44518684
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Servis osobných motorových vozidiel
Servis motorových vozidiel, oprava a údržba motorových vozidiel
Služba, Tovar
1. Servis osobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Hodnota zákazky je stanovená na základe predpokladaného počtu 250 servisných hodín počas trvania zmluvy. Uvedený počet hodín sa môže počas trvania zmluvy zvýšiť alebo znížiť podľa potrieb objednávateľa. |
Predpokladaná cena náhradných dielov počas trvania zmluvy je 13 750,- € bez DPH. Uvedená cena sa môže počas doby platnosti zmluvy zmeniť podľa potrieb objednávateľa. |
Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách u ktorých skončila záručná lehota. |
Akékoľvek bežné opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach, ako aj príprava vozidiel pred STK a EK. |
1.1 Popis poskytovaných služieb: |
1.1.1 Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: |
- servis brzdových systémov |
- výmena brzdových obložení |
- nastavenie svetiel |
- geometria |
- kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania |
- výmena rozvodových remeňov |
- opravy podvozkových častí |
- servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému) |
- opravy elektroinštalácií, vzduchotlaku, hydrauliky |
- opravy prevodoviek |
- opravy tlmičov |
- opravy náprav |
- opravy ABS, elektronických systémov ASR, ESP, atď. |
1.1.2 Klampiarske a lakovacie práce zahŕňajú najmä: |
- opravy havarovaných automobilov – brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie |
- opravy karosérií vozidla |
- ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla |
- oprava výfukových systémov |
- lakovanie |
1.1.3 Pravidelné prehliadky-vozidlá, u ktorých skončila záručná lehota |
- výmena oleja |
- výmena vzduchového, palivového a peľového filtra |
- výmena ozubeného remeňa a vodnej pumpy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ŠKODA Octavia , 2011, 1968cm3, nafta, 103kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Octavia , 2011, 1968cm3, nafta, 103kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Octavia , 2011, 1595cm3, benzín, 75kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Octavia , 2010, 1896cm3, nafta, 77kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Octavia , 2000, 1595cm3, benzín, 74 kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Octavia 2005, 1595cm3, nafta, 75kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Fabia , 2001, 1397cm3, benzín, 50kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Fabia , 2007, 1198cm3, benzín, 47kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Fabia , 2008, 1198cm3, benzín, 51kW | ks | 1 | ||
ŠKODA Fabia Kombi Praktik,2004,1198cm3, benzín, 47kW, | ks | 1 | ||
ŠKODA Roamster, 2007, 1390cm3, benzín, 63kW | ks | 1 | ||
Fiat Fiorino 1,4, 2009, 1369cm3, benzín, 54kW | ks | 1 | ||
Fiat Fiorino 1,4, 2008, 1360cm3, benzín, 54kW | ks | 1 | ||
Fiat Sedici 1,9 2009, 1910cm3, nafta, 88kW | ks | 1 | ||
Fiat Scudo 2,0 2010, 1997cm3, nafta, 88kW | ks | 1 | ||
Fiat Ducato , 2009, 2287cm3, nafta, 88kW | ks | 1 | ||
VW TRANSPORTER, 2008, 1896cm3, nafta, 62kW | ks | 1 | ||
Citroen Jumpy, 2005, 1868cm3, nafta, 51kW | ks | 1 | ||
Citroen JUMPER, 2007, 2198cm3, nafta, 74kW | ks | 1 | ||
Citroen JUMPER, 2011, 2999cm3, nafta, 115,5kW | ks | 1 | ||
Citroen Berlingo, 2003, 1868cm3, nafta, 51kW | ks | 1 | ||
Citroen Berlingo, 2007, 1360cm3, benzín, 55kW | ks | 1 | ||
PEUGEOT PARTNER, 2005, 1587cm3, benzín, 80kW | ks | 1 | ||
Multicar M-25 ZU, 1985, 1997cm3, nafta, 33,1kW | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne technické požiadavky na dodávateľa: | minimálny počet zdvihákov pre osobné automobily 3 ks, pre dodávkové automobily 1 ks |
- | minimálne jedna brzdová stolica s testom tlmičov |
- | minimálne jedno zariadenie na nastavovanie geometrie kolies |
- | NONSTOP SERVIS - 24 hod. servisná služba |
- | vlastná klampiarska a lakovacia dielňa |
- | vlastná autoumývareň - ručná |
Názov |
1. Objednávateľ dopraví vozidlo, ktoré bude predmetom údržby, opravy alebo servisnej prehliadky na svoje náklady do servisného strediska dodávateľa, ktoré je vzdialené od sídla objednávateľa maximálne do vzdialenosti 15 km. |
2. Vozidlo musí byť na údržbu, opravu alebo servisnú prehliadku prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 pracovných dní od nahlásenia objednávky. |
3. Dodávateľ vykoná údržbu, opravu, servisnú prehliadku vozidiel, alebo poskytne objednávateľovi náhradné diely len na základe písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa. |
4.Požadujeme, aby dodávateľ mal štandardne zavedené systémy kvality ISO 9001 Systém manažérstva kvality a ISO 14001 Systém environmentálneho manažérstva. Certifikáty je potrebné predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Dodávateľ poskytuje na akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s opravou vozidla záruku po dobu minimálne 6 mesiacov, odo dňa jej odovzdania objednávateľovi. |
6. Objednávateľ požaduje predložiť zoznam kontaktných osôb obidvoch zmluvných strán do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, s uvedením ich kontaktných telefónnych čísel a e-mailových adries, cez ktoré bude prebiehať ich budúca komunikácia. |
7. Po prevzatí vozidla dodávateľ vykoná predbežné ocenenie opravy. Predbežnú cenu za opravu ako aj rozsah opravy a termín dodania dodávateľ elektronicky (e-mailom) odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa. Kompletná e-mailová komunikácia medzi kontaktnými osobami dodávateľa a objednávateľa, spojená s navrhnutím a odsúhlasením rozsahu opráv, použitia náhradných dielov a stanovenia celkovej ceny a lehoty dodania bude tvoriť prílohu každej faktúry. |
8. Pred akceptáciou každej opravy spojenej s výmenou akéhokoľvek náhradného dielu dodávateľ sprístupní alebo zašle objednávateľovi aktuálny elektronický katalóg náhradných dielov s uvedením ich aktuálnych cien ako aj výšku poskytnutej zľavy na tieto konkrétne náhradné diely. |
9. Objednávateľ vyžaduje používanie len originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne alebo telefonicky dohodne s objednávateľom. |
10. V prípade, že sa v priebehu vykonávania servisu, opravy alebo údržby zistí, že skutočná cena zvýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, dodávateľ je povinný toto zvýšenie konzultovať a následne aj písomne odsúhlasiť skutočnú cenu s kontaktnou osobou objednávateľa. |
11. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po dokončení objednaných prác a vystavenú faktúru zašle objednávateľovi doporučene poštou na adresu jeho sídla. Splatnosť faktúry je 45 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Faktúra musí okrem všetkých zákonom stanovených údajov obsahovať aj: údaje o vozidle, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba, rozpis a množstvo použitého materiálu a náhradných dielov, ich ceny a poskytnuté zľavy, ceny za jednotlivé pracovné úkony, stav tachometra v dobe vykonávania údržby, alebo opravy. Objednávateľ nebude akceptovať fakturácie za diagnostiku, skúšobnú jazdu, skladovanie vozidiel, umývanie a príplatky za vykonávanie opravy alebo servisu mimo pracovnej doby. |
13. Počet, značka a typ vozidiel v technickej špecifikácii predmetu zákazky je len orientačný a môže sa počas plnenia zmluvy meniť. |
14. V prípade, že v období plnenia tejto zmluvy dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu alebo k nedodržaniu ktorejkoľvek zmluvnej podmienky, bude sa toto považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje v tomto prípade okamžite od tejto zmluvy odstúpiť. |
15. Výška sadzby za 1 servisnú hodinu bude nemenná počas doby trvania tejto zmluvy. |
16. Dodávateľ nesmie účtovať vyšší rozsah prác (počet servisných hodín), ako stanovuje výrobca vozidla. |
17. Dodávateľ musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a v registri partnerov verejného sektora. Podľa OPET verzia 3.1 Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zápis konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy. |
18. Hodnota zmluvy je stanovená na základe predpokladaného počtu 250 servisných hodín počas trvania zmluvy. Uvedený počet hodín sa môže počas trvania zmluvy zvýšiť alebo znížiť. Predpokladaná cena náhradných dielov počas trvania zmluvy je 13 750,- € bez DPH. Uvedená cena sa môže počas platnosti zmluvy zmeniť, v závislosti od požiadaviek objednávateľa. |
19. Táto zmluva sa uzatvára na dobu trvania 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia, alebo do vyčerpania finančného limitu určeného objednávateľom pre túto zákazku ( t.j. 20 000 € bez DPH ). V prípade, ak dôjde k vyčerpaniu tohto finančného limitu pred uplynutím platnosti zmluvy (12 mesiacov), uplynie lehota platnosti zmluvy ku dňu vyčerpania tohoto finančného limitu. |
20. Dodávateľ vydá a doručí do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy čestné prehlásenie, že spĺňa minimálne technické požiadavky stanovené objednávateľom v bode 1.3 |
21. Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa aktualizovanú sadzbu za servisnú hodinu v zmysle výsledkov zmluvy z EKS. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Južné nábrežie č.13, Košice - mestská časť Vyšné Opátske, Košice IV, Košický, Slovenská republika
24.04.2017 13:00 — 23.04.2018 13:01
250,00 servisná normohodina
6 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2017 08:37
19.04.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2017 09:49 - Vstupná ponuka | 6 250,00 | € | Cena bez DPH |
19.04.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 20,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: