00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Toaletný papier - Tork Smart-One
Toaletný papier
Tovar, Služba
1. Toaletný papier - Tork Smart-One
|
|
---|---|
Funkcia |
osobná hygiena |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletný papier SmartOne | bal | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. materiál | nerecyklovaný / celulóza |
1. farba | prírodná, biela |
1. dĺžka kotúča | 207,0m |
1. vrstvy | 2 |
1. balenie | 6 ks vo vreci |
1. úroveň kvality | advanced |
1. rozmery útržku - 13,4 x 18 cm | áno |
1. počet útržkov - 1150 ks | áno |
1. kód náplne - T8 s vnútorným odvíjaním | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia,dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto (priestor pred skladom).. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite,originálny (predpísaný) tovar |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS,podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania na 3. mesiace). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
3
210,00 bal
2 646,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2017 09:16
02.05.2017 08:00
02.05.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2017 09:25 - Vstupná ponuka | 2 599,00 | € | Cena bez DPH |
02.05.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 295,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: