Z201717367
OF-128076
zrušená
36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
Náboje - Munícia
náboje, 9mm, Luger, FMJ, .308 Win, 7,62x51 mm
Tovar, Služba
1. Náboje - Munícia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je dodávka munície do ručných strelných zbraní v zmysle čiastkových objednávok vystavovaných Objednávateľom počas trvania rámcovej dohody: |
1. náboje kalibru 9x19 mm Luger (typ FMJ) vrátane obalu, |
2. náboje kalibru 7,62x51 mm (.308 Win) SCENAR L vrátane obalu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. náboje kalibru 9x19 mm Luger (typ FMJ) | ks | 57 980 | ||
2. náboje kalibru 7,62x51 mm (.308 Win) SCENAR L | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Technická špecifikácia predmetu zákazky : | 9 x 19 mm (9mm Luger), 8g (V310492) |
a) Typ strely | celoplášťova (FMJ) |
b) Jadro strely | olovené (Pb 99,5 STN 42 3707) |
c) Plášť strely | CuZn 30 (STN 42 3210) |
d) Tvar strely | ogiválny |
e) Hmotnosť strely | 8+- 0,10 g |
f) Rýchlosť strely | V0 360+-10 m/s, V25 329 +-10 m/s, V50 385 +- 10 m/S |
g) Energia (J) | E0 518, E25 433, E50 362 |
h) Prevýšenie (m - cm) | 12,5 - -0,4, 25 - 0, 50 - -3,7 |
ch) Zápalka | 4,4 BOXER, celé dno zápalky lakované, alebo vodotesné lakovanie zápalky po celom obvode |
i) Nábojnica | CuZn 30 (STN 42 3210) zalakované v mieste osadenia strely |
2. Technická špecifikácia predmetu zákazky : | 7,62x51 mm (.308 Win) SCENAR L |
a) Priemer strely | 7,83 mm |
b) Typ strely | HPBT, alebo Open Tip Match, plášťová strela s jadrom so zliatiny olova |
c) Dĺžka strely | 33,7 mm +-0,1 mm |
d) Hmotnosť strely | 11,3g / 175 grn +-0,10 g |
e) Úsťová energia strely pri hlavni dĺžky 26" | 793 m/s +-0,1 m/s pri teplote 20 c |
f) balistický koeficient G1 | 0,490 (ICAO) priemerný |
g) Balistický koeficient G7 | 0,247 (ICAO) priemerný |
h) Hrúbka steny | min. 0,38 mm +- 0,01 mm |
ch) Funkčnosť náboja v rozsahu teplôt | -30C až +40C |
Vonkajšie rozmery náboja musia byť v toleranciách hodnôt uvedených v tabuľkách C.I.P. a náboje musia bezchybne zachovať samonabíjaciu funkciu zbrane | |
Na každom obale musí byť označenie typu výrobku, značka alebo kód výrobcu, počet ks v balení, číslo výrobnej série, rok výroby a hmotnosť. | |
Drevený obal musí byť označený UN kódom a kódom o zatriedení výbušnej látky - "1.4 S" (je zatriedená) do príslušnej triedy nebezpečnosti v zmysle odporúčaní OSN. | |
Dodávka nábojov musí spĺňať požiadavky STANAG-u 2953-AOP-2(C) "Identifikácie munície". |
Názov |
1.4.1 Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
1.4.2 Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto dohody objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu. Neodobratie predmetu dohody objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
1.4.3 Úspešný uchádzač musí mať platné povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu podľa zákona č. 392/2011 Z.z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov so špecifikáciou výrobkov obranného priemyslu. |
1.4.4 Objednávateľ požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia dohody stručnú technickú špecifikáciu (parametre) ponúkaných nábojov a doklad o splnení platných rozhodnutí C.I.P. a technických noriem (napr. certifikát o typovej skúške streliva) vrátane rozpisu jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre) za náboj. |
1.4.5 Pri dodaní predmetu zákazky v množstve, v kvalite a vo vyhotovení podľa technickej špecifikácie Objednávateľ požaduje dodať - protokol o výrobe, protokol o skúške, povolenie na označovanie obalu UN-kódom, osvedčenie o kvalite a úplnosti, prehlásenie o zhode. |
1.4.6 Sprievodnú dokumentáciu je potrebné predložiť v Slovenskom jazyku alebo v Českom jazyku. |
1.4.7 Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
1.4.8 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od dohody. |
1.4.9 Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
1.4.10 Predmet zákazky bude dodaný v čiastkových množstvách na základe Objednávateľom vystavených čiastkových objednávok v zmysle Rámcovej dohody. Čiastkové objednávky budú Dodávateľovi doručené e-mailom. Dodávateľ musí do 7 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky predmetný tovar v požadovanom množstve doručiť na adresu Objednávateľa, pokiaľ sa nedohodnú inak (e-mailom). |
1.4.11 Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania rámcovej dohody väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej ceny rámcovej dohody. |
1.4.12 Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej ceny dohody alebo do 12 mesiacov od účinnosti zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
1.4.13 Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre každú Čiastkovú výzvu počas trvania Rámcovej dohody požadovať od Dodávateľa prehodnocovanie ceny Tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle Rámcovej dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú Čiastkovú zmluvu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. |
1.4.14 Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
1.4.15 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
1.4.16 Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní tovaru Objednávateľovi, pričom splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia objednávateľovi. |
1.4.17 Podkladom pre vystavenie faktúry bude potvrdená objednávka dodávateľom a dodací list potvrdený zodpovednou osobou Objednávateľa. Deň prevzatia sa považuje deň uvedený na dodacom liste. |
1.4.18 V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
1.4.19 Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
1.4.20 Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade nesplnenia podmienok v súlade s §19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
1.4.21 Dohoda môže byť ukončená písomnou dohodu alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
1.4.22 Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
1.4.23 Objednávateľ môže dohodu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto dohody. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
1.4.24 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
1.4.25 Záručná doba dodaného predmetu zákazky musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom. |
1.4.26 Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). |
1.4.27 Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
1.4.28 Tovar musí byť originálny, nový, nie repasovaný, nevystavovaný, v originál neporušenom balení. |
1.4.29 Dodávateľ minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámi e-mailom údaje o zamestnancoch, ktorí dodajú predmet zákazky (ŠPZ, Meno a priezvisko, číslo OP a iné) a presný termín a čas dodania predmetu zákazky. |
Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celá zákazka
9 998,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2017 08:01
26.04.2017 10:00
26.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: