36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení a tlačiarní a s tým súvisiace služby
prenájom, multifunkčné kopírovacie zariadenie, multifunkčná tlačiareň, tlač, servis a údržba fotokopírovacích strojov
Služba
1. Prenájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení a tlačiarní a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení a tlačiarní a s tým súvisiace služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom 2 kusov multifunkčných fotokopírovacích zariadení | mesiac | 48 | ||
Prenájom 7 kusov multifunkčných tlačiarní | mesiac | 48 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 48 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných fotokopírovacích zariadení | ks | 300 000 | ||
Predpokladaný počet farebných výtlačkov za 48 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných fotokopírovacích zariadení | ks | 150 000 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 48 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných tlačiarní | ks | 30 000 | ||
Predpokladaný počet farebných výtlačkov za 48 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných tlačiarní | ks | 30 000 |
Názov |
1. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zmluvy. |
2. Dodávateľ stanoví celkovú cenu s DPH za predmet zmluvy. Do celkovej ceny zmluvy sú započítané náklady na dopravu na miesto plnenia, prenájom 2 kusov multifunkčných fotokopírovacích zariadení na 48 mesiacov, prenájom 7 kusov multifunkčných tlačiarní na 48 mesiacov a celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. na 48 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu zmluvy. |
4. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvá výtlačkov. |
5. Dodávateľ predloží nasledujúci pracovný deň po uzavretí zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení pri stanovenom predpokladanom množstve ako aj cenu mesačného prenájmu pre jednotlivé typy zariadení. |
5.1 Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas platnosti zmluvy. |
6. Cena výtlačku zahŕňa: |
6.1 Dodanie 2 kusov multifunkčných fotokopírovacích zariadení podľa uvedenej špecifikácie: |
6.1.1 Stav zariadenia: nové, nepoužívané |
6.1.2 Maximálna veľkosť originálu: A3 |
6.1.3 Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: 85 kópií A4/min |
6.1.4 Rýchlosť kopírovania /tlače A4 farebne: 85 kópií A4/min |
6.1.5 Veľkosť papiera: min. až do 320x457 mm |
6.1.6 Mesačný maximálny výkon: min. 300 000 kópií |
6.1.7 Hmotnosť papiera: min od 60 do 220 g/m2 |
6.1.8 Podávač originálu: DADF na 100 strán |
6.1.9 Zásobníky na papier: min. 3 300 listov |
6.1.10 Bočný vstup papiera: min. 100 listov |
6.1.11 Pamäť kopírky: min. 2GB |
6.1.12 Pevný disk: min. 160 GB |
6.1.13 Doba nahrievania: max. 19s |
6.1.14 Doba prvej kópie: max. 7,2s |
6.1.15 Rozlíšenie (tlačiareň): 600 x 600 DPI |
6.1.16 Rozlíšenie (skener): 600 x 600 DPI |
6.1.17 Tlač: lokálna aj sieťová |
6.1.18 Rozhranie: USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX, 1000Base-T, Bluetooth |
6.1.19 Technológia tlače: technológia tuhého atramentu |
6.1.20 Kapacita tuhej atramentovej kazety pre každú farbu: min. 37 000 výtlačkov |
6.1.21 Jazyk pre popis stránky PDL: PCL6, Adobe postScript3 orig., Opt. XPS, PDF |
6.1.22 Sieťový protokol: TCP/IP |
6.1.23 Skener: farebný, min. 600 dpi, sieťové skenovanie |
6.1.24 Formáty skenovania: TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, XPS, Compact PDF, šifrovaný PDF, komprimácia PDF pri skenovaní |
6.1.25 Režimy skenovania: mail, PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory |
6.1.26 Fax: Internetový fax, konektivita na faxový server |
6.1.27 Uživateľský softvér: aplikácia pre sieťové skenovanie s OCR rozpoznávajúcim slovenčinu, skenovanie do mobilu |
6.1.28 Správa zariadenia: cez webové zohranie |
6.1.29 Vrátane: stolík s kazetou na 2000 listov A4 |
6.1.30 Vrátane: finišér, zošívací, výstupné rošty 2x, výstup min. 3000 listov A4, zošívanie min. 100 listov |
6.1.31 Vrátane: posun papiera do finišéra |
6.1.32 Vrátane: pravý výstup min. 100 listov |
6.1.33 Vrátane: dierovací modul na dve diery |
6.1.34 Komunikačný kábel, Dokumenty: pre Safe Q, Certifikát zhody |
6.1.35 Systém pre správu firemných dokumentov: XSA alebo podobné; Možnosť nastavenia účtovania podľa pokrytia |
6.1.36 Kvalita zariadenia podľa uvedených parametrov: ako Xerox ColorQube 9303 alebo "ekvivalent" |
6.2 Dodanie 7 kusov multifunkčných tlačiarní podľa uvedenej špecifikácie: |
6.2.1 Stav zariadenia: nové, nepoužívané |
6.2.2 Maximálna veľkosť originálu: A4 |
6.2.3 Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: 55 kópií A4/min |
6.2.4 Rýchlosť kopírovania /tlače A4 farebne: 55 kópií A4/min |
6.2.5 Veľkosť papiera: min. A4, A5, A6 |
6.2.6 Mesačný maximálny výkon: min. 50 000 kópií |
6.2.7 Podávač originálu: DADF |
6.2.8 Zásobníky na papier: min. 500 listov |
6.2.9 Rozlíšenie (tlačiareň): min. 2400 DPI |
6.2.10 Rozlíšenie (skener): min. 1200 x 1200 DPI |
6.2.11 Tlač: lokálna aj sieťová |
6.2.12 Rozhranie: USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX, 1000Base-T, Wifi |
6.2.13 Skener: farebný, min. 600 dpi, sieťové skenovanie |
6.2.14 Formáty skenovania: skenovanie do e-mailu, Automatický podávač, Obojstranný automatický podávač (DADF) |
6.2.15 Display: farebný LCD |
6.2.16 Technológia tlače: atramentová - pigmentový atrament, HP PageWide alebo "ekvivalent" |
6.2.17 Farebné kazety: min. na 6600 strán |
6.2.18 BW kazeta: min. na 9200 strán |
6.2.19 Kvalita zariadenia podľa uvedených parametrov: ako HP PageWide 477dw alebo "ekvivalent" |
6.3. Inštaláciu a zaškolenie obsluhy |
6.4. Kompletnú servisnú starostlivosť počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. dodávanie spotrebného materiálu (tonery, doplnkový spotrebný materiál (okrem papiera a sponiek na zošívanie), náhradné diely), prácu technika, dopravné náklady technika, záruku počas trvania zmluvy, servisný zásah do 24 hod, dodanie náhradného zariadenia pri oprave trvajúcej viac ako 3 dni. |
7. Dodávateľ predloží v deň dodania kopírovacích zariadení Certifikát Common Criteria k Data security Kit, Certifikát zhody zariadenia a potvrdenie o autorizovanom servise daného zariadenia. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať multifunkčné zariadenia a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 20 dní od uzavretia zmluvy. |
9. Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov. |
10. Tovar súvisiaci s poskytovaním služby preberú zamestnanci oddelenia informatiky. |
11. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na skutočnosť, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
12. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a d) ZVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
13. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO v súlade s bodom 12. Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Ak Dodávateľ nedodá službu v opísanom rozsahu podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške ako je uvedená maximálna výška zdrojov v objednávke. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s bodom 14. Osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2017 09:00 — 23.04.2021 09:00
1,00 celok
53 304,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 09:45
13.04.2017 10:00
13.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2017 08:56 - Vstupná ponuka | 53 040,00 | € | Cena s DPH |
13.04.2017 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: