00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup licencií - informačný systém IBM Control Desk
licencie, softwér
Tovar, Služba
1. Nákup licencií - informačný systém IBM Control Desk
|
|
---|---|
Funkcia |
User licencie IBM Control Desk |
Concurrent licencie IBM Control Desk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
User licencie IBM Control Desk + predplatné obnova a support | ks | 5 | ||
Concurrent licencie IBM Control Desk + predplatné obnova a support | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad |
Plnenie dodania tovaru v originálnej kvalite nie alternatívne a nie repasované |
Dodanie SW s popísaným procesom aktivácie licencií |
Názov | Upresnenie |
Doba trvania zmluvy v mesiacoch: Subscription & Support | 12 mesiacov |
Doba trvania zmluvy v mesiacoch: Subscription & Support Renewal | 36 mesiacov |
Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2017 08:00 — 09.05.2017 14:00
10,00 ks
85 529,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2017 08:18
21.04.2017 11:00
21.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2017 06:23 - Vstupná ponuka | 85 500,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2017 06:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 85 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: