00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
HW a SW podpora výrobcov zariadení Dell SonicWall, HP EVA, HP BLc700, HP SAN, Veeam a NetApp
podpora, údržba
Služba
1. HW a SW podpora výrobcov zariadení Dell SonicWall, HP EVA, HP BLc700, HP SAN, Veeam a NetApp
|
|
---|---|
Funkcia |
obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém Dell SonicWall (obnova supportu naobdobie od 04.2017 – 07.2018): Comprehensive Gateway Security Suite Bundle for NSA 2600 (predchádzajúca podpora ukončená 24.04.2017), SonicWall GMS E-Class 24X7 Software Support (predchádzajúca podpora ukončená 24.04.2017), Dynamic Support 24x7 for the NSA 220 Series (predchádzajúca podpora ukončená 03.07.2017), |
obnova podpory pre existujúce dátové úložisko HP EVA P6350 (obnova supportu na obdobie 14.11.2017 – 14.11.2018): HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Next Cov Day Onsite Response, Std Office Hrs Std Office Days), HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, |
obnova podpory pre existujúce blade chassis HP BLc7000 vrátane serverov BL460c (obnova supportu na obdobie 14.11.2017 – 14.11.2018): HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Next Cov Day Onsite Response, Std Office Hrs Std Office Days), HPE Software Technical Unlimited SupportHPE Software Updates SVC, |
obnova podpory pre existujúce SAN 8/24 a B-series switchov (obnova supportu na obdobie 14.11.2017 – 14.11.2018): HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Next Cov Day Onsite Response, Std Office Hrs Std Office Days), HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, |
obnova podpory pre existujúci zálohovací SW Veeam (obnova supportu na obdobie 26.05.2017 – 25.05.2018): Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Availability Suite Enterprise for VMware, |
obnova podpory pre existujúce dátové úložisko NetApp (obnova supportu na obdobie 01.06.2017 – 31.05.2018): NBD Parts Delivery, SW support. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Comprehensive Gateway Security Suite Bundle for NSA 2600 | ks | 2 | ||
SonicWall GMS E-Class 24X7 Software Support | ks | 30 | ||
Dynamic Support 24x7 for the NSA 220 Series | ks | 28 | ||
HP P6350 EVA | ks | 1 | ||
HP BLc7000 | ks | 1 | ||
Server BL460c | ks | 6 | ||
SAN 8/24 Base 16p | ks | 2 | ||
B-series switch 8-24p | ks | 2 | ||
Veeam Availability Suite Enterprise for VMware | sockets | 12 | ||
NetApp FAS2240 | ks | 1 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP: |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb, |
jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky, |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr, |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA, |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení HP formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky, |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným a servisným partnerom Veeam s certifikáciou GOLD, |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastnými technickými pracovníkmi s platnými certifikátmi výrobcu zálohovacieho systému Veeam: VMTSP min. ver.7 – min. 1 pracovník, VMSP min. ver. 7 - min. 1 pracovník,VMCE - min. 1 pracovník, |
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu Dodávateľa, že je registrovaným servisným a obchodným partnerom spoločnosti DELL a je oprávnený na vykonávanie inštalácií, záručného a pozáručného servisu na produkty značky Dell, |
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu pracovníka potvrdzujúceho, že je akreditovaný špecialista pre integráciu Dell riešení a je oprávnený vykonávať inštaláciu a konfiguráciu, záručný a pozáručný servis security riešení značky DELL SonicWall – min. 2 pracovníci, |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným a servisným partnerom NetApp s certifikáciou GOLD, |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že disponuje vlastným technickým pracovníkom s platným certifikátom NetApp Certified Implementation Engineer, |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27000 vydaný nezávislou inštitúciou, |
nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s akceptačným Protokolom, |
Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane (aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku), |
nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
plnenie Realizácia obnovy supportov bude poskytnuté na základe písomnej výzvy Objednávateľa zaslanej naemailovú adresu Dodávateľa, so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
Dodávateľ je povinný ukončiť plnenie Realizácia obnovy supportov do 10 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4. Miesto plnenia: |
zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/, |
lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa, |
pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň, |
bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
6. Sankcie: |
v prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb, |
zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu, |
v prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH, |
lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.04.2017 12:01 — 20.04.2017 15:00
1,00 celok
49 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2017 10:00
15.04.2017 12:00
18.04.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2017 16:51 - Vstupná ponuka | 49 620,00 | € | Cena s DPH |
12.04.2017 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: