00161471
Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša
Hurbanova 6, Banská Bystrica, 97518, SVK
44514557
CITY LIGHT SLOVAKIA s.r.o.
Suchý Jarok 18, Humenné, 066 01, SVK
Koľajnice Studio Rail a greenbox
Koľajnice Studio Rail, greenbox
Tovar, Služba
1. Koľajnice Studio Rail a greenbox
|
|
---|---|
Funkcia |
Koľajnice Studio Rail a greenbox do školského televízneho štúdia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Studio Rail -koľajnica 2m, čierne prevedenie alebo ekv. | ks | 2 | ||
2. Studio Rail - Koľajnica 3m, čierne prevedenie alebo ekv. | ks | 2 | ||
3. Studio Rail - dvojitý stropný úchyt s možnosťou fixácie aj do steny alebo ekv. | ks | 5 | ||
4. Studio Rail - End stop - set alebo ekv. | ks | 1 | ||
5. Studio Rail - Spájací set alebo ekv. | ks | 2 | ||
6. Vozík na záves - SET 5 ks alebo ekv. | ks | 8 | ||
7. GREENBOX - Horizont CS o rozmere 5mx3m (šxv) alebo ekv. | ks | 1 | ||
8. Zadný horizont o rozmere 5mx3m (šxv) alebo ekv. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Studio Rail - Koľajnica 2m, čierne prevedenie | Rozmer koľajnice musí byť 35mmx61mm (ŠxV). Slúži na vedenie vozíkov pre svietidla látky a iné televízne príslušenstvo .Materiál vyhotovenia musí byť čierny eloxovaný hliník. |
- | Dovolené zaťaženie musí spĺňať 100kg na maximálnom rozpätí 1,5m. Koľajnice sa musia dať spájať jednoducho tak, aby priechodnosť vozíkov medzi koľajnicami bola neporušená. |
- | Konštrukcia môže byť ohýbaná v rádiuse od R=75 do R=150. |
Studio Rail - Koľajnica 3m, čierne prevedenie | Rozmer koľajnice musí byť 35mmx61mm (ŠxV). Slúži na vedenie vozíkov pre svietidla látky a iné televízne príslušenstvo .Materiál vyhotovenia musí byť čierny eloxovaný hliník. |
- | Dovolené zaťaženie musí spĺňať 100kg na maximálnom rozpätí 1,5m. Koľajnice sa musia dať spájať jednoducho tak, aby priechodnosť vozíkov medzi koľajnicami bola neporušená. |
- | Konštrukcia môže byť ohýbaná v rádiuse od R=75 do R=150. |
Studio Rail - dvojitý stropný úchyt s možnosťou fixácie aj do steny | Používa sa k bezpečnému spojeniu dvoch koľajnicových systémov s montážou do stropu alebo do steny. Musí byť vyhotovený v čiernej farbe. |
Studio Rail - END STOP - set | Slúži na ukončenie koľajnicovej dráhy. Je vyhotovený zo železnej skrutky a nylonovej vložky. Set tvoria 4 kusy. |
StudioRail - spájací set | Slúži na spojenie dvoch koľajníc k sebe a obsahuje pin a spojovací plát o rozmere 240mm x 19mm (DxV). Musí byť vyhotovený v čiernej farbe. |
Studio Rail - Vozík na záves - SET | Vozík slúži na zavesenie a pohyb textílii po koľajnici. Rozmery vozíka musia byť 44mm x 68mm x 20mm (ŠxVxH). Vodiace kolieska sú vyrobené z nylonu, konštrukčné prvky sú zo železa v čiernej úprave. |
- | Ukončenie vozíka je opatrené otvorom pre možnosť uchytenia textílii cez karabínku alebo šnúrku. Set obsahuje 5 kusov. |
GREENBOX-HORIZONT CS o rozmere 5m x 3m (ŠxV) | Greenbox horizont musí byť vyrobený z materiálu 100% Trevira CS s hmotnosťou 200g/m2. Materiál musí byť permanentne samozhášivý aj po opraní podľa európskych noriem EN 13773-C1, DIN 4102, ONORM B1, Q1 |
- | a TR1. Farba Greenboxu musí byť zelená s vlnovou dĺžkou 525nm (+/-5%). Greenbox musí mať kompletnú úpravu, čo znamená že hore budú šnúrky po 25cm, dole musí byť kapsa s olovkom, |
- | boky musia byť upravené a musí byť rovný bez riasenia |
Zadný horizon o rozmere 5m x 3m (ŠxV) | Zadný horizont musí byť vyrobený z materiálu Molino B1 100% bavlna s hmotnosťou 200g/m2. Materiál musí byť samozhášivý EN 13773-C1, DIN 4102, ONORM B1, Q1 a TR1. Farba horizontu musí byť biela. |
- | Horizont musí mať kompletnú úpravu, čo znamená že hore budú šnúrky po 25cm, dole musí byť kapsa s olovkom, boky musia byť upravené a musí byť rovný bez riasenia |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj vrátane DPH max. do 24 hodín od uzavretia zmluvy. |
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa. |
1.4 Na požiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný tomuto predložiť doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.5 V prípade, že Dodávateľ nemá v Zozname podnikateľov zapísané, že predložil doklad, ktorým potvrdzuje, že nie je v reštrukturalizácii, predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi potvrdenie príslušného súdu, že nie je v reštrukturalizácii. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti na požiadanie Objednávateľa podľa bodu 1.4 a/alebo 1.5 OPNP OPNP predložením skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.6 Dodávateľ musí byť zapísaný do Registra partnerov verejného sektora. |
1.7 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.6 OPNP max. do 24 hodín od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. |
1.8 Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto Zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa. |
1.9 V prípade porušenia podmienok dojednaných v týchto OPNP Dodávateľom, bude Objednávateľ oprávnený bez zbytočného odkladu odstúpiť od zmluvy a Dodávateľ nebude mat nárok na náhradu škody. Písomné odstúpenie od zmluvy bude účinné dňom jeho doručenia Dodávateľovi. |
1.10 Dodávateľ je oprávnený navrhnúť Objednávateľovi ekvivalentnú náhradu niektorej z položiek tovaru podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
1.11 V prípade podľa bodu 1.10 OPNP je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi spolu s podrobným položkovitým rozpisom jednotkových cien aj technický list a popis funkčností ekvivalentnej náhrady. |
1.12 Dodávateľ je povinný predložiť do 2. pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na emailovú adresu všetky požadované certifikáty. |
- predložiť potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je certifikovaný predajca predmetu zmluvy, |
- predložiť potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je certifikovaným servisným strediskom, resp. má zmluvné autorizované servisné stredisko pre vykonávanie záručného a pozáručného servisu dodávanej výpočtovej techniky, |
- všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
1.13 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.12 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. POŽIADAVKA NA PREDLOŽENIE ZOZNAMU KONTAKTNÝCH OSÔB A E-MAILOVÝCH ADRIES |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zaslanie čísla objednávky, príp. faktúr, a to do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
2.2 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. MIESTO DODANIA |
3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky. |
3.2 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom dodania sú priestory Objednávateľa v Banskej Bystrici. |
4. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUKA |
4.1 Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 12 a/alebo 24 mesiacov podľa typu produktu, s odstránením vady/poruchy do 48 hodín od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
4.1.1 Doba nahlasovania vád Kupujúcim Dodávateľovi je v pracovných dňoch v čase od 6:00 h. do 19:00 h. |
4.2 V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar. |
4.2.1 Doba na odstránenie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar je uvedená v bode 4.1. OPNP a a začína plynúť od nahlásenia poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru na zodpovedné servisné stredisko Dodávateľa. |
4.2.2. Pri nahlasovaní poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru uvedie poverený zodpovedný pracovník Kupujúceho miesto, adresu, typ tovaru, príznaky poruchy a kontakt. |
4.2.3 Nahlasovanie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru bude vykonávať Kupujúci spôsobom a v čase stanovenom v bode 4.1.1 OPNP. |
4.3 Dodávateľ je schopný zabezpečiť obhliadku reklamovaného predmetu zmluvy do 48 hodín po nahlásení vady alebo poruchy. |
4.4 Servisné miesto Dodávateľa sa musí nachádzať do 15 km od miesta dodania. |
4.5 Kupujúci sa zaväzuje zabezpečiť prístup k poškodenému tovaru pre príslušných pracovníkov Dodávateľa vo vzájomne dohodnutom termíne.Pri nezabezpečení prístupu Kupujúcim sa predlžuje lehota na odstránenie poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru o tú dobu, po ktorú tovar nebol takto sprístupnený. |
4.6 Nedodržanie podmienok v zmysle bodu 4 v OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. FAKTURÁCIA CENY – PLATOBNÉ PODMIENKY |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, a aj faktúra slúži ako dodací list, tak aj toto označenie. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
5.4 Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.5 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
6. DAŇOVÉ PODMIENKY |
6.1 Dodávateľ, ktorý je platiteľom dane v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov („zákon o DPH“) vyhlasuje, že ku dňu uzavretia Zmluvy u neho nenastali dôvody na zrušenie registrácie pre daň z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona o DPH. |
6.2 Dodávateľ vyhlasuje, že nie je zverejnený v zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie vedenej Finančným riaditeľstvom SR v zmysle ust.§69 ods.14 písm.b) a §69 ods.15 zákona o DPH (ďalej ako „zoznam DPH platiteľov vedený Finančným riaditeľstvom SR“). |
7. ROZHODCOVSKÁ DOLOŽKA |
7.1 V prípade akýchkoľvek sporov medzi Zmluvnými stranami, týkajúcich sa alebo vyplývajúcich zo Zmluvy alebo práv a povinností ňou upravených, sa strany tieto spory zaväzujú prioritne riešiť cestou rokovaní a zmieru. |
8. VYHOTOVENIE REFERENCIÍ |
8.1 Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že Objednávateľ bude pre účely vyhotovenia referencií podľa §9a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyhodnocovať plnenie dodané podľa tejto zmluvy. Objednávateľ doručí Dodávateľovi po uzavretí zmluvy popis postupu „Hodnotenie kvality“. |
9. ZMLUVNÉ POKUTY |
9.1 V prípade ak Dodávateľ nedodrží uvedené OPNP, nedodá tovar podľa popisu, špecifikácie a v termínoch dodania, je Objednávateľ oprávnený požadovať náhradné plnenie – sankciu/pokutu, vo výške 20% predpokladanej hodnoty zákazky na účet Objednávateľa do 10 pracovných dní. |
Hurbanova 6 - SPŠ J. Murgaša, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
21.04.2017 09:14 — 17.05.2017 09:15
22,00 ks
1 924,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 09:21
18.04.2017 09:14
18.04.2017 09:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2017 08:34 - Vstupná ponuka | 1 923,60 | € | Cena s DPH |
18.04.2017 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 923,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: