce technikom. |
j) Zhotoviteľ zabezpečí On-line kontrolu funkčnosti - vzdialený monitoring. |
Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce)počas záručnej doby, vrátane materiálu a náhradných dielov bude zhotoviteľ fakturovať po ich dokončení v bežných zákazkových sadzbách, ktoré môžu obsahovať prirážku za nadčas. prácu alebo prácu cez sviatky a v dňoch pracovného pokoja. Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadnu prácou) sa vždy rozumie vykonanie opráv vyvolaných vandalizmom, nesprávnym použitím alebo vonkajším vplyvom (voda, oheň, blesk atď.), ako aj opráv vylúčených z dohodnutého rozsahu servisných prác a opráv porúch mimo dohodnuté pracovné hodiny zhotoviteľa. |
Na vykonanie opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) objednávateľ požaduje spracovanie cenovej ponuky opráv po položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. Cenovú ponuku zhotoviteľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing a vykonanej diagnostiky poruchy. |
Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce) -V prípade možného dlhšieho trvania prípravy cenovej ponuky zhotoviteľ bude bezodkladne informovať objednávateľa o ďalšom postupe. |
Realizácia opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky. |
Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce) -Odovzdávanie a preberanie prác po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať v deň ukončenia prác písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať prednostne v pracovnej dobe, od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
Cena opráv nad rozsah záručných opráv počas platnosti tejto zmluvy je vo výške 11,5% celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH. |
Cena a platobné podmienky: Cenu za dielo ( za demontáž 2 ks jestvujúcich výťahov a komplexná dodávka a montáž 2 ks nových výťahov) sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia zariadenia objednávateľom a podpisom preberacieho protokolu. Povinnou prílohou k faktúre za dielo bude kópia preberacieho protokolu podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán. |
Cena a platobné podmienky: Cena za vykonávanie záručného servisu bude fakturovaná nasledovne:-objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi záručný servis vo výške 20% z ceny záručného servisu na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia zariadenia objednávateľom a podpisom preberacieho protokolu. |
Cena a platobné podmienky: Zostatok ceny záručného servisu sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi v štyroch splátkach vo výške 20% z ceny záručného servisu na základe faktúry vystavenej k výročnému dňu prevzatia zariadenia. Splatnosť faktúr: 30 dní. |
Cena a platobné podmienky: Cenu za opravy nad rozsah záručných opráv sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia opravy objednávateľom, podpisom montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu. K faktúre za opravu nad rozsah záručnej opravy pripojiť originál montážneho listu, alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom objednávateľa a zhotoviteľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Vyhotovenie kabíny: | Celokovová, steny kabíny - hliníkový sandwich s povrchovou úpravou podľa výberu objednávateľa – farebné vyhotovenie laminátu bude definované po uzavretí zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | Vyhotovenie kabíny: | Celokovovú kabínu spĺňa aj pozinkovaný plech |
hlinikový sandwich je atypický materiál, väčšina výrobcov používa na steny kabíny pozinkovaný plech
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Nosné prostriedky | Ploché nosné prostriedky (pásy - certifikované pre EU) |
Navrhnutá hodnota | Nosné prostriedky | Môžu sa nahradiť nosné prostriedky pásy za certifikované nosné laná |
Ploché nosné prostriedky má patentované iba najväčší výrobca výťahov
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Monitoring stavu nosných prostriedkov | Nepretržitý |
Navrhnutá hodnota | Monitoring stavu nosných prostriedkov | Nepretržitý monitoring pri ocelových lanách nie je nutný |
Monitoring stavu nosných prostriedkov oceľových lán sa nepoužíva
ŹU,Univerzitná 8215/1, Žilina, Ubytovacie zariadenie Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.06.2017 10:39 — 30.08.2017 10:40
1,00 celok
87 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2017 12:08
20.04.2017 14:00
20.04.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2017 10:56 - Vstupná ponuka | 87 050,00 | € | Cena bez DPH |
20.04.2017 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 87 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: