• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2017 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2017 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2017 11:00

Detail zákazky Z201717245

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2017 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2017 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2017 11:00

Základné údaje

Z201717245

OF-128530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2895320

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31578748

PILEX, s.r.o.

Sládkovičova 3287, Ružomberok, 03401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky - obuv

pracovná obuv, nepremokavá obuv

  • 18800000-7 - Obuv
  • 18811000-7 - Nepremokavá obuv
  • 18830000-6 - Ochranná obuv

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky - obuv
Funkcia
Pracovná obuv určená na každodenné nosenie spĺňajúca príslušné normy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nepremokavá obuv s vyberateľnou zateplenou vložkou, veľkosť 36 -49 pár 33
2. Pracovná obuv, veľkosť 36 - 49 pár 72
3. Vysoká pracovná kožená obuv, veľkosť 36 -49 pár 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Nepremokavá obuv s vyberateľnou zateplenou vložkou poloholeňová nepremokavá obuv, materiál: vulkanizovaná guma, syntetická koža, polyester, protišmyková tvrdá podrážka s pevnou pätou, vyberateľná zateplená vložka, materiál: fleece,
2. Pracovná obuv členková, celokožená obuv bez oceľovej špice,zvršok z kvalit.hovädzej kože, PU2D, nepíšúca podošva, odolná olejom, PHM a kontakt. teplu do 110 °C,
2. reflexný pásik, antistatická, protisklzová podošva spĺňajúca normu EN ISO 20 347
3. Vysoká pracovná kožená obuv poloholeňová celokožená obuv bez oceľovej špice,materiál: kvalitná hovädzinová koža, podšívka Cambrelle, gumová podošva olejuvzdorná, protisklzová, EN ISO 20347/A1:2007 SRB E FO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Platba faktúrou. Fakturácia bude vykonávaná podľa skutočne odobratého množstva. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Materiál bude odoberaný postupne, nebude naskladnený naraz.
Lehota dodania materiálu je v termíne určenom na objednávke (mailom, písomne).
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť rozpočet ceny po položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy spolu s predložením vzoriek predmetu zmluvy a certifikátov v origináli príp. v úradne overenej kópii v súlade s kvalitatívnymi parametrami podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 24 hodín od nahlásenia reklamácie na vlastné náklady prevziať reklamovaný tovar u objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci zákonom stanovenej doby reklamovaný tovar - vymenený, opravený alebo neuznanú reklamáciu s písomným odôvodnením doviesť na vlastné náklady k objednávateľovi.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
Určenie veľkosti Veľkostný sortiment bude objednávateľom upresnený pri zaslaní objednávky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

10.05.2017 08:00 — 05.12.2017 16:00

1,00 zákazka

2 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.04.2017 13:03

18.04.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 25
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2017 15:03 - Vstupná ponuka 1 833,33 € Cena bez DPH
11.04.2017 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka 1 833,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS