42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
31387811
AXON PRO, s.r.o.
Černyševského 26, Bratislava, 85101, SVK
„Softvér na tvorbu diagramov, procesných máp, IT prostredí, aplikačných štruktúr, modelov“
softvére na tvorbu diagramov, MS Visio 2016 Standard, MS Visio 2016 Professional,
Tovar, Služba
1. „Softvér na tvorbu diagramov, procesných máp, IT prostredí, aplikačných štruktúr, modelov“
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvér na tvorbu diagramov, procesných máp, IT prostredí, aplikačných štruktúr, modelov a pod., MS Visio 2016 Standard, MS Visio 2016 Professional |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvér - standard | ks | 9 | ||
Softvér - professional | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvér - standard | umožní tvorbu diagramov procesov, procesných máp, IT prostredí, aplikačných štruktúr a modelov, projektových diagramov a pod. |
Softvér - standard | napríklad MS Visio 2016 Standard |
Softvér - professional | Má rozšírené vlastnosti oproti vlastnostiam uvedeným vo verzii Standard. |
Softvér - professional | Rozšírené vlastnosti umožnia využívanie noriem vrátane BPMN 2.0, UML 2.4, IEEE, Windows Workflow 4.0 vlastnosti umožnia prepojenie na zdrojové údaje, tímovú prácu a pod. |
Softvér - professional | napríklad MS Visio 2016 Professional |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 2 roky od ich dodania. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; ak nie je objednávkou stanovený iný neskorší termín. |
4. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. |
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalent“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
6. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy a uplatnenie zmluvnej pokuty. |
7. V prípade porušenie povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1 000,00 EUR. |
8. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
9. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
10. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
11. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 a 10 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa, a Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť, resp. zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou, a to doručením dodávateľovi, a Objednávateľ má právo nárokovať si zmluvnú pokutu podľa bodu 7 tejto zmluvy, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Názov | Upresnenie |
Komplexnosť | Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.04.2017 12:55 — 12.05.2017 12:55
12,00 ks
4 306,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 13:05
18.04.2017 12:55
18.04.2017 13:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2017 14:56 - Vstupná ponuka | 4 306,00 | € | Cena bez DPH |
12.04.2017 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: