00215783
Krajský súd v Košiciach
Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Server
Server
Tovar, Služba
1. Server
|
|
---|---|
Funkcia |
Server pre databázu spracovania dát |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Server - HPE ProLiant DL380 Gen9 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Nový, nepoužívaný, rok výroby | rok | 2017 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Processor | 2x Intel® Xeon E5-2630v4 ( 10-core/2.20GHz/20MB L3 Cache ) |
Network Controller | HP Embedded 4-port 1Gb Ethernet Adapter |
Pamäť | 64GB (4x16GB) DDR4 2400MHz RDIMM, celkom 24 pamäťových slotov (12 pre CPU) |
Storage Controller | Smart Array P440ar/2G Controller Module |
HDD | 5x HP 600GB/10k 12G SAS 2.5in SC ENT HDD, max 8/16x Hot plug 2.5" SFF HDD |
Chipset | Intel® C610 Series Chipset |
Optical Drive | 9,5mm SATA DVD-RW (Jack-Black) Gen9 Kit |
Zdroj | 2x 500W Flexible Slot Platinum Hot Plug Power Supply |
Vzdialená správa | - HP iLO 4 |
Prevedenie | - Rack 2U, (4.32 x 43.47 x 69.85 cm) + HP 2U SFF Easy Install Rail Kit with CMA |
Záruka | 3 roky onsite, odozva nasledujúci pracovný deň |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie parametre vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru : do 14 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy, na dohodnuté miesto plnenia, v pracovných dňoch v čase od 9,00 do 14,00 hodiny. |
Tovar bude dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí - číslo zmluvy, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a so servisnou dokumentáciou, ktorá musí minimálne obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. Tovar bude odovzdaný priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru na základe objednávateľom potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
Objednávateľ požaduje minimálne 36 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa zmluvy a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky. |
V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Štúrova 29, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
09.05.2017 09:00 — 09.05.2017 14:00
1,00 kus
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2017 09:42
21.04.2017 10:00
21.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2017 09:53 - Vstupná ponuka | 6 996,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2017 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 984,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: