00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
47102357
PAPIER LECHMAN s.r.o.
Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK
Kancelársky papier a kancelárske potreby
papier, obálky, obaly, ceruza, fixy, zošity
Tovar
1. Kancelársky papier a kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papiera a kancelárskych potrieb vrátane dopravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier Xerox Perfor. A4/80G Kvalita B , 500 listov/bal.; 5bal./krab.; | krabica | 1 | ||
2. Euroobal A4 50MIC/100 ks hrubý číry priehľadný , min. hrúbka 50 mikrónov, 1 bal.=100 euroobalov, otvor zhora,lesklý a hladký povrch | balenie | 2 | ||
3. Rýchloviazač závesný,formát A4, kovový mechanizmus na zavesenie do pákových a krúžkových šanónov | ks | 30 | ||
4. Univerzálne kancelárske nožnice dlžka 210 mm | ks | 2 | ||
5.Lepiaca páska 19x33m priesvitná | ks | 3 | ||
6. Guličkové pero Laur, alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
7. Korekčný str.Pritt náhrada kazeta 4,2 mm x 14 m , (korekčná náplň, dĺžka stopy 14 m, šírka 4,2 mm, suchý korekčný systém) | ks | 6 | ||
8. Korekčný str. Pritt roller 4,2 mm x 14 m ihpro (dĺžka stopy 14 m, šírka 4,2 mm, suchý korekčný systém) | ks | 6 | ||
9. Zošit linajkový formát A5, 60 listový | ks | 10 | ||
10. Zošit č 444 formát A5 linkovaný, tvrdý obal | ks | 10 | ||
11. Príjemka A4- prepisovacia | ks | 2 | ||
12. Výdajka A4- prepisovacia | ks | 2 | ||
13. Knihy príchodov a odchodov | ks | 5 | ||
14. Dovolenkové lístky | ks | 3 | ||
15. Centropen popisovač liehový univerzálny , atrament na alkoholovej baze 4 farby v sade | sada | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný v originálnom balení výrobcu. |
Názov |
1. Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom - podľa strediska. |
2. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platných noriem. |
3. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotlivých cien na každú položku nasledovne: |
- Názov položky, Obchodná značka, Predpokladané množstvo, Jednotková cena bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku (za požadované množstvo) v Eur s DPH. Všetky ceny musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ocenené musia byť všetky položky. |
4. Kúpna zmluva sa uzatvára na dodávku tovaru. |
5. Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa). |
7. Objednávateľ bude tovar podľa tejto kúpnej zmluvy objednávať u dodávateľa na základe písomnej, alebo elektronickej výzvy - objednávky (e-mailom), v ktorej bude uvedený druh, množstvo tovaru a cena. Objednávateľ žiada o mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky. |
8. Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa. Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod. |
- Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.) |
9. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
11. V prípade dodania ekvivalentu sa "ekvivalentom" rozumie výrobok alebo tovar s rovnakým alebo lepším zložením, rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a s rovnakou alebo lepšou funkcionalitou ako má výrobok alebo tovar, ktorý sa požaduje. |
14. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
15. Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvným stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej výzvy - objednávky objednávateľa. |
16. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. Počas záručnej doby zodpovedá dodávateľ za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie objednávateľa odstrániť na svoje náklady do 5 pracovných dní. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
21.04.2017 14:01 — 28.04.2017 14:01
15,00 ks
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 14:04
18.04.2017 14:02
18.04.2017 14:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2017 09:48 - Vstupná ponuka | 120,21 | € | Cena s DPH |
15.04.2017 16:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 76,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: