17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36531774
MEDIS Nitra, spol. s r.o.
Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK
Masky na resustitáciu
masky na resustitáciu
Tovar, Služba
1. Masky na resustitáciu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | ks | 1900 | ||
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | - minimálne sedem veľkostí |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | - materiál manžeta/trúbka latex free |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | - tesniaca manžeta jemná, mäkká, anatomicky tvarovaná, elipsovitý tvar zabezpečujúci zavedenie bez vyvolania kompresie alebo deformít tkanív a súčasne maximálnu tesnosť manžety, |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | - konektor 15mm samec (podľa ISO) |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | - vybavená nafukovacou hadičkou s kontrolným balónikom |
1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná | - integrovaná inflačná linka do tela laryngeálne masky zaliata minimálne v 70% dĺžky tela masky (ochrana pred prehryznutím, vytrhnutím)" |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | - anatomická tvárová maska s nafúknutou flexibilnou manžetou |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | minimálne 5 veľkostí |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | - pre konektor 22 mm (ISO) |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | - pre opakované použitie- autoklávovateľné 100 krát |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | - transparentné telo masky umožňujúcu vizuálnu kontrolu stavu pacienta |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | - farebne rozlíšené veľkosti masky |
2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi | - balené jednotlivo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženie dokladu o registrácií ŠUKL verejný obstarávateľ žiada o predloženie mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát poštou do 5 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia :1. Maska laryngeálna priama jednorázová sterilná= 5ks a 2. Maska silikónová resterilizovateľná pre použitie s manuálnymi ako aj s automatickými resuscitátormi a ventilátormi = 1 ks a prospektovú dokumentáciu ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, |
Plnenie na základe čiastkovej objednávky (odoslané e-mailom) |
Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
termín dodania vzoriek je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od kupujúceho v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi |
kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
V prípade, že poskytnuté vzorky alebo prospektová dokumentácia nebudú spĺňať požadované vlastnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ( aktuálne Obchodné podmienky elektronického trhoviska ). |
výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky / ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- spôsobí verejnému obstarávateľovi ťažkosti a duplicitu nákladov |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvod zmeny. |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
02.05.2017 08:31 — 02.05.2018 08:31
1 960,00 ks
7 700,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2017 08:41
21.04.2017 08:26
21.04.2017 08:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2017 08:59 - Vstupná ponuka | 7 700,80 | € | Cena bez DPH |
18.04.2017 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 700,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: